Algemene MotoGP topic

het is nog vroeg, maar ik denk echt dat Vinales aan zijn laatste GP-jaar begonnen is.
Ik weet niet, gewoon om het leeftijdsverschil tussen die 2. En zijn uitlatingen van vorig jaar. Espargo had vorig jaar maar 2 puntjes meer dan Vinales maar heeft veel meer ervaring met de aprilia. Het is maar een gevoel.
 
Het Aprilia satelliet team doet het helaas ook mager.
Oliveira was op KTM toch een race winnaar.
Er is nog niets van extra datawinst te merken.
 
Martin heeft aangegeven dit jaar maar 1 doel te hebben: een fabriekscontract bij Ducati binnenslepen. Volgens Weeink en Veenman is de kans groot dat als dat niet lukt hij dan stopt.
Ach wat weten die 2 nou :P
Ik zou het heel erg zonde vinden als hij er mee stopt, te vroeg, te jong etc etc etc
 
Ik zou het heel erg zonde vinden als hij er mee stopt, te vroeg, te jong etc etc etc
Martin dreigt wat maar gaat echt niet stoppen. Heeft de beste motor en verdient grof geld. Probeert de druk er wat op te zetten maar dat gaat 'm vermoedelijk weinig brengen.
En Quarteraro dreigt al jaren met weggaan, blijkbaar toch steeds geen betere deal gevonden.
 
Is ook mijn gedachten maar je hebt nooit de zekerheid ! Kan maar zo zijn dat hij inmiddels de schaapjes op het droge heeft en heel iets anders wil gaan doen.
Quatararo heeft waarschijnlijk nog hoop op verbetering gehad tot nu toe, ik denk dat hij inmiddels vergevorderd is met gesprekken bij het aprilia team
 
Martin dreigt wat maar gaat echt niet stoppen. Heeft de beste motor en verdient grof geld. Probeert de druk er wat op te zetten maar dat gaat 'm vermoedelijk weinig brengen.
En Quarteraro dreigt al jaren met weggaan, blijkbaar toch steeds geen betere deal gevonden.
Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat hij stopt. Een fabriekscontract bij Yamaha, Aprilia en zelfs Honda is niet ondenkbaar.
 
Is ook mijn gedachten maar je hebt nooit de zekerheid ! Kan maar zo zijn dat hij inmiddels de schaapjes op het droge heeft en heel iets anders wil gaan doen.
Quatararo heeft waarschijnlijk nog hoop op verbetering gehad tot nu toe, ik denk dat hij inmiddels vergevorderd is met gesprekken bij het aprilia team
Denk jij dat of heb je dat ergens gelezen/gehoord?
 
Puur eigen gedachtegang.
Als ik in zijn positie was dan wist ik het wel, geen plekje bij het fabriekteam ?! dan naar Aprilia.
Ga je voor de centen ; Honda of yamaha.

Maar ik denk echt dat hij wk kan worden op een aprilia
Aprilia valt onder de Piaggio Group, die hebben diepe zakken :+
 
Aprilia valt onder de Piaggio Group, die hebben diepe zakken :+
maar niet voor het motogp team ( al word het zeker beter ), het is nog niet eens zo heel lang geleden dat bij de 2de rijder ze gewoon moeite hadden om een 2de motor klaar te hebben staan en ook de onderdelen aanvoer was een groot probleem.
 
Pecco komt naar 1 en controleerd dan, Binder top, Martin (slechte band mss O-);)), MM komt er wel en gaat nog wedstrijden winnen: Acosta zorgt ervoor dat op het einde van het seizoen Miller zijn ktm verliest: Honda en yamaha tja: Morbi gaat zich moeten laten zien of het is exit. Pecco *O**O**O*
Begrijp sowieso niet waarom Morbidelli nog altijd in de MotoGP mag rijden............. Brengt hij geld mee of zo ?
 
Begrijp sowieso niet waarom Morbidelli nog altijd in de MotoGP mag rijden............. Brengt hij geld mee of zo ?
VR46 zeker
Confused Bugs Bunny GIF by Looney Tunes
 
Begrijp sowieso niet waarom Morbidelli nog altijd in de MotoGP mag rijden............. Brengt hij geld mee of zo ?
Ik denk dat de VR46 connectie zeker geholpen heeft, en dat de contracten getekend zullen zijn in de veronderstelling dat hij zijn blessure weer te boven zou komen. In plaats daarvan rijdt hij zichzelf tijdens off season weer in puin, en start-ie Qatar met een 10-0 achterstand. :X Halverwege het seizoen moet hij denk ik wel weer voorin meedoen, anders zou het me niks verbazen als hij volgend seizoen niet aan de start staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan