Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Arnhemmers Verenigt u Deel 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ha die catch, topic wat verloren, nu stimuleer jij de arnhemmers om de weg onveilig te gaan maken?

Tja, als er niet geluld wordt moet er gereden worden vind ik!

piepen = pijpen = dempers voor de duidelijkheid.
Ooooh! Wat denk je Trasos, hij is een dagje in de achterhoek geweest dus hij zal het taaltje wel verstaan nu?

*Schop*

Hey lui, 11 november komt de Golden Earring in de Rijnhal! Ik ga er zowieso heen met een maatje. Nog meer liefhebbers die aan willen haken?

Ooooh! Wat denk je Trasos, hij is een dagje in de achterhoek geweest dus hij zal het taaltje wel verstaan nu?
jah ...eeeeh was je daar dan
maak niks , je weet nu wel wat ik bedoel .....

hey

in deel 1 had ik me al eens gemeld met mijn oude motor (ZXR-400) hoogste tijd om me in deel 2 ook maar eens te melden

sinds een paar weken mijn nieuwe aanwinst

als er gereden wordt zou ik graag een keer meerijden...als dat mag

Laatst bewerkt:

nice bike

tuurlijk mag je meerijden
wordt alleen weinig samen gereden hier

oke,oke ik beken rijzelf heel vaak via ander topic

maar ga zekers x mee hier

Mooi ding man, gefeliciteerd!

En over dat rijden, mijn vakantie zit er op en het wordt weer mooi weer. Dus er wordt vast wel weer gereden!

thx all mijn vakantie begint pas eind aug

zon schijnt, ik ga zo een stukje rijden

Rustig hier, ga zo ook een stukkie de zon schijnt

Edit: regent hier

Laatst bewerkt:
Kim, het duurt nog een dagje langer, mijn cehfje nog niet zo ver kunnen krijgen om me de 16e vrij te geven. Morgen probeer ik chantage...

Hey allemaal,

Mag ik meedoen ??

Ik ben Jan, 28 jr en kom uit Velp.
Ik rij een Bandit 1200 N....

sorry ik heb ook geen nieuws

maar het is wel heel erg rustig hier

Ik heb mij hier gisteren aangemeld...

Nu is mijn vraag de volgende...

Staan er nog meetings op het programma?????
Ik heb wel zin in een leuke rit!!!

Echt "meeten" doen we niet echt. Soms spreken we af om bij lekker weer wat te rijden, of zo nu en dan om eens wat te drinken in Dollars. Maar het is nu erg rustig, vakantie tijd he?

Hmm, eigenlijk wel zonde!! Misschien een idee om daar wat verandering in te brengen??
Het lijkt mij, dat wanneer het even mooi weer is, iedereen wel op zijn / haar motor wil stappen om een stuk te touren.... Waarom dan niet met een leuke groep ipv alleen of met z'n twee?? Wat drinken op de Korenmarkt lijkt mij dan een mooie afsluiter!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.