Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik heb nog in de aanbieding voor de RSV4 t/m modeljaar 2020:

Lightech korte kentekenplaathouder, nooit gemonteerd geweest in originele doos. (Lightech artikelnummer: TARAP107) € 60,00

En lightech verstelbare voetsteunset, kort gemonteerd geweest. Voor model 2009-2017. Wel netjes, in originele doos (Lightech artikelnummerFTRAP004) € 300,-
 

Bijlagen

  • ftrap004-w.jpg
    ftrap004-w.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 19
  • s-l1600 (1).jpg
    s-l1600 (1).jpg
    30,4 KB · Weergaven: 15
  • s-l1600.jpg
    s-l1600.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 15
Weet iemand toevallig hoe het mogelijk is dat er allemaal vliegjes in m'n middelste koplamp zitten van m'n RSV4?
 
Ja er wordt niet veel gepost hier....das een ding wat zeker is.....🤣
De mijne wordt morgen opgehaald vanwege wat olie spoortjes en wat gezweet bij het carter onder andere.. Daarnaast stonk ie ook de laatste keer dat ik hem startte.
Gelukkig nog fabrieksgarantie, we gaan het zien..
En aangezien ik nou toch bezig ben, hierbij wat foto's van wat sticker tuning. Ik heb de wings gedeeltelijk in zwart en rood laten "wrappen"
Het ziet er zo wat meer als een geheel uit naar mijn mening
 

Bijlagen

  • 20220906_150504.jpg
    20220906_150504.jpg
    477,6 KB · Weergaven: 76
  • 20220906_202302.jpg
    20220906_202302.jpg
    228,2 KB · Weergaven: 72
  • 20220906_202312.jpg
    20220906_202312.jpg
    224,7 KB · Weergaven: 71
Ja er wordt niet veel gepost hier....das een ding wat zeker is.....🤣
De mijne wordt morgen opgehaald vanwege wat olie spoortjes en wat gezweet bij het carter onder andere.. Daarnaast stonk ie ook de laatste keer dat ik hem startte.
Gelukkig nog fabrieksgarantie, we gaan het zien..
En aangezien ik nou toch bezig ben, hierbij wat foto's van wat sticker tuning. Ik heb de wings gedeeltelijk in zwart en rood laten "wrappen"
Het ziet er zo wat meer als een geheel uit naar mijn mening
Mooi ding zeg, heel gaaf. Die wings zijn stiekem wel heel erg gaaf.
 
Ja dat kan inderdaad wel. Ik doe meestal in de zomer rijden en in de winter huilen. Dat was ik nu ongeveer aan het doen.
Vandaag was wel een mooi dagje.
En van de week ook. :]

De eerste week van januari mijn nieuwe pekelfiets halen.
Misschien ga ik voor de 1.000 km beurt een rondje Nederland doen in twee dagdelen met een overnachting. :]
 
Vandaag was wel een mooi dagje.
En van de week ook. :]

De eerste week van januari mijn nieuwe pekelfiets halen.
Misschien ga ik voor de 1.000 km beurt een rondje Nederland doen in twee dagdelen met een overnachting. :]
Oeh wat gaat de pekelfiets worden?

Haha nee nee, niet-regen is niet automatisch mooi.
 
De afgelopen dagen/weken ook lekker aan de klus geweest. Wat heb ik gedaan:
- Ik ben nog druk bezig met mijn mooie garage/loods opbouwen, dus let niet op de troep overal.
- Pirelli Supercosa SP V3 gemonteerd voor en achter met mijn nieuwe bandenapparaat, helemaal top!
- Remblokken vervangen voor SBS 901RST
- IRC blipper weer gemonteerd (zat eerst in de Tuono)
- Racetorx gear shift support gemonteerd
- Flyhammer GP shift lever gemonteerd (hoeft niet perse met die blipper, maar ik vind de positie van het schakelstangetje dan prettiger).
- Olie (Motul 300V 5W40) en oliefilter (K&N) gewisseld.
- Handvatten vervangen voor origineel (zaten lelijke rizoma dingen op)
- Rem/koppelingshendel vervangen voor VTREC
- Verschillende boutjes/moertjes/dingetjes vervangen voor origineel. Zaten flink wat ali boutjes op.
- Koplamp gedemonteerd, zit allemaal zand en vliegjes in. Ik twijfel of ik een nieuwe unit zal bestellen of deze probeer open te maken (wat meestal een hopeloze poging is).

