Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben dan ook net terug. Gezweet als een otter maar EINDELIJK een flinke rit kunnen maken!

Bij deze dan ook maar ff aanmelden bij de Arnhemmers :W

Ik kwam eigenlijk nooit in "waar is wat te doen" dus had dit hele topic zelfs nog nooit gezien :X

Bij deze dan ook maar ff aanmelden bij de Arnhemmers :W

Ik kwam eigenlijk nooit in "waar is wat te doen" dus had dit hele topic zelfs nog nooit gezien :X

Zo zie je maar waar een spot nog goed voor is! :)

Rijden in de regen kan ook best leuk zijn hoor.

Klopt. Maar een week lang in de regen rijden is het vrij nemen niet waard...

Maar vandaag was het :} , :] *O* :Y *D 8-)

Mensen die het gemist hebben: 16 augustus is er weer een motorxtra dagje waar ook nog vlaggers voor gezocht worden! Als je niteresse hebt mail me maar ff!

Hopelijk is het dan wel droog, heb me mooi al aangemeld. :]

Ik heb het ook even bij het Apeldoorn topic geplaatst als je dat goed vindt.

Laatst bewerkt:
Nou, ik heb anders lekker gereden hoor! *O*

Nou ja, lekker?

1: Ik rijd hier de straat uit en wordt bijna voor mijn flikker gereden door een Connexion bus. Tja, ik kwam van rechts maar als je met je bus met 60 door een woonwijk knalt dan heb je automatisch voorrang omdat je niet op tijd kunt remmen voor die onoverzichtelijke straatjes van rechts.

Dus ik knal lekker richting de achterhoek om daar eens wat te verkennen.

2: Ik rijd op een rotonde, ik moet 3-kwart rond. Smijt een of ander debiel in een 206 hem er gewoon keihard voor. Ik moest vol in de ho-ijzers, want er links langs was geen optie, te weinig ruimte schatte ik zo in. Terwijl ik hard remmend al in de rotonde hangend vloekend op de claxon ga besluit zijn maatje achter hem ook maar gewoon door te rijden (Ik zat helemaal tegen de binnenkant van de rotonde aan) en rijdt dus gewoon naast me de rotonde op. Hij vond waarschijnlijk dat ik ruimte genoeg had. Ik, kwaad natuurlijk, delf het onderspit omdat de bocht naar rechts er aan komt om de rotonde af te gaan. Ik laat de mongool voor, maar besluit er langs te gaan zodra het kan en er eventjes naar het voorhoofd wijzend naast te gaan rijden. Zijn reactie op bijna iemand kapot rijden? Nee schudden en schouders ophalen.En ik had ECHT voorrang op die rotonde, voor het geval je twijfelt.. Vol gas en wegwezen dus, soms zou ik willen dat ik het spiegeltjes-trap type was...
Beide auto's helemaal volgepakt met vakantie spullen en camping materiaal, dus het is van essentieel belang dat ze vlak achter elkaar blijven rijden natuurlijk, voordat ze elkaar uit het oog verliezen tijdens de vakantie. T*FUSTOERISTEN!

Goed, eindelijk in de achterhoek aangekomen lekker rondgetuft. Nog een stukje Varsselring meegepakt (wel leuk hoor, en fantastisch rijden daar in de omgeving) toen het begon te druppelen. Ik was ondertussen al 190 km. verder, dus terug naar huis dan maar. Foei, het begint aardig door te druppelen.

3: Besluit even later een of andere mongole tegenligger dat inhalen in een blinde bocht prima kan! Voor mij een lekkere linkerbocht, maar kalm aan wat het plenst ondertussen. KUT! Koplampen op mijn weghelft. Die idioot haalt met zijn mercedes dus buitenom in in een blinde bocht! Voor de 2e keer vol in de remmen in een bocht, maar nu in regen. Wobbelwobbel, zegt de voorkant en zwalkzwalk, aldus de achterkant. Uiteindelijk net niet de berm in. Die kerel heeft die vent die hij inhaalde ook echt asociaal afgesneden, want hij ging ook vol in de remmen (Die zag de klap natuurlijk ook al komen). Die had echter wel ABS zo te zien. Toen de idioot naar rechts stuurde was ik zo'n 1 meter van zijn voorbumper gok ik. (Ik reed toen hooguit nog 20 a 30, met in mijn achterhoofd het plan de berm in te sturen/zwabberen.) Dat ging maar net goed! Dat was weer zo'n momentje hoor.
Met het hart in de keel verder gereden, want ondertussen was de plensbui een waterval geworden en ik wilde naar huis.

