Bardani Bormio of Coleman Celsius Duo 3. Ervaringen?

UnlimitedSPD

Die hard MF'er
7 jan 2006
464
3
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een tent en nu twijfel ik tussen de Bardani Bormio en de Coleman Celsius Duo 3.


Coleman - Celsius™ Duo 3
http://www.bardani.nl/bormio.php

De Bardani Bormio heeft mijn voorkeur vanwege het pakformaat en gewicht. Maar ik heb op internet verschillende ervaring gelezen met lekkende Bardani's (Niet persé type Bormio). Voor mij is waterdichtheid en duurzaamheid erg belangrijk, vooral ook omdat ik oa mee van plan ben naar het noorden te gaan.

Heeft er iemand ervaring met een van deze tenten?
 
Ik ben in het bezit van een Bardani Rocca van ongeveer vijf jaar oud. Eerste jaar kleine lekkage op naad in het voorste gedeelte van de tent. Tent teruggebracht naar winkel (de Wit Schijndel) voor behandeling om naden waterdicht te maken. Hierna nooit meer lakkage gehad ondanks zware regen en onweersbuien.
Ideale tent voor motorvakanties met twee personen, door voortent voldoende ruimte voor spulletjes.
 
Danku voor de info :) Die Rocca heb ik inderdaad ook bekeken, mooie tent! De Bormio is net wat groter, maar ook wat duurder, net hoeveel ruimte je nodig hebt.

Iemand toevallig nog in het bezit van een Coleman Celsius ter vergelijking? :)
 
Wij zijn in het bezit van een celsius. Prima tent goede kwaliteit.
Gekocht bij Obelink in Winterswijk voor maar 79 euro!! Is niet meer te krijgen volgens mij.

Mocht de tent aan vervanging toe zijn dan koop ik de volgende tent:

Wolf Camper officiel webshop - Salg af dansk designet frilufts- og outdoor udstyr

En nee ik heb geen aandelen in wolfcamper. Lijkt me gewoon een supergave tent. Ik heb er trouwens wel de slaapzakken van.

grtz T
 
Terug
Bovenaan Onderaan