Algemene MotoGP topic

De stewardessen in de rode pakjes: Mag dat daar wel, ik zie blote benen, schand van de parochie hoor. Heeft er iemand een klachtenformulier?
In het Godsdienst topic is er vast al iemand in de pen geklommen. Die schijnen die formulieren al geprint te hebben liggen.
 
Doen er geen Japanse motoren meer mee?
IMG_0636.png
 
Nog iets bijzonders: Vandaag begint de Ramadan, om die reden kon de F1 vandaag absoluut niet rijden in het Oosten. Maakt Allah dan een uitzondering speciaal voor de Motogp? 🤷‍♂️ _O-
Allah houdt ook van motorrijdende moslima's, mits......
 

Bijlagen

  • 6788284-moslim-paar-illustratie-met-motorfiets-vector.jpg
    6788284-moslim-paar-illustratie-met-motorfiets-vector.jpg
    172,6 KB · Weergaven: 0
  • Haha
Waarderingen: NR34
Nog iets bijzonders: Vandaag begint de Ramadan, om die reden kon de F1 vandaag absoluut niet rijden in het Oosten. Maakt Allah dan een uitzondering speciaal voor de Motogp? 🤷‍♂️ _O-
Alleen Saudi Arabië wilde een dag eerder, waardoor Bahrein ook een dag naar voren moest omdat er reglementair 7 dagen tussen een Grand Prix moeten zitten :YY
 
En, zou Marini z'n Duc al missen? Werd in beide races laatste (op de gecrashte Miller na).

Honda en Yamaha beide races sowieso k*t met peren.
Die zullen dan toch uiteindelijk niet lang door gaan met deze ellende denk ik dan. :o

De eerste test van Marini was wel hoopvol.
Ergens rond de tiende plaats.
Rins op Yamaha verder naar achteren in het veld, maar die consolideert.
 
Heb Marini nooit hoog ingeschat, jij wel?
Marini zou 1 van de beste zijn in het analyseren van motor-gerelateerde problemen, en die zeer accuraat en gedetailleerd kunnen beschrijven in een zeer begrijpelijke taal. Net wat Honda nodig heeft.
Kalex heeft ooit gezegd nooit geinteresseerd te zijn geweest in de opmerkingen van individuele rijders. Behalve Marini's dan, die interesseerden hen wel.
 
Heeft vorig jaar toch twee keer op het podium gestaan. Is niet de beste van het veld maar om hem nou af te schilderen als de eerste de beste Jan Drol is wat mij betreft niet terecht.
Als je op een ducati niet een paar keer podium rijdt ben je sowieso een loser inmiddels.
In die zin was Marini een van de mindere rijders in 2023
 
Als je op een ducati niet een paar keer podium rijdt ben je sowieso een loser inmiddels.
In die zin was Marini een van de mindere rijders in 2023
Je weet dat er meestal 8 Ducati's aan de start verschijnen en er maar plek is voor 3 man op het podium?
 
Die Ducati flateerd te rijders behoorlijk tot aan een bepaald niveau (ergens dichtbij het podium). Wat bredebeier zegt klopt wel aardig, ze hebben vorig jaar allemaal wel een kans op podium gehad, die Ducati rijders.

Marini heeft bij mij nog nooit hoog gezeten, ook niet in de Moto2, dat komt er nu wel redelijk uit. Het is wel jammer dat het materiaal zoveel invloed heeft. Dat kan je goed zien aan Morbidelli of bijvoorbeeld Rins (al is die niet echt fit).

Wat Binder laat zien is des te indrukwekkender.

En wat te denken van M. Marquez. Qatar is niet een baan waar hij goed scoort normaal gesproken. Sterker nog; volgens mij heeft Marc nog nooit gewonnen in de MotoGP op Qatar (?). Dat belooft ook nog wel wat.
 
En wat te denken van M. Marquez. Qatar is niet een baan waar hij goed scoort normaal gesproken. Sterker nog; volgens mij heeft Marc nog nooit gewonnen in de MotoGP op Qatar (?). Dat belooft ook nog wel wat.
In 2014 was-ie tien races lang vergeten hoe hij moest verliezen, toen heeft-ie ook Qatar op zijn naam geschreven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan