Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 18 - V-Twin 60°

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maare, heeft iemand toevallig nog 1 Ohlins poot liggen? (links) Mijn huidige is niet meer te redden denk ik... (en nu niet het geld voor 2 mooie nieuwe...)
 
Showa pootje halen en een spuitbusje in goudkleur bij de action en voila je hebt een ohlins poot 😎
 
Ghehe

Heb je Mille juist gekocht om de Duc wat te sparen op het circuit :X

En zolang hij het nog niet fatsoenlijk doen zal ik ook niet zo'n snel Aprilia fan worden :+

Nee vind het verder een leuk ding, ziet er leuk uit en rijdt ook leuk.

Het rijd stukken beter dan een Duc en ze zijn nog bulletproof ook, behalve jouw maandagmorgen model dan :P. En een Duc kun je altijd het beste vergelijken met een klein knap meisje die altijd loopt te zeuren dat 'r make up zo snel uit loopt in de regan haha :+ :+
 
Yow, net een RSV1000R Factory uit 2004 aangeschaft *O* hij doet het alleen niet -O- maar daar komen we wel uit.

Mocht ie het gaan doen, wil ik 'm misschien ombouwen naar Tuono. m'n vraag is, zijn de kroonplaten van de Tuono en de Tuono Factory hetzelfde?
 
Ben ik weer te zeuren. Zoek nog steeds duo steunen voor mijn aprilia falco. Ze zijn er wel maar 80 euro vindt ik toch wel wat aan de prijs.
 
Wellicht dat een van de mille rijd er 's me kan helpen met mijn tuono uit 2008. Heb een verlichtingsprobleem.

Motor op contact: alleen de parkeerlampjes branden. Geen dimlicht. Als ik de flashen gebruik gaat het dimlicht branden.

Motor draaiend: alleen de parkeerlampjes branden. Geen dimlicht. Als ik de flashen of de rode knop indruk gaat het dimlicht branden.

Wat heb ik gecontroleerd
Zekeringen zijn goed
Alle stekkers bij topkuip en langs luchtfilterhuis nagelopen en contactspray in gespoten
De 2 relais tussen de koplampen werken allebei
De lampjes zijn allemaal goed, geen kapot.
De schakelaar aan het stuur los gehad en nagekeken, geen losse kabels.
 
Beste mensen,

Ik stel me nog even kort voor omdat m'n laatste berichtje inmiddels 2 jaar geleden is geweest. Mijn naam is Arijanto en heb mijn derde mille aangeschaft.

Dit betreft een Mille uit 2000, 36k op de teller. De Mille heeft mij van de week laten staan. Als ik op de startknop druk hoor ik alleen een tik van de startrelais. De motor doet verder ook geen poging om te draaien. Ik ben ten einde raad omdat ik dacht de kwaaltjes nu wel heb getackeld. Daarna gelijk een 150a startrelais erin en een 14bs accu. Nog steeds geen startende mille...

Jullie enig idee?
 
Beste mensen,

Ik stel me nog even kort voor omdat m'n laatste berichtje inmiddels 2 jaar geleden is geweest. Mijn naam is Arijanto en heb mijn derde mille aangeschaft.

Dit betreft een Mille uit 2000, 36k op de teller. De Mille heeft mij van de week laten staan. Als ik op de startknop druk hoor ik alleen een tik van de startrelais. De motor doet verder ook geen poging om te draaien. Ik ben ten einde raad omdat ik dacht de kwaaltjes nu wel heb getackeld. Daarna gelijk een 150a startrelais erin en een 14bs accu. Nog steeds geen startende mille...

Jullie enig idee?
meet eens of je spanning op je startmotor krijgt.
zo ja; startmotor kapot (onwaarschijnlijk)
zo nee: controleer je zekeringen en stekkers
 
meet eens of je spanning op je startmotor krijgt.
zo ja; startmotor kapot (onwaarschijnlijk)
zo nee: controleer je zekeringen en stekkers

Ik heb er een nieuwe accu 14bs en een startrelais. Vervolgens een nacht aan de acculader gehad en het was weer starten en lopen. Helaas, volgende dag weer zelfde probleem: bij het in drukken van de startknop hoor alleen een tik uit de startrelais en de ECU. Displays functioneert wel. Deze geeft nu EFI aan. Heel vreemd want na een nacht aan de acculader startte de Mille en heb toen 2 uurtjes gereden. Als ik de acculader er weer bij pak geeft ie aan dat de accu volledig geladen is.

Tips?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan