Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
(ook) nog steeds mist er 1 naam....

Nog steeds Arnhem. Alleen in Dollars kom ik nooit - misschien is dat mijn zonde?!

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

'k Heb een nieuwe motor!!! En dit is 'm geworden:

Dus: aanstaande zondag wil ik de Achterhoek in en wie gaat er mee???
't Is echt een superrrr mooie route met leuk bochtenwerk (de Varsseler ring zit erin )

O, en aangezien ik nu weer voor 100% tot het ras "motorrijder" behoor wil ik ook graag in de lijstderlijsten... Kanda??

Wiegaatermeewiegaatermeewiegaatermeeeeeeeeee???

yeahhhhhhhh toppie fiets

zondag,beloof nog niks
lijkt me wel leuk

eeuuuuuhhhhhmmmmm post nog ff voor zondag wie ,waar en hoelaat er afgesproken wordt

Laatst bewerkt:
flitsservice.nl: ze staan weer te etteren langs de a12 Oberhausen/Arnhem ter hoogte van Zevenaar langs de rand van de carpoolstrook

veel plezier er mee

Hey een nieuw topic!!
Daar moet op gedronken worden hihaho!!!!

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

'k Heb een nieuwe motor!!! En dit is 'm geworden:
(Afbeelding)

Leuke fiets! Vorige week op (een gele) proefgereden en deze week die in het bezit van een andere mede MF-Arnhemmer zal komen.

O ja, (geloof ik niet gemeld, maar) over flitsers.. kort geleden stonden ze ook aan de Velperweg te flitsen... gelukkig van voren geflitst - met hoop op dat er niet een schriftelijke notitie bij gemaakt is.

over flitsers.. kort geleden stonden ze ook aan de Velperweg

ja helemaal geflipt zijn ze, prioriteit no. uno; spek de staatskas en bekeur zo veel mogelijk!

en verbaasd over het feit dat de fasttags zo populair worden?

Misschien haak ik wel aan.
Varsseler ring? Wasda?

Ha Diana,

Mooie fiets vrouw!

Vasselerring is een stukje waar ook tijdens de ONK wordt gereden. Best leuk spelen kan ik uit eigen ervaring zeggen

CAT

eeuuuuuhhhhhmmmmm post nog ff voor zondag wie ,waar en hoelaat er afgesproken wordt

Ik dacht aan 11.30 uur, de carpoolplaats bij het knooppunt A12/A50, dat is bij het Postiljon Hotel ofwel bij de golfbaan ofwel richting Terlet.

Vandaag naar m'n werk op m'n nieuwe brommert: WAUWIEIEIEIE!!

O, en CAT, ik zal binnenkort ff een mooi piccie naar je sturen voor op die leuke site www.plasticpower.nl. Tot zondag !

Laatst bewerkt:
wellicht een ouwe koe maar flitspaal tussen arnhem-noord en velperbroek is sinds een weekje spoorloos verdwenen

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe R6 voor KPL staat in de garage

daar blijft ie ook voorlopig staan want t plenst hier

Gelukkig voor KPL, nu ga ik echt geen 1e rondje rijden.

Ik moest zelf een heel klein stukkie lopen, maarre drijfnat

En die tussen velperbroek en kronenburg is nieuw toch?
Bij de verkeerslichten voordat je richitng centrum gaat..

Yep. Flitst op rood licht en snelheid!

Gaat er morgen nog volk naar Coldplay in het Gelredome?

Status
Niet open voor verdere reacties.