Beta-test nu het nieuwe uiterlijk van MF! - Update 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Complimenten heren, weet uit ervaring dat het heel moeilijk is om iets nieuws te maken van iets wat al jaren heel goed werkt ;)

Het witte uiterlijk doet het prima, alhoewel ik het wel wat minder wit zou willen hebben.

Eerste aanmerkingspuntje: Het wisselen van forum staat nu helemaal onder aan de pagina, dat is lastig, moet anders eerst helemaal terug naar begin van het forum om mijn forum te kiezen, zou het beter bovenin willen hebben of beiden.

Testen gaat door wat mij betreft :)
 
Opmerking1: Als ik dit topic open, kom ik niet automatisch op de laatste pagina. Bij andere topics wel.
Opmerking2: De hints bij de buttons bij de reacties (voeg bericht toe als favoriet, rapporteren, enz) tonen wel in internet explorer, niet in chrome.
 
Laatst bewerkt:
Pff wel wit. Even wennen voor een autist als ik. 1 puntje tot nu toe, bovenin heb ik "mijn MF" staan, maar ongeveer 2 mm daaronder staat "meer" en als ik op mijn MF wil klikken vouwt die balk met "meer" direct uit. Ligt dit aan mij? :+

Good job verder :Y
 
Nice! Direct al paar puntjes;

- Het veld van gebruikersnaam etc. mag een tintje donkerder
Ik zie dat voor de nickname een unieke kleur is gebruikt, die heb ik nu gelijkgetrokken met de rest van het design waardoor ie wat donkerder is geworden. Een paar andere puntjes kan ik niet reproduceren. De rest gooi ik in de groep. :)



Dit soort aanpassingen komen niet direct online, maar periodiek als één grote update.
 
Laatst bewerkt:
Pff wel wit. Even wennen voor een autist als ik. 1 puntje tot nu toe, bovenin heb ik "mijn MF" staan, maar ongeveer 2 mm daaronder staat "meer" en als ik op mijn MF wil klikken vouwt die balk met "meer" direct uit. Ligt dit aan mij? :+

Good job verder :Y

Mijn MF hoort vooraan te staan, voor Privédiscussies. Een CTRL-F5 heeft geen zin?
Welke browser gebruik je?
 
Pff wel wit. Even wennen voor een autist als ik. 1 puntje tot nu toe, bovenin heb ik "mijn MF" staan, maar ongeveer 2 mm daaronder staat "meer" en als ik op mijn MF wil klikken vouwt die balk met "meer" direct uit. Ligt dit aan mij? :+

Good job verder :Y
De navigatie is eigenlijk nét iets te breed waardoor sommige browsers het over twee regels verdelen. Ik ga proberen er een paar pixels af te schaven :P
 
64qgr7.png


De scheidingslijn tussen "mijn mf" en "meer" is bij mij heel dun :P
 
Heb ik weer! Als ik voor mij nieuwe software aanraakt vind ik acuut een luis! :+

In dit geval is het (bijvoorbeeld in Nieuwe Posts ) het icoontje "Ga verder in dit onderwerp waar uw laatste bezoek eindigde". Ik deed hierop altijd RechterMuisKnop ==> Open in nieuwe tab. maar Dat Werkt Niet Meer! Boehoehoe! :+

Maar ik snap wel waarom de oude situatie "Retro" genoemd wordt. :Y
Dit inderdaad ook :Y Altijd ff CNTRL Klik om een paar topics in tabbladen te openen was altijd wel erg handig
 
Dit inderdaad ook :Y Altijd ff CNTRL Klik om een paar topics in tabbladen te openen was altijd wel erg handig
Als je in je voorkeuren als navigatie kiest voor 'losse links' krijg je een linkje 'Nieuw' wat wel ctrl-klikbaar is.

Ik ga proberen iets te bedenken voor dat icoontje. :)
 
Ziet er kek uit hoor!

Klein schoonheidsfoutje gevonden:

full


Zou mooier zijn als daar wat ruimte tussen zat.


Ik gebruik Chrome fwiw
 
Laatst bewerkt:
Kan er dan gelijk worden opgetreden als mensen tvp en . etc in een topic gaan plaatsen ipv favorieten te gebruiken of zit daar nu echt een voordeel aan wat ik nog niet snap :+

Het is nog even wennen, maar zal het blijven gebruiken aangezien ik alleen windows gebruik, waarmee ik tot een slinkende minderheid behoor denk ik :/

Er staat nu ook een harley als afbeelding naast het scherm en daarnet een bwm, die bmw gaat nog wel maar de bestuurder had een crosshelm op met een zonnebril :r

Als dat op te lossen is dmv donateur te worden heb je er bij deze gelijk 1 bij...
 
Laatst bewerkt:
Ik zie idd als ik zeg maar een lange tekst typ, de smileys niet volledig meer in beeld en kan ook niet naar links of rechts scrollen....

Maar alleen als ik op het KlIK HIER VOOR UITGEBREIDE MOGELIJKHEDEN klik :+

Voor de rest heb ik nog niks getest, maar het oogt fris....
 
Via het uitgebreide reageerveld ook direct foto's invoegen. Nice. Geen gedoe meer via tinypic en photobucket 8-)

Ff testen:

[afbeelding]

Jep werkt goed dus :)
Je kan enkel nog niet zelf bepalen waar de afbeelding komt te staan? Sowieso na de laatste tekstregel?
En de reactie even bekijken voor je hem plaatst werkt dan ook niet geloof ik?

Verder wel een fijne functie :)

full


reactie bekijken voor je hem plaatst is uitgeschakeld zodra je een bijlage toegevoegd hebt.
bij het bewerken van de reactie is de bijlage ook niet aanwezig/zichtbaar
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan