De Koso-teller is vandaag aangekomen
[afbeelding]
De handleiding is nog wat chinees voor mij, maar dit zal zijn eigen wel uitwijzen hoop ik
De Koso-teller is vandaag aangekomen
[afbeelding]
De handleiding is nog wat chinees voor mij, maar dit zal zijn eigen wel uitwijzen hoop ik
Mooi tellertje!
Ik heb deze 2 weken geleden op mijn blade gemonteerd.
Goed te doen, alleen even uitzoeken wat betreft de bedrading.
Uitgezonderd m'n neutraal licht werkt het zoals het hoort te werken.
Voor het signaal voor de km teller kun je ook gebruik maken van een signaal converter.
Deze sluit je aan op de bovenzijde van je km teller kabel en zet het signaal om naar digitaal/ je teller.
http://www.japparts.nl/index.php?ma...zenid=q83u1h2v70vck51o60pd7354r0&keyword=koso
THX voor de tips, over welke weerstand hebben we het dan? Ik neem aan dat er verschillende waardes zijn?
ocht je er problemen mee hebben......?De Koso-teller is vandaag aangekomen
[afbeelding]
Vandaag mijn rem-schakelsetje van valtermoto geïnstalleerd, THX to G-B in het CBR900 topic
[afbeelding]
[afbeelding]
Was wel niet volledig compleet, de OEM schakelstang kon gebruikt worden, ..., niet dus, en er ontbreekt een koppelstuk. Ik kan ook de achterlichtschakelaar niet gebruiken. Ik ga die waarschijnlijk vervangen door een banjo met druksensor. OF heeft er iemand een andere optie?
Ik ben vandaag ook men koplampcovers gaan halen voor de CB1000R koplamp
[afbeelding]
Gisteren ook een CBR900 voor men vriendin gaan halen om hem om te bouwen naar streetfighter (nog meer werk voor mij)