Goed, zeiknat bijna thuis. Zo te zien heeft het hier ook aardig gegoten. Eindelijk rijd ik mijn straat in, nu kan er niets meer fout gaan. Maar wat is dit?

4: heel de straat blank! Ik besluit een stukje over de stoep te gaan, die is nog droog. Straat maakt een bocht naar rechts, stoep houd op. Ik moet toch een stukje rivier trotseren. Ik besluit een schuine oversteek te maken om m'n weg te vervolgen via een brede oprit aan de andere kant van de lokale Rijnvertakking. Is het me daar ver*mme diep zeg! Ik rijd net stapvoets, maar m'n laarzen staan ineens vol met water, en de motor pruttelt zo laf dat hij drijgt af te slaan. Koppeling, vol gas, VROA! en een hoop boze gezichten die mij zo'n herriemaker vinden. Snel ontkoppelen en rijen voor ik stilsta in scheenbeenhoog-water en de laatste meters naar huis.

Maar goed, eindelijk voor de deur. Die motor al stomend tot stilstand gekomen. Heel de boel natuurlijk zeiknat, en door de damp leek het wel een stoomtrein. Hmm, beter even deze wolkfabriek een beetje droogrijden, het was tenslotte super zonnig geworden weer!

4: Via de stoep via de andere kant de straat uit, blokkie om en uiteindelijk bij het lange water aangekomen. Voorpiepen bij het stoplicht, even wachten, GROEN! Rustig optrekken in z'n 1, naar z'n 2, iets meer gas en dweilen maar met die achterkant! Die slipte echt alle kanten op! Echt zeiknat was het daar niet eens, en er leek geen olie te liggen maar je weet nooit. Maar nu is het genoeg geweest, ik wil NU naar huis. Laatste stoplicht, rechtsaf de wijk in. GROEN! Dweil dweil, JEZUS!

Goed, in de achterhoek heb ik heerlijk gereden hoor! Maar al met al was het zenuwniveau van dit ritje me net iets te hoog.

Nu ga ik m'n pak uitwringen... :(

Laatst bewerkt:
maare, alles weer goed? ;)

Toppie!

beugel_klein.jpg

:+

Ach ja, je hebt soms zo'n dag. Vanavond a ik daarom voor mijn eigen veiligheid maar laminaat leggen. Binnen zijn namelijk geen gevaarlijke mensen... ;)

maare, alles weer goed? ;)

als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet ben gaan rijden alhoewel het nu toch wel aardig weer is geworden
idd aardig is het zeker denk dat ik zo toch ff dat klaverbladjuh ga pakken........

He maar dude neem ff een baco of pilsje en ga lekker ff onderuit op de bank dvdtjuh kijken man.
Zo'n gefrustreede rit is niet goed voor je. -O-
Zou mij ook het bloed onder de nagels halen en ik denk dat ik die gasten in de auto bij de rotonde echt ff bagger behandeld zou hebben }) die eikels
kop op morgen is weer een dag en klootzakken heb je overal tis net een virus bah :r

Tjezus Catch, heb jij weer!
Hopen dat het de 16e beter is!!!

Zijn er nog meer mensen die ene halve dag willen vlaggen, halve dag rijden? We zoeken nog zeker een man of 10...

Pas op, of ik kom heeeel gevaarlijk je nieuwe Mille bekijken! :9~
ja best man , geen probleem (je weet de weg)......ik heb er bijna nog niet op gereden . omdat ik 2 weekjes op vakantie ben geweest

nu ff wachten op de piepen ..... B|
en dan kan het andere spul er ook op :)

ja best man , geen probleem (je weet de weg)......ik heb er bijna nog niet op gereden . omdat ik 2 weekjes op vakantie ben geweest

nu ff wachten op de piepen ..... B|
en dan kan het andere spul er ook op :)
Piepen? Spul? Huhhhhhhhhhh?

(Met andere spul bedoel je natuurlijk de demper. O-) Maar piepen?????)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan