ivan210674
MF veteraan
- 15 aug 2014
- 2.654
- 1.506
Espargo zal je bedoelenTja, waar dan naar toe? Ducati heeft ‘m niet nodig, KTM zie ik ook niet zo snel gebeuren. Aprilia misschien? Als vervanger van Viñales?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Espargo zal je bedoelenTja, waar dan naar toe? Ducati heeft ‘m niet nodig, KTM zie ik ook niet zo snel gebeuren. Aprilia misschien? Als vervanger van Viñales?
het is nog vroeg, maar ik denk echt dat Vinales aan zijn laatste GP-jaar begonnen is.Espargo zal je bedoelen
Ik weet niet, gewoon om het leeftijdsverschil tussen die 2. En zijn uitlatingen van vorig jaar. Espargo had vorig jaar maar 2 puntjes meer dan Vinales maar heeft veel meer ervaring met de aprilia. Het is maar een gevoel.het is nog vroeg, maar ik denk echt dat Vinales aan zijn laatste GP-jaar begonnen is.
dat denk ik ook, Vinales voegt weinig toe aan het ontwikkelen van de motor.het is nog vroeg, maar ik denk echt dat Vinales aan zijn laatste GP-jaar begonnen is.
PramacTja, waar dan naar toe? Ducati heeft ‘m niet nodig, KTM zie ik ook niet zo snel gebeuren. Aprilia misschien? Als vervanger van Viñales?
WELKE Fabio.Fabio en Martin naar aprilia aub.
Als Ducati weer eens te snel een fabrieksrijder dumpt zie ik Basta nog wel bij Aprilia.Fabio en Martin naar aprilia aub.
QuattrostagioniWELKE Fabio.
Is ook nog een optie ! Al denk ik dat hij in het fabrieksteam mag blijven zolang Martin voor een ander merk kiest.Als Ducati weer eens te snel een fabrieksrijder dumpt zie ik Basta nog wel bij Aprilia.
Martin heeft aangegeven dit jaar maar 1 doel te hebben: een fabriekscontract bij Ducati binnenslepen. Volgens Weeink en Veenman is de kans groot dat als dat niet lukt hij dan stopt.Fabio en Martin naar aprilia aub.
Ach wat weten die 2 nouMartin heeft aangegeven dit jaar maar 1 doel te hebben: een fabriekscontract bij Ducati binnenslepen. Volgens Weeink en Veenman is de kans groot dat als dat niet lukt hij dan stopt.
Martin dreigt wat maar gaat echt niet stoppen. Heeft de beste motor en verdient grof geld. Probeert de druk er wat op te zetten maar dat gaat 'm vermoedelijk weinig brengen.Ik zou het heel erg zonde vinden als hij er mee stopt, te vroeg, te jong etc etc etc
Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat hij stopt. Een fabriekscontract bij Yamaha, Aprilia en zelfs Honda is niet ondenkbaar.Martin dreigt wat maar gaat echt niet stoppen. Heeft de beste motor en verdient grof geld. Probeert de druk er wat op te zetten maar dat gaat 'm vermoedelijk weinig brengen.
En Quarteraro dreigt al jaren met weggaan, blijkbaar toch steeds geen betere deal gevonden.
Denk jij dat of heb je dat ergens gelezen/gehoord?Is ook mijn gedachten maar je hebt nooit de zekerheid ! Kan maar zo zijn dat hij inmiddels de schaapjes op het droge heeft en heel iets anders wil gaan doen.
Quatararo heeft waarschijnlijk nog hoop op verbetering gehad tot nu toe, ik denk dat hij inmiddels vergevorderd is met gesprekken bij het aprilia team
Puur eigen gedachtegang.Denk jij dat of heb je dat ergens gelezen/gehoord?
Aprilia valt onder de Piaggio Group, die hebben diepe zakkenPuur eigen gedachtegang.
Als ik in zijn positie was dan wist ik het wel, geen plekje bij het fabriekteam ?! dan naar Aprilia.
Ga je voor de centen ; Honda of yamaha.
Maar ik denk echt dat hij wk kan worden op een aprilia
maar niet voor het motogp team ( al word het zeker beter ), het is nog niet eens zo heel lang geleden dat bij de 2de rijder ze gewoon moeite hadden om een 2de motor klaar te hebben staan en ook de onderdelen aanvoer was een groot probleem.Aprilia valt onder de Piaggio Group, die hebben diepe zakken
Ze hebben me nog niet gevraagd, maar daar zou ik zeker voor open staan... Ik vrees alleen dat je Bestia bedoeldAls Ducati weer eens te snel een fabrieksrijder dumpt zie ik Basta nog wel bij Aprilia.
Dat klopt alleen schijnen ze die zakken ook diep te willen houden en gaat er zeer"weinig"geld naar het gp team ( helemaal in vergelijk met andere merken )Aprilia valt onder de Piaggio Group, die hebben diepe zakken
Begrijp sowieso niet waarom Morbidelli nog altijd in de MotoGP mag rijden............. Brengt hij geld mee of zo ?Pecco komt naar 1 en controleerd dan, Binder top, Martin (slechte band mss ), MM komt er wel en gaat nog wedstrijden winnen: Acosta zorgt ervoor dat op het einde van het seizoen Miller zijn ktm verliest: Honda en yamaha tja: Morbi gaat zich moeten laten zien of het is exit. Pecco
VR46 zekerBegrijp sowieso niet waarom Morbidelli nog altijd in de MotoGP mag rijden............. Brengt hij geld mee of zo ?
Ik denk dat de VR46 connectie zeker geholpen heeft, en dat de contracten getekend zullen zijn in de veronderstelling dat hij zijn blessure weer te boven zou komen. In plaats daarvan rijdt hij zichzelf tijdens off season weer in puin, en start-ie Qatar met een 10-0 achterstand. Halverwege het seizoen moet hij denk ik wel weer voorin meedoen, anders zou het me niks verbazen als hij volgend seizoen niet aan de start staat.Begrijp sowieso niet waarom Morbidelli nog altijd in de MotoGP mag rijden............. Brengt hij geld mee of zo ?