Algemene MotoGP topic

Wat is COTA toch een intensief circuit zeg. Als je ziet hoe ze op en neer gaan op die fietsen. Alleen van het kijken word ik al moe, respect voor deze helden weer hoor.
 
Laatst bewerkt:
Wat is COTA toch een vermoeiend circuit zeg. Als je ziet hoe ze op en neer gaan op die fietsen. Alleen van het kijken word ik al moe, respect voor deze helden weer hoor.
Je ziet de motoren in de kwalificatie gewoon moeite hebben om normaal in en uit te veren.
Alsof ze de fiets over de baan moeten sleuren.
De Aprilia is wel sterk verbeterd zeg.
Aleix had het hier normaal het moeilijkste van het hele seizoen. :]

Maverick morgen zijn eerste GP overwinning voor Appie?
 
Je ziet de motoren in de kwalificatie gewoon moeite hebben om normaal in en uit te veren.
Alsof ze de fiets over de baan moeten sleuren.
De Aprilia is wel sterk verbeterd zeg.
Aleix had het hier normaal het moeilijkste van het hele seizoen. :]

Maverick morgen zijn eerste GP overwinning voor Appie?
Hoop het voor hem.
 
Was weer een gave dag op COTA.
1000011592.jpg
1000011591.jpg
1000011580.jpg
1000011577.jpg
1000011575.jpg
1000011604.jpg
1000011602.jpg
 
Gaaf! Vraag me altijd af hoe het daar qua temperatuur is? Ziet er altijd erg heet uit🤔😄
Veel plezier!
Ruim 30 graden met wind en af en toe bewolking. Is te doen in deze tijd van het jaar. Eigenlijk is het hier nu hartstikke groen. De bomen zijn net in het blad. Het is net Nederland, maar dan warmer.
Zomers wil je hier niet wezen.
 
Je ziet de motoren in de kwalificatie gewoon moeite hebben om normaal in en uit te veren.
Alsof ze de fiets over de baan moeten sleuren.
De Aprilia is wel sterk verbeterd zeg.
Aleix had het hier normaal het moeilijkste van het hele seizoen. :]

Maverick morgen zijn eerste GP overwinning voor Appie?
Tja en dat terwijl je er totaal geen conditie of fitheid voor nodig hebt. Een bodybuilder of flinke fitness gast gaat hier vast nog een seconde van af rijden. :P;)
 
Ziggo opzegdienst bellen dat je wil opzeggen vanwege mooie aanbiedingen die je ontvangt van kpn. Dan kan je zo 6 maanden 20 euro korting en bijv de ziggo racing kanalen gratis een jaar meekrijgen als je het goed doet😉.

Ja die smoes zullen ze nog nooit eerder hebben gehoord :')

Gewoon ff bellen, als je Vodafone hebt krijg je sowieso de Ziggo Racing kanalen gratis zolang je abbo loopt.
En geloof het of niet: als je gewoon netjes vraagt om wat korting omdat het allemaal wel wat duur wordt en er acties lopen voor nieuwe klanten krijg je altijd/vaak een mooi voorstel.
In mijn geval 9 maanden 50% korting.
 
  • Leuk
Waarderingen: Von
Ruim 30 graden met wind en af en toe bewolking. Is te doen in deze tijd van het jaar. Eigenlijk is het hier nu hartstikke groen. De bomen zijn net in het blad. Het is net Nederland, maar dan warmer.
Zomers wil je hier niet wezen.
Vet hè daar! Ik ben er 2 jaar geleden geweest, ik zat op de veteranen tribune vlak aan start finish. Vond het fantastisch! Ik ben meerdere malen in Texas geweest en in de zomer is het idd bloedheet. Veel plezier vandaag!

IMG_0780.jpeg
 
Bezoek uitgelaten die vlak voor de start kwamen aanwaaien :(:(:(, waar is Bo gebleven?? Zie net de vorige posting, plaats 27???
 
Terug
Bovenaan Onderaan