Beste motorsite 2017

Bij harley forum zie in er elke 5 seconden 1 a 2 stemmen bijkomen. Hoe doen ze dat toch?

Moeten wij nu snel bij gaan klikken..eh stemmen verzamelen?
 
Laatst bewerkt:
Bij harley forum zie in er elke 5 seconden 1 a 2 stemmen bijkomen. Hoe doen ze dat toch?

Moeten wij nu snel bij gaan klikken..eh stemmen verzamelen?

Als je dat met een paar man doet, dan kom je een heel eind. firefox: geschiedenis: laatste uur wissen, website verversen en stemmen maar. En dat met een paar man een uur vol houden.
 
Laatst bewerkt:
Als je dat met een paar man doet, dan kom je een heel eind. firefox: geschiedenis: laatste uur wissen, website verversen en stemmen maar. En dat met een paar man een uur vol houden.
Of zoals al eerder beschreven via incognitotabblad in chrome.
Zo zijn er vanmorgen heel wat stemmen bijgekomen O-)
 
Waardeloze shit, enkel check door een cookie (die je incognito idd toch wegflikkert) ipv registratie via mailadres en check via IP. Al die sites bovenaan gebruiken scriptjes, of je moet zo dom zijn het met de hand te willen doen.

KNMV zou een keer zoiets moeten doen, motorsite van het jaar oid. Maar dan nog, elke site heeft z'n eigen goeie punten. Dit met die stemmen werkt in elk geval totaal niet en de uitslag zal nooit eerlijk zijn. :) Maar goed, 'verzekeruzelf' heeft natuurlijk nu wel meer aandacht.

edit; heb er nog even naar gekeken, op de pagina opent een iframe de echte locatie waar je kan stemmen. Als je op 'stem' klikt, krijg je een bevestigingsscherm met een code achter de URL. Als je alleen die URL opent in een incognito scherm, dan registreet ie meteen de stem. Dus een scriptje bouwen die alleen naar deze URL gaat zonder cookie (of direct cookie weggooien en opnieuw doen) en je hebt stem+1. Dat script 99999x uitvoeren en tada, gewonnen! :)

Voor mijn site (zie signature) is dat bijv. Beste Motorblog Verkiezing

Voor Motor-Forum is dat:

Beste Motorblog Verkiezing

Scheelt je weer een beetje RSI, voor de mensen zonder script. (klik op de link met rechtermuisknop en open 'm in een incognito scherm / inprivate scherm etc). Maar script werkt sneller. :)
 
Laatst bewerkt:
@Monomuis:
Jouw site is wel goed gestegen vandaag. Vanmorgen nog op de zesde plek en intussen met meer dan 1000 stemmen stevig op de derde plaats!!!
 
@Monomuis:
Jouw site is wel goed gestegen vandaag. Vanmorgen nog op de zesde plek en intussen met meer dan 1000 stemmen stevig op de derde plaats!!!

Iemand heeft flink mee zitten helpen, zag gistermiddag al ineens 500 erbij, ik ging van iets van 300 naar 890 ofzo en nu zie ik 12xx staan. Uiteraard zitten er van mij wel stemmen tussen, maar wie er gister honderden bij heeft gezet, weet ik niet. Of mensen moeten gewoon netjes hebben gestemd, maar lijkt mij sterk, want mijn site is voor A1/A2 wel leuk, maar voor het merendeel van de Nederlandse rijders niet interessant (op wat tips en mogelijk een paar tests na). ;) Startersmotor is wel ontstaan vanuit Motor-Forum. :+

Anyway, Motor-Forum moet winnen, maar die hebben nu ook een flinke voorsprong.
 
Iemand heeft flink mee zitten helpen, zag gistermiddag al ineens 500 erbij, ik ging van iets van 300 naar 890 ofzo en nu zie ik 12xx staan. Uiteraard zitten er van mij wel stemmen tussen, maar wie er gister honderden bij heeft gezet, weet ik niet. Of mensen moeten gewoon netjes hebben gestemd, maar lijkt mij sterk, want mijn site is voor A1/A2 wel leuk, maar voor het merendeel van de Nederlandse rijders niet interessant (op wat tips en mogelijk een paar tests na). ;) Startersmotor is wel ontstaan vanuit Motor-Forum. :+

Anyway, Motor-Forum moet winnen, maar die hebben nu ook een flinke voorsprong.
:$ Heb gisteren wel even MF wat stemmen willen bezorgen maar het duurde even voordat ik in de gaten had dat ik Startersmotor aan het helpen was O-)
Wie de rest allemaal gedaan heeft, geen idee, maar het gaat wel makkelijk met die linkjes van je. :Y
 
Wil nog wel ff helpen om startersmotor op de 2e plek te zetten. Voor motorforum heeft mn pc al een keer een tijdje staan draaien met een macro ;)
 
Bedankt, Capo-04/06 en anco111! :)
Een solide 3e plek is ook prima hoor, M-F moet eerste worden en dat ziet er nu goed uit! Weet niet eens wat je er mee kan winnen, eeuwige roem voor een jaar?
 
Bedankt, Capo-04/06 en anco111! :)
Een solide 3e plek is ook prima hoor, M-F moet eerste worden en dat ziet er nu goed uit! Weet niet eens wat je er mee kan winnen, eeuwige roem voor een jaar?
Even geduld en je staat op 2 :o . Heb even, met hulp van anco111, een stilstaande laptop aan het werk gezet. *D
 
misschien een idee om dit topic snel te verbergen, zodra MF gewonnen heeft. Straks worden we gediskwalificeerd voor vlasspelen :P
 
Laatst bewerkt:
Mannen, nu wel stoppen hoor, ik loop er nu zie ik nog maar 11 achter met M-F! :+ Thanks voor het +1'en van de stemmen.
Bedankt voor de energie die jullie er in gestoken hebben!

We spelen idd niet vals, VerzekerUZelf moet gewoon het stemproces verbeteren. We zijn niet voor 1 cookie te vangen. Aan de andere kant, hoeveel geld/tijd wil je uitgeven aan security voor zoiets als dit? Niets. Precies. :)

edit; nu echt nokken, ik sta 82 stuks boven M-F. :+ :P Wie gaat er zo hard in een paar minuten?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan