Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag heb ik op de (ontbrekende) vluchtstrook gestaan. Eerst viel mijn dashboard uit en daarna mijn hele motorfiets. Was wel even spannend, vrachtwagens die op een paar centimeter langs mijn motor raasden. Ik heb de meldkamer moeten bellen om te vragen om de rijstrook af te kruisen. Daarna ben ik door een berger van de snelweg afgehaald en langs de snelweg op een parkeerplaats gedropt. Daar heb ik moeten wachten op de ANWB die mij naar een motorzaak hebben geholpen. Probleem is een kapotte dynamo (tenminste daar leek het op).
Is alweer de tweede keer dat mijn dynamo stuk is op deze motorfiets. Vorige keer heb ik er een 2e hands in gezet. Deze keer maar een hele nieuwe en hopen dat die het wat langer doet.
als de motor sinds maart een enkele keer aan de druppellader heeft gehangen is het niet zo vreemd dat ie nu leeg is.
Mijn blok heeft er nu 50k opzitten, olieverbruik is nul.
Als ik het goed heb, hebben de modellen vanaf 2017 ride by wire oftewel injectie om aan de Euro4 norm te voldoen.
Wat is het verschil, en wat is nu beter.
Zou je het verschil hierin merken tijdens het rijden?
Hallo allemaal! Sinds een jaar hebben we hier in de schuur een f800r (2010) staan. Nu ben ik op zoek naar onderhoudsschema’s van deze fiets.. weten jullie of die ergens te vinden zijn?
Hebben jullie ervaring met een nieuw / ander zadel voor de BMW F800ST?
Ik kwam eveneens een Airhawk Kussen tegen, iemand daar ervaring mee?