Pics or it didn't happen:
01E2ED1F-4F4B-4C0B-A284-921E2D5BD0E9.JPG


888B464F-FB96-4839-AD16-39091E81BA3E.JPG


F7AA4FCA-74D4-4830-B22A-4BA9842457D8.JPG


53A00D37-6FE8-4063-8AED-29F268EEAD93.JPG


5AD513ED-3B8B-4803-83A8-834B43C6E043.JPG


tempImageOZgcJ8.png


tempImage7Vh1km.png


tempImagek6qgr7.png
 
De afgelopen dagen/weken ook lekker aan de klus geweest. Wat heb ik gedaan:
- Ik ben nog druk bezig met mijn mooie garage/loods opbouwen, dus let niet op de troep overal.
- Pirelli Supercosa SP V3 gemonteerd voor en achter met mijn nieuwe bandenapparaat, helemaal top!
- Remblokken vervangen voor SBS 901RST
- IRC blipper weer gemonteerd (zat eerst in de Tuono)
- Racetorx gear shift support gemonteerd
- Flyhammer GP shift lever gemonteerd (hoeft niet perse met die blipper, maar ik vind de positie van het schakelstangetje dan prettiger).
- Olie (Motul 300V 5W40) en oliefilter (K&N) gewisseld.
- Handvatten vervangen voor origineel (zaten lelijke rizoma dingen op)
- Rem/koppelingshendel vervangen voor VTREC
- Verschillende boutjes/moertjes/dingetjes vervangen voor origineel. Zaten flink wat ali boutjes op.
- Koplamp gedemonteerd, zit allemaal zand en vliegjes in. Ik twijfel of ik een nieuwe unit zal bestellen of deze probeer open te maken (wat meestal een hopeloze poging is).

Pics or it didn't happen:
Bekijk bijlage 1833628

Bekijk bijlage 1833623

Bekijk bijlage 1833624

Bekijk bijlage 1833622

Bekijk bijlage 1833621

Bekijk bijlage 1833625

Bekijk bijlage 1833626

Bekijk bijlage 1833627

Goed bezig en ziet er top uit
 
Mijn Aprilia krijgt komende winter het volgende onderhoud:

- Vering voor en achter een servicebeurt
- Alle vloeistoffen vervangen (rem+koel+olie+filter+etc.)
- Ketting moet vervangen worden
- Storing verhelpen

Komt ook een nieuw Kuipruitje op van Zero Gravity. Iets hoger dan wat ik nu heb, zodat ik er beter achter kan kruipen.
 
Mijn Aprilia krijgt komende winter het volgende onderhoud:

- Vering voor en achter een servicebeurt
- Alle vloeistoffen vervangen (rem+koel+olie+filter+etc.)
- Ketting moet vervangen worden
- Storing verhelpen

Komt ook een nieuw Kuipruitje op van Zero Gravity. Iets hoger dan wat ik nu heb, zodat ik er beter achter kan kruipen.
Gaaf zeg! Kom maar door met die foto’s tegen die tijd!
 
Oeh wat gaat de pekelfiets worden?

Haha nee nee, niet-regen is niet automatisch mooi.
Hier scheen de zon gewoon? 8-)

Er komt een zwart R3tje met wat leuke spulletjes.
Akrapoviç racesysteem, quickshifter, blokbescherming, gefreesde handles, op termijn Hyperpro vering, Corsa Rosso banden een een Suter slipperclutch.

