Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker bezig, ben benieuwdHeeel lang geleden dat ik nog ge-update heb.
De motor stak in elkaar zoals ik het wou (ik wou hem enkel nog spuiten). Ik heb er deze zomer ongeveer 5000km mee gereden (met de motor naar de Isle of Manx TT geweest ) Alles werkte heel goed ...
Tot er een lichte tik in het blok kwam. Ik dacht dat het de distributiekettingspanner was omdat dit nogal een zwak puntje was voor deze blade's. Maar het was net ietsje meet als dat. Het blok volledig gestript. Het was een lagerschaaltje op de krukas die volledig (!) doorgesleten was, hiervan hadden enkele stukjes lelijk kuis gehouden in men pistons/cilinders, en versnellingsbak. Dus die is voor de vuilnisbak.
Nu heb ik van de nood een deugd gemaakt, en tijdens men zoektocht naar een nieuw blok heb ik de motor volledig gestript voor alles te spuiten, polieren, enz...
Ik denk (staat nog niet vast) dat de kuipen wit worden met rode simoncelli-strepen, en goude velgen.
Een fototje van de volledige motor:
[afbeelding]
ik heb er nog heel wat kuipen van, wat juist weet ik niet meer ... Ze liggen bij men schoonouders, ik zal je binnen enkele weken recente toto's doorsturen als je wil
Oprotten oma
de motor staat terug op zijn wielen
Volgend weekend de electronica installeren/aansluiten, en het blok eens testen
[afbeelding]
Dat gaat wel wat wordenrommel ook wat aan een blade ben benieuwd in wat voor kleur je hem gaat spuiten.
mijn rommel project
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]