PeterCC
MF veteraan
Ik denk dat er gewoon weinig SR GT 200's rondrijden, vandaar weinig geklets.Heeft iedereen hier z'n SR GT 200 verkocht? Weinig geklets namelijk de laatste tijd ................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat er gewoon weinig SR GT 200's rondrijden, vandaar weinig geklets.Heeft iedereen hier z'n SR GT 200 verkocht? Weinig geklets namelijk de laatste tijd ................
In beide gevallen staat er precies hetzelfde...Hoe moet ik dit nu lezen; bij de nederlandse tekst staat dikgedrukt "compleet vastgedraaide positie" en in de engelse tekst staat "completely UNscrewing", moet ik de oliepeilstok er nu volledig indraaien om het oliepeil correct af te lezen of juist niet??
Bekijk bijlage 1947793
Bij elke Piaggio scooter moet je de peilstok eruit halen, schoonmaken, er terug volledig indraaien, losdraaien en het niveau bekijken.Dan vind ik het niet raar dat er in mijn luchtfilterkast behoorlijk wat olie zat; bij het peilen zonder de peilstok er in te draaien stond ie al iets boven het max .......
Ja, dat moet er allemaal af.Niet elke monteur is even nauwkeurig.
Weet iemand hoe je het achterwiel moet demonteren, moet heel de rechterachterbrug/uitlaat en schokbreker eraf?
Ga je dat zelf doen?Thanks .
Had deze ook al gevonden, hier zit de remschijf aan de rechterkant zoals bij de SR GT 200:
(...)
Zal wel iets voor het volgend voorjaar worden, wellicht.Mijn achterbandje is nog zo'n 50%, maar ga tzt. dat wel zelf doen. Zal nog wel effe duren want heb de SR GT 200 voor "d'r bij", om te toeren pak ik toch veel vaker mijn R1250RT.
Ik denk dat die meter met de nodige vertraging werkt.Nog een technisch vraagje;
Het zal wel normaal zijn, en denk ik wellicht met het start stop systeem (die ik continu heb uitgeschakeld) te maken hebben, maar wat mij opvalt bij mijn SR GT 200 is dat de ene keer bij het starten de laadstroomweergave in de cockpit terugloopt van 15V naar 12.6V bij stilstaand gasgeven op de middenbok , en de andere keer juist van 12.6V naar 15V oploopt (zoals het eigenlijk hoort).
Laatst nog reed ik met een koude motor weg en al rijdend bleef de laadstroom constant op 12.6V staan. Na een paar kilometer stopte ik en al stationair draaiend ging ie nu van 12.6V naar 15V zonder gas te geven. Daarna reed ik weer weg en bleef ie constant op 15V.
Met de motor uitgeschakeld geeft ie 12.6V aan. Heb de scooter ook aan de druppellader hangen aangezien ik er weinig mee rijd.
Wat gebeurt hier?