Daar kan ik voor mijn gevoel lekker de winter mee door en ook met weer en wind in de zomer.
Tevens een beetje aan de zithouding werken en als CPZ dicht is wat rondjes op Midland mee rijden. :)
 

Bijlagen

  • PXL_20221019_155253354.PORTRAIT.jpg
    PXL_20221019_155253354.PORTRAIT.jpg
    494,5 KB · Weergaven: 45
  • PXL_20221019_155045526.PORTRAIT.jpg
    PXL_20221019_155045526.PORTRAIT.jpg
    380,2 KB · Weergaven: 46
Wouw, wat een mooi apparaat! Mocht ik je komend seizoen een keer zien staan zal ik wel even hoi komen zeggen.

Hoe bevalt de uitlaat? Heb je ooit gedoe me het geluid ergens?
 
Ik heb voor de liefhebbers nog een setje gegoten wielen liggen, beschikbaar vanaf maart 2023 ivm werk in buitenland tot die tijd. Zijn orginele 2019 Tuono Factory velgen, ideaal voor bijv regenbanden voor de racers onder ons. Bij interesse graag een PM.

Worden zonder schijven en banden geleverd.

9DD4CA0E-2412-4987-9CFF-10B1F9D7B541.jpeg
 
De afgelopen dagen/weken ook lekker aan de klus geweest. Wat heb ik gedaan:
- Ik ben nog druk bezig met mijn mooie garage/loods opbouwen, dus let niet op de troep overal.
- Pirelli Supercosa SP V3 gemonteerd voor en achter met mijn nieuwe bandenapparaat, helemaal top!
- Remblokken vervangen voor SBS 901RST
- IRC blipper weer gemonteerd (zat eerst in de Tuono)
- Racetorx gear shift support gemonteerd
- Flyhammer GP shift lever gemonteerd (hoeft niet perse met die blipper, maar ik vind de positie van het schakelstangetje dan prettiger).
- Olie (Motul 300V 5W40) en oliefilter (K&N) gewisseld.
- Handvatten vervangen voor origineel (zaten lelijke rizoma dingen op)
- Rem/koppelingshendel vervangen voor VTREC
- Verschillende boutjes/moertjes/dingetjes vervangen voor origineel. Zaten flink wat ali boutjes op.
- Koplamp gedemonteerd, zit allemaal zand en vliegjes in. Ik twijfel of ik een nieuwe unit zal bestellen of deze probeer open te maken (wat meestal een hopeloze poging is).

Pics or it didn't happen:
Bekijk bijlage 1833628

Bekijk bijlage 1833623

Bekijk bijlage 1833624

Bekijk bijlage 1833622

Bekijk bijlage 1833621

Bekijk bijlage 1833625

Bekijk bijlage 1833626

Bekijk bijlage 1833627
Leuke ruimte en leuke fiets.....
Waar heb je die spatborden vandaan? zien er goed uit.
 
Wouw, wat een mooi apparaat! Mocht ik je komend seizoen een keer zien staan zal ik wel even hoi komen zeggen.

Hoe bevalt de uitlaat? Heb je ooit gedoe me het geluid ergens?

Altijd leuk en gezellig. Kom zeker even hoi zeggen.

Uitlaat bevalt prima. Ik heb er geen problemen mee. Uiteraard zit de DB-killer erin op Assen en Spa Francorchamps. In Italië en Spanje kan ik zonder DB-killer rijden. Zonder DB-killer ben ik gemeten met 108.6DB, dus in Nederland met de killer erin.
 
Leuke ruimte en leuke fiets.....
Waar heb je die spatborden vandaan? zien er goed uit.
Bedankt, ik ben ook heel erg blij met de ruimte. Lekker mee bezig om het wat netter te maken. En logisch, dat is nog het moeilijkste. Dat je alles terug vind op logische plekken.

De spatborden zaten er al op bij aankoop, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan