Blade straatvechter (nog 1 erbij)

Ik heb exact dezelfde, ook van die firma. Prima dingen voor weinig geld :)

Wat later als gepland :+

2l8dq8m.jpg

Ze passen als gegoten *O* , enkel spijtig dat de vorige eigenaar een gewone bout in het koppelingshendel heeft gedraaid waardoor die niet deftig werkt. Nieuwe bout is wel besteld :+

Nu is het nog steeds wachten op de Koso teller, Ik kan pas aan het subframe beginnen als ik terug ga werken/avonschool kan gaan volgen

De Koso-teller is vandaag aangekomen *O* *O* *O* *O* *O* *O*

2m461k3.jpg

De handleiding is nog wat chinees voor mij, maar dit zal zijn eigen wel uitwijzen hoop ik :+ :P

In de handleiding staat dat de N-markereing aan de buitenkant moet :)
Men Engels is niet fantastisch, maar ik geraak er wel wijs uit denk ik :Y

Mooi tellertje!
Ik heb deze 2 weken geleden op mijn blade gemonteerd.
Goed te doen, alleen even uitzoeken wat betreft de bedrading.
Uitgezonderd m'n neutraal licht werkt het zoals het hoort te werken.

Voor het signaal voor de km teller kun je ook gebruik maken van een signaal converter.
Deze sluit je aan op de bovenzijde van je km teller kabel en zet het signaal om naar digitaal/ je teller.

http://www.japparts.nl/index.php?ma...zenid=q83u1h2v70vck51o60pd7354r0&keyword=koso

Zoiets ziet er intressant uit, THX voor de tip ;)
Ik had het al zien staan bij de optionele onderdelen. Welke van de 2 zou ik moeten nemen? Ik zie niet echt verschil, buiten dat het 1ne een waterdichte aansluiting heeft :P

Mooi tellertje!
Ik heb deze 2 weken geleden op mijn blade gemonteerd.
Goed te doen, alleen even uitzoeken wat betreft de bedrading.
Uitgezonderd m'n neutraal licht werkt het zoals het hoort te werken.

Voor het signaal voor de km teller kun je ook gebruik maken van een signaal converter.
Deze sluit je aan op de bovenzijde van je km teller kabel en zet het signaal om naar digitaal/ je teller.

http://www.japparts.nl/index.php?ma...zenid=q83u1h2v70vck51o60pd7354r0&keyword=koso

Hoeft bij deze Blade niet. De opnemer zit hier bij de versnellingsbak, bij mij was het een kwestie van weerstand ertussen en rechtstreek aansluiten op de nw teller. Ik heb alleen geen Koso maar zal wel niet veel verschil maken.

THX voor de tips, over welke weerstand hebben we het dan? Ik neem aan dat er verschillende waardes zijn?

THX voor de tips, over welke weerstand hebben we het dan? Ik neem aan dat er verschillende waardes zijn?

Dat weet ik helaas niet missschien dat Koso je verder kan helpen? Bij mijn teller zat een gebruiksaanwijzing met daarbij de toelichting hoe je de originele opnemer kan gebruiken.

@dannygixxer73: Ik zou niet weten waarom ik ze hydraulisch zou maken? Ze werkt zo prima :+
@Revelation: Is me wat te ver. Ik ben niet zeker dat deze wel deftig aan te passen zijn. Toch bedankt voor de tip ;)

Vandaag mijn rem-schakelsetje van valtermoto geïnstalleerd, THX to G-B in het CBR900 topic *O*

11ccorc.jpg

ao81gz.jpg

Was wel niet volledig compleet, de OEM schakelstang kon gebruikt worden, ..., niet dus, en er ontbreekt een koppelstuk. Ik kan ook de achterlichtschakelaar niet gebruiken. Ik ga die waarschijnlijk vervangen door een banjo met druksensor. OF heeft er iemand een andere optie?

Ik ben vandaag ook men koplampcovers gaan halen voor de CB1000R koplamp :P

qoawph.jpg

Gisteren ook een CBR900 voor men vriendin gaan halen om hem om te bouwen naar streetfighter (nog meer werk voor mij '( ) *O* *O* *O*

Laatst bewerkt:
Mooi setje :9

Lekker snugger van de verkoper om te zeggen dat de originele schakelstang past... |(

Vandaag mijn rem-schakelsetje van valtermoto geïnstalleerd, THX to G-B in het CBR900 topic *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

Was wel niet volledig compleet, de OEM schakelstang kon gebruikt worden, ..., niet dus, en er ontbreekt een koppelstuk. Ik kan ook de achterlichtschakelaar niet gebruiken. Ik ga die waarschijnlijk vervangen door een banjo met druksensor. OF heeft er iemand een andere optie?

Ik ben vandaag ook men koplampcovers gaan halen voor de CB1000R koplamp :P

[afbeelding]

Gisteren ook een CBR900 voor men vriendin gaan halen om hem om te bouwen naar streetfighter (nog meer werk voor mij '( ) *O* *O* *O*

banjo met drukschakelaar heb ik ook :Y werkt geweldig, die schakelstang kan je van die verlengers voor kopen en een bijbehorende stangkop

Terug
Bovenaan Onderaan