LOL!Schrijf het maar van je af hoor Catch
Maar net wakker en wat denk je? ZON!
YAAHOOOOOOOO!
Snel boodschappen doen en dan karren maar!!!!!!
Gaat er nog iemand een ritje mee dadelijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
LOL!Schrijf het maar van je af hoor Catch
Nee jammer de volgende x beterLOL!
Maar net wakker en wat denk je? ZON!
YAAHOOOOOOOO!
Snel boodschappen doen en dan karren maar!!!!!!
Gaat er nog iemand een ritje mee dadelijk?
Je zal nu toch vakantie hebben. Regen, regen en nog eens regen...
Ik heb zowaar m'n Xbox uit z'n zomerslaap gehaald... Was het maar weer zomer...
Bij deze dan ook maar ff aanmelden bij de Arnhemmers
Ik kwam eigenlijk nooit in "waar is wat te doen" dus had dit hele topic zelfs nog nooit gezien
Rijden in de regen kan ook best leuk zijn hoor.
[me]Roy "R" weet niet hoe die kan copy pasten in Dld vandaar de multiple quote
[/me]
Wordt er zo nog gereden mensen?
Mensen die het gemist hebben: 16 augustus is er weer een motorxtra dagje waar ook nog vlaggers voor gezocht worden! Als je niteresse hebt mail me maar ff!
wou klaverbladjuh pakken maar het weer wat gisteren verwacht werd is er vandaag kon het niet beter gewoon overwaaienWordt er zo nog gereden mensen?
avontuur
maare, alles weer goed?
idd aardig is het zeker denk dat ik zo toch ff dat klaverbladjuh ga pakken........maare, alles weer goed?
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet ben gaan rijden alhoewel het nu toch wel aardig weer is geworden
idd die eikels
kop op morgen is weer een dag en klootzakken heb je overal tis net een virus bah
jij bent er toch ....Toppie!
(Afbeelding)
Ach ja, je hebt soms zo'n dag. Vanavond a ik daarom voor mijn eigen veiligheid maar laminaat leggen. Binnen zijn namelijk geen gevaarlijke mensen...
ik wil heel graag ,vooral na afgelopen maandagZijn er nog meer mensen die ene halve dag willen vlaggen, halve dag rijden? We zoeken nog zeker een man of 10...
Pas op, of ik kom heeeel gevaarlijk je nieuwe Mille bekijken!jij bent er toch ....
ja best man , geen probleem (je weet de weg)......ik heb er bijna nog niet op gereden . omdat ik 2 weekjes op vakantie ben geweestPas op, of ik kom heeeel gevaarlijk je nieuwe Mille bekijken!
Piepen? Spul? Huhhhhhhhhhh?ja best man , geen probleem (je weet de weg)......ik heb er bijna nog niet op gereden . omdat ik 2 weekjes op vakantie ben geweest
nu ff wachten op de piepen .....
en dan kan het andere spul er ook op
piepen =dempers ....Piepen? Spul? Huhhhhhhhhhh?
(Met andere spul bedoel je natuurlijk de demper. Maar piepen?????)
piepen =dempers ....
spul = jah wat ander spul ....