Amsterdam - Geef mij maar MFA - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen MFA :W

Met Matthew gaat het prima. Met mij ook, alleen moet ik nog verder aan te sterken.
Veel rusten en zo.
Aan het eind van volgende week mag ik beginnen met de voorgeschreven ijzertabletten innemen. Tot die tijd mag ik het niet nemen, want dan gaat mijn bloedcellen (na bloedtransfusie) afbreken.
Papa Insane pompt mij vol met vitaminerijke fruit en groente :) :j

@ AndyMarf: wil je een foto van Matthew met MF-logo in de starttopic aanpassen? O-)
Alvast dank ... :)

p.s. m'n onderschrift moet nog aangepast worden... ;)

Goedemorgen MFA

Miranda en Jeroen gefeliciteerd met de kleine, veel geluk met zijn 3tjes

Rob, Ivo: stelletje posers ;)

Ed, binnenkort effe je nieuwe ride checken.

:W

@ Vfrer wat nou man is toch gewoon een mooie foto :P

@ edskie ja zeker binnenkort ff auto's bekijken

Grtz Rob

@Ivo: Die Busa zal waarschijnlijk nooit het circuit zien. Dan gebruik ik die oude Honda wel _O-

[me="horney"]springt over 5 min. op de motor richting A,dam en vroeg zich af of er nog een mooie herfstdag-meeting is vanavond...[/me] 8-)

Laatst bewerkt:
Mooie OP, Andy
Hier nog een plaatje voor mij ;)
garmin%20zumo.JPG

wordt prima motorrijweer dit weekend, jammer dat ik niet echt tijd heb voor een ritje

Laatst bewerkt:
...en vanaf de Reguliers vaselinesteeg, inkoppertje zeker ;)

morgen allemaal :W

Zoooo gasten (en vrouwen),

tijd geleden dat ik hier wat gepost heb! ksta gelukkig nog wel in de OP *O*

maarehhh hoest nouw :+

Dan moet ik nog gas geven ook op de Busa om van jou af te komen
:P

Hummer, moet jij morgen nou spelen met de football?

Een maat van mij hoorde ik zeggen dat er morgen een wedstrijd was hier niet te ver vandaan...

Hummer, moet jij morgen nou spelen met de football?

Een maat van mij hoorde ik zeggen dat er morgen een wedstrijd was hier niet te ver vandaan...

Nope, de 14de moeten we spelen. Ben alleen op vakantie 8-)
En de andere club uit Amsterdam speelt uit in Groningen, dus ik weet niet wat die maat van je bedoelt :?

Nope, de 14de moeten we spelen. Ben alleen op vakantie 8-)
En de andere club uit Amsterdam speelt uit in Groningen, dus ik weet niet wat die maat van je bedoelt :?

Op vakantie tijdens de competitie :N Dat hoefde ik vroeger niet te flikken want dan werd ik gelijk naar het 2de team verbannen.

Op vakantie tijdens de competitie :N Dat hoefde ik vroeger niet te flikken want dan werd ik gelijk naar het 2de team verbannen.

Ik moet voor mijn werk al in oktober mijn verlof doorgeven voor het jaar erop. Dat heb je met een groep van 130 man waar je rekening mee moet houden.
En toen was nog lang niet bekend wanneer de wedstrijden gehouden zouden worden. Ze hebben voor het eerst dit jaar ook een zomerstop ingelast.
Ik ben zeker aan vakantie toe, maar ik zou ook heel graag die wedstrijd spelen. Als we deze verliezen gaan we niet door naar de finale -O-

Ik moet voor mijn werk al in oktober mijn verlof doorgeven voor het jaar erop. Dat heb je met een groep van 130 man waar je rekening mee moet houden.
En toen was nog lang niet bekend wanneer de wedstrijden gehouden zouden worden. Ze hebben voor het eerst dit jaar ook een zomerstop ingelast.
Ik ben zeker aan vakantie toe, maar ik zou ook heel graag die wedstrijd spelen. Als we deze verliezen gaan we niet door naar de finale -O-

Jij bent er niet bij dus de kans dat ze winnen is erg klein natuurlijk. Wel balen dat je dan geen finale speelt. _O- Dat is inderdaad vervelend als je als zo ver van te voren je vakantie moet plannen. Spontaan een vrije dag opnemen zal dan ook niet zo makkelijk zijn. Ben toch wel blij dat ik met niemand rekening hoef te houden wat dat betreft.

Heb net een kadootje van mijn vriendin gekregen. Een waardebon voor een VRO.
Moet zelf alleen nog bellen voor een afspraak. *O* *O* *O*

Heb net een kadootje van mijn vriendin gekregen. Een waardebon voor een VRO.
Moet zelf alleen nog bellen voor een afspraak. *O* *O* *O*
Dat wil ik ook nog gaan doen binnenkort, dus...
Of heb je VRO1 al gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan