Algemene MotoGP topic

Wat ik al keertje zei,Dani Pedrosa had in eerst jaar van 800cc al een topsnelheid van 348,weet alleen niet waar.
Nu nog paar jaar ontwikkelen,ze vinden wel weer wat,op naar 500cc en we zijn terug waar het begon.
 
Wat ik al keertje zei,Dani Pedrosa had in eerst jaar van 800cc al een topsnelheid van 348,weet alleen niet waar.
Nu nog paar jaar ontwikkelen,ze vinden wel weer wat,op naar 500cc en we zijn terug waar het begon.
In de tijd van Doohan en Rossi op de NSR500, kan je ook alleen maar winnen met de juiste onderdelen en banden. Volgens mij hadden die twee speciale carburateurs, die de rest niet had. En in de periode daarna werden in een raceweekend op nog snel even een paar speciale banden gemaakt, die een select aantal coureurs kreeg. Als ik het me goed herinner, is dat de reden dat DePuniet een race gewonnen heeft op speciale banden die Pedrosa niet wilde gebruiken.

Dat zijn situaties die je ook niet wil. Blijft lastig om goede regelementen te maken, want er is altijd iemand die ze weet te omzeilen of iets bedenkt wat niet in de reglementen staat.
 
Wat ik al keertje zei,Dani Pedrosa had in eerst jaar van 800cc al een topsnelheid van 348,weet alleen niet waar.
Nu nog paar jaar ontwikkelen,ze vinden wel weer wat,op naar 500cc en we zijn terug waar het begon.
Dani moet dus nog een paar jaartjes mee doen.
Kan die in 2027 wereldkampioen worden op een minibike.
 
Dani moet dus nog een paar jaartjes mee doen.
Kan die in 2027 wereldkampioen worden op een minibike.
Bij Honda was hij in het geheim al aan het trainen :Y
02-dani-pedrosa-motegi-minibike-repsol-honda-26-motogp-1.jpg
 
Raar verhaal, heb de filmpjes gezien dat hij na de wedstrijd in d e box zit en dat ze nog even grappen over hoe zn tyre management was.
Dat lijkt mij ook de eerste logische gedachte.
En een rookie kan wellicht een eigen medische oorzaak moeilijker accepteren.
Als een Superbike rijder een wildcard krijgt voor de MotoGP willen ze nog wel eens eerder de pits insturen met armpump (Carlos Checa).
Bautista deed het vorig jaar rustig aan, maar die had ook al een arm blessure.
 
Zag net een interview met Zonta. Totaal andere gast dan vorig jaar. Vond hem vorig jaar echt nog een jongetje, maar nu vol overtuiging en zelfvertrouwen. Wel erg pissed nog over Qatar. Maar toch, komt goed over op TV.
Ik vond vorig jaar het verschil tussen Zonta en Vrijer zo enorm groot bij de TT. :Y
Maar pa was toen nog dichtbij.
Groeimoment. :?

Waar wordt het uitgezonden?
 
Zag net een interview met Zonta. Totaal andere gast dan vorig jaar. Vond hem vorig jaar echt nog een jongetje, maar nu vol overtuiging en zelfvertrouwen. Wel erg pissed nog over Qatar. Maar toch, komt goed over op TV.

Was een goed interview inderdaad.

Hoe Bo even buitenom voorbij geknald werd door ….. in de laatste bocht :X
 
Ja, hij zat ver van de tijd. Niet goed.

Maar had ook maar paar rondjes gedaan, en Manu Gonzalez zat al paar rondjes flink te rammen.
 
Raar verhaal, heb de filmpjes gezien dat hij na de wedstrijd in d e box zit en dat ze nog even grappen over hoe zn tyre management was.
Ik vind het ook een raar verhaal. Je zag na 5 rondjes al dat hij zijn banden niet ging heel houden tot het eind van de race. Tweede helft van de race reed hij met rokende banden.
 
Ik vind het ook een raar verhaal. Je zag na 5 rondjes al dat hij zijn banden niet ging heel houden tot het eind van de race. Tweede helft van de race reed hij met rokende banden.
Idd, poncheral maakte er gewoon grappen over en pedro zat vrolijk te lachen.
Als je zo'n last hebt van arm pump dan zou je dat toch wel een beetje zien of merken aan zo'n jongen.

Zal eens kijken of ik het filmpje terug kan vinden

Tadaa : Gevonden

prachtig vind ik die unseen/ after the race filmpjes, je ziet gewoon hoeveel plezier die jongens hebben en ook onderling
 
Terug
Bovenaan Onderaan