Beste motorsite 2017

Het HD forum heeft in het begin ook niet "volgens de regeltjes gespeeld". De teller liep toen volgens een vaste regelmaat op; ook daar had iemand het falen van verzekeruzelf.nl doorzien ;)

Dat bedoel ik :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Het HD forum heeft in het begin ook niet "volgens de regeltjes gespeeld". De teller liep toen volgens een vaste regelmaat op; ook daar had iemand het falen van verzekeruzelf.nl doorzien ;)

Toch blijft dat forum wel in de verkiezing staan.
Harley-rijders dus daar buj verzekeruzelf
 
Uitslag Beste Motorsite Verkiezing 2017
Verzekeruzelf heeft dit jaar voor de eerste keer de Beste Motorsite Verkiezing gehouden.
Na een spannende strijd mag het Harley Davidson Forum zich beste motorsite 2017 noemen, Racesport.nl heeft een knappe tweede plek behaald en Motorfans is met ruim 500 stemmen derde geworden.
Wij willen iedereen bedanken voor de deelname en het stemmen !


:] :} _O- :W
 
Aftrekkende scripts? Nee, gewoon in de database zelf aangepast door medewerkers van VuZ.

Mooi dat het HD-forum heeft gewonnen, de terechte en eerlijke winnaar. :) :+ :P :X
 
Ach, we weten nu waar we onze motoren niet willen verzekeren. Dus wat dat betreft hebben ze ons een dienst bewezen... :)
 
Ach, we weten nu waar we onze motoren niet willen verzekeren. Dus wat dat betreft hebben ze ons een dienst bewezen... :)

Dat wist ik al een paar jaar. Maar fijn dat er nu meer mensen op de hoogte zijn. En nog een tip: Allianz, ja dat tuig achter de racebroertjes reclames, zijn ook laaielichters. Het is maar dat je het weet.
 
Dat wist ik al een paar jaar. Maar fijn dat er nu meer mensen op de hoogte zijn. En nog een tip: Allianz, ja dat tuig achter de racebroertjes reclames, zijn ook laaielichters. Het is maar dat je het weet.

Goed verhaal, lekker kort! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan