Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 15 - Bellezza Italian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol... Er zijn dus meer mensen die er last van hebben :') .

Zo'n knijpding hebbik ook alleen helpt op den duur niet meer. Na 1,5 uur achter elkaar rijden is t gewoon niet chill rijden meer. Ik heb het idee dat de pols te veel achterover staat. Als je dan moet knijpen voor de koppeling dan staan die pezen al onder spanning en dan worden ze in werking gesteld. Kga later eens kijken of ik m'n koppelingshevel naar beneden kan stellen, daardoor maak ik de hoek van m'n hand kleiner en belast ik m'n pols minder. Al moet ik zeggen dat die clip-ons wel erg nice zijn! Waar heb je ze gehaald alsk vragen mag?

Ik heb ze gekocht bij MDI. Dit zijn ze, het tour model.

Een goedkopere oplossing kan dit zijn. Hij reed ik ook af en toe mee en ontnam mijn klachten. Ideaal.

match-u%20polsbrace.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb inmiddels contact met een verkoper van een Mille R 2003. Is een mooie machiene, alleen geen originele uitlaat, eprom, steps, duozitje en er is een beschadiging geweest aan de voorvelg bij de vorige eigenaar. Deze is gerepareerd door een professionele velgen reparateur. Hoe de beschadiging is ontstaan weet hij niet. Verder lijkt hij in orde. Iemand nog tips waar ik op kan letten bij bezichtiging?
 
Laatst bewerkt:
CRAP!!

Nu heb ik de Gear Indicator erop zitten maar wanneer ik het knipperlicht naar Links aan doe, gaat de Gear Indicator uit. Waarschijnlijk heb ik dus ergens een verkeerde massa weggehaald. Dus binnenkort nog een keer weer alles los halen helaas. :(
 
@ vJac,
Ermee gaan rijden, dan is objectief blijven al lastig. Maar er kan eigenlijk niet veel mis mee zijn. evt kijken of er een zwaardere accu in zit. 14 ipv 12.
 
zit met een pinnetje op zijn plek zodat je de hendels niet kan verdraaien.
Je moet dus de pennetjes uit je hendels en bedieningsknoppen halen.
 
zit met een pinnetje op zijn plek zodat je de hendels niet kan verdraaien.
Je moet dus de pennetjes uit je hendels en bedieningsknoppen halen.
In die hendels zitten geen pinnetjes volgens mij. Alleen in die bedieningskastjes. En die kan je er ook uithalen met een tang. Heb ik ook moeten doen voordat ik ze goed kon plaatsen op mijn nieuwe clipons, aangezien daar geen gaatjes in zitten waar die pinnetjes in konden.
 
Heb inmiddels contact met een verkoper van een Mille R 2003. Is een mooie machiene, alleen geen originele uitlaat, eprom, steps, duozitje en er is een beschadiging geweest aan de voorvelg bij de vorige eigenaar. Deze is gerepareerd door een professionele velgen reparateur. Hoe de beschadiging is ontstaan weet hij niet. Verder lijkt hij in orde. Iemand nog tips waar ik op kan letten bij bezichtiging?

Heb je een linkje? Of is het die eerste van marktplaats?

Originele uitlaat kan je voor een mooi prijsje op internet kopen. Staan er zat. Eproms, stepjes e.d. worden ook nog wel eens aangeboden dus dat lijkt me geen probleem.

Wellicht is het handig om iemand anders mee te nemen die er ook verstand van heeft. Als je zelf de motor ziet en je bent er direct verliefd op, is het lastig om er objectief naar te blijven kijken. Daar had ik zelf iig last van.
 
Hallo Aprilia-fanaten,

een tijdje geleden heb ik mijn RSV verkocht. Nu heb ik alleen nog twee flessen Motul 15w50 4t staan. Ik verkoop ze voor 30,- per fles.
full
 
Laatst bewerkt:
Heb je een linkje? Of is het die eerste van marktplaats?

Originele uitlaat kan je voor een mooi prijsje op internet kopen. Staan er zat. Eproms, stepjes e.d. worden ook nog wel eens aangeboden dus dat lijkt me geen probleem.

Wellicht is het handig om iemand anders mee te nemen die er ook verstand van heeft. Als je zelf de motor ziet en je bent er direct verliefd op, is het lastig om er objectief naar te blijven kijken. Daar had ik zelf iig last van.

Die eerste idd. Bedankt voor de tips. Neem mn pa waarschijnlijk mee, die heeft een wat meer ervaring op motorisch gebied.
 
Jeej! Ik heb bet massapunt van de gear indicator veranderd en nu werkt die goed.

Ik heb dus bij toeval de massa van de linker richtingaanwijzer gebruikt. En dan gaat het schermpje dus uit. Maargoed, heb hem weer ingeleert en werkt nu goed.
 
Iemand een idee waar in noord holland morgen een start relais van een yamaha kan kopen ?
Of de vervangende van aprilia
Wil zondag eigenlijk rijden.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee waar in noord holland morgen een start relais van een yamaha kan kopen ?
Of de vervangende van aprilia
Wil zondag eigenlijk rijden.

Zat dealers die je even kan bellen toch? Motoport, Niwa, Bleeker ( :r ) etc..
 
Hey wat is dat voor lichtje boven de kilometer teller? Die 2 vierkante blokjes?

Zijn dat niet de lampjes voor groot licht en de richtingaanwijzer. Aan de andere kant zit volgens mijn het lampje dat de reserve benzine aan word gesproken en dan heb je nog een lampje dat de standaard uitgeklapt staat.

Dashboard.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen op de paddockstand getest. Het regende net, dus ik kijk morgen of zondag even hoe die het doet op de weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet echt nodig weer rijden, als ik mijn eigen dashboard niet meer weet... |( ik heb hetzelfde dash met dezelfde blokjes.....alleen groene cijfers
 
zo keerringen binnen, olie gehaald.. morgen de poten maar eens uit elkaar halen... geen zin an :X

mja moet wel ff, dan kunnen we zondag los :P
 
hey, klopt het dat een Mille een hele korte slag in de gashendel heeft? van niks naar volgas is nog korter dan op mn racer met snelgas :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan