Dude ik heb hier de orgineele uitlaat nog liggen alleen is die van mij dan een 750 weet dus niet of het gaat passen al zijn het maar 4 bouten.LOL!
Met wat geluk kan ik dus heel de baan op m'n normale tempo rijden.
Kim, ik denk er nog even over na hoor! Even de weersverwachtingen van later vandaag afwachten...
31 juli - 3 augustus.
Mijn heeft 3 bouten Devel, maar bedankt.Dude ik heb hier de orgineele uitlaat nog liggen alleen is die van mij dan een 750 weet dus niet of het gaat passen al zijn het maar 4 bouten.
Je mag hem best ff lenen als je wilt kan je in ieder geval het gas goed open draaien
Mijn heeft 3 bouten Devel, maar bedankt.Met wat mazzel heb ik de mijne nog op tijd terug.
Roy, ik ben nu thuis maar voor hoe lang weet ik niet. Of ik die isle of man band nog heb moet ik ff checken, kan zijn dat ik de TT van assen er overheen heb genomen...
Tja...wil wel vlaggen voor die 50 euro, maar kan ik misschien met iemand meerijden dan? Als ik op de motor heen en weer ga heb ik aan die 50 euri niet genoeg
Dus bij deze mijn vraag: "Kan ik met iemand mee rijden?"
Heb net een mailtje naar die Sander geslingerd, dus 't is de vraag of ie mijn hulp nog nodig heeft, maar ik begin nu maar alvast met het regelen van vervoer.
"Morgen vallen er pittige buien, lokaal met onweer en veel regen."
knmi.nl: Maandag onweersbuien met kans op wateroverlast. 15mm regen.
zou graag willen rijden op mijn bike maar goed ben helaas te druk misschien vanaafffNog iemand rijden zometeen?
zo lekker dagje Zandvoort
regen,regen en regen
eerst een ochtendje vlaggen (erg leuk)met de hoop nog dat het weer beter werd.
maar neehoor,werd alleen maar slechter.
nadat de sessies afgebroken werden en de baan werd vrijgegeven voor rijders met snorkel,had ik al snel besloten dat die van mij lekker op de aanhanger mocht blijven.
gezien ik er SC op heb zag ik het ff niet zitten
en toch nog 7 rijders van de baan in die paar zeer natte sessies
1-tje remde zich onderuit na het rechte stuk en zijn fiets ketste een niets vermoedende voorganger mee onderuit
dit voor onze ogen (was niet veel meer van over)
al gauw werd er omgeroepen dat de eerste goudvis op de baan was gespot
ach ja,volgende x beter
next time i'm therenu ist droog! zo nog iemand mee een stukje rijden? Ik sta met triple-T om 10 over acht op de parkeerplaats onderaan de dijk in huissen!
gr Sanders
zo lekker dagje Zandvoort
regen,regen en regen
nadat de sessies afgebroken werden en de baan werd vrijgegeven voor rijders met snorkel,had ik al snel besloten dat die van mij lekker op de aanhanger mocht blijven.
1-tje remde zich onderuit na het rechte stuk en zijn fiets ketste een niets vermoedende voorganger mee onderuit
ach ja,volgende x beter
helemaal mee eenszo lekker dagje Zandvoort
regen,regen en regen
ach ja,volgende x beter
Als het weer okay is houd ik me aanbevolen!Was inderdaad ondanks de regen een geslaagd dagje!!!
Ik heb nog wel best lekker gereden, ondanks de regen! En in Mickeys was het dolle boel!
Mensen die het gemist hebben: 16 augustus is er weer een motorxtra dagje waar ook nog vlaggers voor gezocht worden! Als je niteresse hebt mail me maar ff!
Als het weer okay is houd ik me aanbevolen!
Edit: Jammer trouwens dat het zulk K*Tweer was. Ik voelde idd. de bui al hangen! Ha! Woordspeling!
als je zegt dat je komt moeten we op je kunnen rekenen, ook bij regen...
Laatse x was een last minute call vanwege een drastisch tekort, maar is niet gebruikelijk zeg maar...
Als het regent mag je ook een hele dag vlaggen, dat mag je nog wel op t laatste moment beslissen hoor, ktijg je 50 euro!
Zou t leuk vinden als je komt!!
Hmm, in dat geval kijk ik even of ik dan geen ploegendienst heb. Zo niet, dan kom ik! (Ik ben alleen pas volgende week dinsdag weer op mijn werk om mijn rooster te checken, is dat te laat?) Als ik dan bij regen kan kiezen om te vlaggen zie ik geen probleem.
Het is idd te triest voor woorden wat betreft de zomer hier in het landJe zal nu toch vakantie hebben. Regen, regen en nog eens regen...
Ik heb zowaar m'n Xbox uit z'n zomerslaap gehaald...Was het maar weer zomer...
Nou, vanavond toch nog even gereden. Hehe.
maar wel een butt-vakantie zeg. Zo is het weken lang witheet, maar dan heb je anderhalve week vrij, en dan heb je dit...
Maar ach, ik heb nog 5 en een halve week verlof tegoed, dus dat komt vast nog in orde...