Amsterdam - Geef mij maar MFA - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
gekozen voor dit merk:

[afbeelding]

maar met dit kontje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Foto's op internet gezocht. Het ding is al uitverkocht voor 2007, voor 2008 pas in maart weer leverbaar. '(
Mooi ding! :}

Ik kom net terug van een proefrit met een BMW1200GS, ook niet heel erg verkeerd... vooral heel hoog :) Maar rijdt erg goed..
ff kijken of het hem gaat worden.. zijn ook heel duur ;)

@ leon:

Ik ken barry van de albert heijn, wij hebben daar vroegâh samengewerkt.
Ook regelmatig samen mee naar concerten e.d. gegaan.

Was vannacht trouwens erg spannend in ons dorp... om 3 uur grote vechtpartij voor de deur en alle ramen van mijn overburen ingegooid en auto vernield.. ( gassies op scootah's...)...

Ik rij SV650s

Er was niet echt een toer gepland vandaag. Ben maar in me eentje naar Hans van Wijk gegaan.
Was gezellig daar...

En morgen dan? wordt weer een mooie dag schijnt.. denk wel even dat ik een rondje ga rijden.

En morgen dan? wordt weer een mooie dag schijnt.. denk wel even dat ik een rondje ga rijden.
Helaas heb ik tijdens dit schitterende weekend geen tijd om te rijden B|

Lijkt me dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt, Baba. Maar komende half jaar dus geen motorrijden begrijp ik. Kun je je rijbewijs ook niet kwijt raken :)

Ik kom net terug van een proefrit met een BMW1200GS, ook niet heel erg verkeerd... vooral heel hoog :) Maar rijdt erg goed..

@ leon:

Ik ken barry van de albert heijn, wij hebben daar vroegâh samengewerkt.
Ook regelmatig samen mee naar concerten e.d. gegaan.

Was vannacht trouwens erg spannend in ons dorp... om 3 uur grote vechtpartij voor de deur en alle ramen van mijn overburen ingegooid en auto vernield.. ( gassies op scootah's...)...

Ik rij SV650s

Serieus ken barry ook van Appie heijn, werk er nog steeds in Bdorp. Waar was die vechtpartij dan man? Die gastjes op die electrische broodroosters staan ook altijd stoer te doen bij de albert heijn. Maar werken of een opleiding genieten ho maar :r

Laatst bewerkt:

Ik heb die 1200S gereden. Leuk maar geen naked, dus toch weer hard rijden hè.

Helaas heb ik tijdens dit schitterende weekend geen tijd om te rijden B|

Lijkt me dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt, Baba. Maar komende half jaar dus geen motorrijden begrijp ik. Kun je je rijbewijs ook niet kwijt raken :)

Dank je wel.
Ik heb nog een LC4. Denk da'k daar maar 'ns de schorsing van af ga halen.
Rondjes om Jermo rijden, tot 'ie smeekt om 'm te mogen kopen.

En dan roepen: na 1 maart!

@ Babba-San mooie fiets die duke. Vanaf Maart is hij in jou bezit dus. Het is net een wissel truuk jij gaat van een racer naar een naked en ik van een naked naar een racer hahaha.

Grtz Rob

Serieus ken barry ook van Appie heijn, werk er nog steeds in Bdorp. Waar was die vechtpartij dan man? Die gastjes op die electrische broodroosters staan ook altijd stoer te doen bij de albert heijn. Maar werken of een opleiding genieten ho maar :r

THV de Ford dealer hier was die vechtpartij.. ramen zijn er nog steeds uit. ( ik wil niet te veel details kwijt, anders weet iederen straks waar ik woon :P)

Ik heb op august allebé plein gewerkt.... dus ik weet wat je bedoeld. vroegâh hadden we die gasten daar ook al ;) , gaan ze je opwachten e.d na werktijd als je er eentje opgepakt had

@ baba

Deze GS had een mooie ruit erop, ff op de A5 170 geredenlekker relaxed rechtop. top schijnt op 200 te liggen maar heb je op zo'n flatgebouw geen behoefte aan om te rijden.

* Vampie is ook al een dagje ouder... :P

wegligging in de bochten is echt super :) was redelijk snel gewend. Alleen de knipperlichten aanzetten was ff wennen ( elke kant een knop)

Laatst bewerkt:
@ Baba-San mooie fiets die duke. Vanaf Maart is hij in jou bezit dus. Het is net een wissel truuk jij gaat van een racer naar een naked en ik van een naked naar een racer hahaha.

Grtz Rob

Met die SDuke schijn je ook op het circuit te kunnen, tenminste dat heb ik van horen zeggen. ;)

Is het ook niet de droomfiets van Martijn?

@ baba

Deze GS had een mooie ruit erop, ff op de A5 170 geredenlekker relaxed rechtop. top schijnt op 200 te liggen maar heb je op zo'n flatgebouw geen behoefte aan om te rijden.

* Vampie is ook al een dagje ouder... :P

wegligging in de bochten is echt super :) was redelijk snel gewend. Alleen de knipperlichten aanzetten was ff wennen ( elke kant een knop)

Die 1200S met dezelfde knippers, wennen lukte niet in twee dagen testen. En de garage met auto en motor met hangtieten zou te klein worden. Dan is die GS nog breder in t stuur.

Ben vandaag ook over de A5 gestoven, in t autootje tot we achterop de file knalden.

figuurlijk dan

THV de Ford dealer hier was die vechtpartij.. ramen zijn er nog steeds uit. ( ik wil niet te veel details kwijt, anders weet iederen straks waar ik woon :P)

Ik heb op august allebé plein gewerkt.... dus ik weet wat je bedoeld. vroegâh hadden we die gasten daar ook al ;) , gaan ze je opwachten e.d na werktijd als je er eentje opgepakt had

Ik begrijp hem ;) Woon zelf tegenover die nieuwe bejaardenflats, A9 ;) Heb je nog nooit zien rijden echter, jij mij dan vast ook niet :P
We ontmoeten elkaar dan wel een keer bij een ritje/meeting van MFA :] Misschien dat wij elkaar onderweg nog een keer ontmoeten/spotten.

ennne wat voor een ritje :+
oja...eve vergeten... _O-

snel ritje maar geen raceritje,...(we houden 't rijbewijs liefst in de zak ;) )

12:00 S102 BK

waar gaan we heen? 8-) ?? Hans van wijk it is! :Y

Laatst bewerkt:

Oei klinkt erg aantrekkelijk,

moet even kijken wat mijn rug er van vind. als ie zo voelt als vandaag wordt het voor mij niks.

Anders ga ik graag mee.

:Y

Als ik nog vroeg wakker wordt dan nog ff m`n nieuwe ebc remblokken er onder 8-)

Laatst bewerkt:
:Y

Als ik nog vroeg wakker wordt dan nog ff m`n nieuwe ebc remblokken er onder 8-)

Mooi dan kan ik met jou nog even een hartig woordje spreken :(

:+

Moest jij nog nieuwe bandjes hebben?

Laatst bewerkt:
Ja mpp ct wanneer heb je ze voor me ;)
ik heb nog 1 bandje nodig en ga hem denk ik volgende week bij frank halen of over 2 weken.
Dus als we nog iemand vinden die 2 bandjes nodig heeft betaal je helemaal weinig bij frank. Scheelt je zo een 25 euro.

En ik maar werken. Kan pas om 15.00 rijden |(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan