Algemene MotoGP topic

Heb er extra zin in door die stugge staphorster 🥰🥰
Dit is wat je wil zien in testdagen. Gewoon op snelheid zijn voor dat we echt starten
Pas komend weekend gaan we zien wie waar staat.
Ik kan mij nog wel herinneren dat iedereen dacht dat KTM het hele Moto3 veld op een hoop zou rijden.
Alleen had Honda hun huiswerk gedaan en kwamen ineens anders voor de dag in het eerste weekend.
Honda was het merk wat uiteindelijk won.
(Ik weet niet zo snel welk jaar dat was)
 
Pas komend weekend gaan we zien wie waar staat.
Ik kan mij nog wel herinneren dat iedereen dacht dat KTM het hele Moto3 veld op een hoop zou rijden.
Alleen had Honda hun huiswerk gedaan en kwamen ineens anders voor de dag in het eerste weekend.
Honda was het merk wat uiteindelijk won.
(Ik weet niet zo snel welk jaar dat was)
Dat klopt helemaal, dat was toen Bo zijn 2e jaar in ging en hij heel snel was tijdens de testen op Jerez. Gingen ze naar Qatar voor de laatste test en toen kwam Honda met een raket en was de KTM nergens meer.

Zo’n situatie verwacht ik niet van Honda nu, want ze kunnen dat dan niet meer testen. Dat was toen nog wel.
 
Stop de persen 🤪
Zonta rijdt zojuist de snelste tijd in de pf7. 2e tijd van de test. Alleen Canet was gistermorgen een fractie sneller.
En het was geen eens een uitschieter.
 

Bijlagen

  • IMG_2491.png
    IMG_2491.png
    230,7 KB · Weergaven: 0
Stop de persen 🤪
Zonta rijdt zojuist de snelste tijd in de pf7. 2e tijd van de test. Alleen Canet was gistermorgen een fractie sneller.
En het was geen eens een uitschieter.
Dit is ongeveer de pole tijd van vorig jaar mei door Sam Lowes, die lag toen een straatlengte voor op ene Pedro A.....
1709301345361.png
 
Moto 2 tijden vallen wat tegen tov moto3 tijden.
had verwacht dat ze binnen no time onder de bestaande records zouden rijden
1.40.4 tov 1.40.7 is toch sneller:? vergeet niet dat het nu wat kouder is tov april.
Edit: de rest van moto2 zat op 1.41.3 maar inderdaad de moto3 maakt grote sprongen.
 
1.40.4 tov 1.40.7 is toch sneller:? vergeet niet dat het nu wat kouder is tov april.
Edit: de rest van moto2 zat op 1.41.3 maar inderdaad de moto3 maakt grote sprongen.
Zeker maar jij snapt ook wel wat ik bedoel, moto 3 zat 1.6 sec of iets dergelijks onder de tijd..

Ben erg benieuwd hoe de moto2 fietsen gaan glijden en spinnen zodra de banden minder worden, gelukkig nog maar 1 week geduld hebben :)
 
Zeker maar jij snapt ook wel wat ik bedoel, moto 3 zat 1.6 sec of iets dergelijks onder de tijd..

Ben erg benieuwd hoe de moto2 fietsen gaan glijden en spinnen zodra de banden minder worden, gelukkig nog maar 1 week geduld hebben :)
Kan natuurlijk ook zijn dat de ronde van Lowes uitzonderlijk was. Waarin alles 100% op zijn plaats viel. Uiteindelijk reed hij Acosta op meer dan een halve seconde.
Maar inderdaad de moto3 hebben de grootste stap gezet.
 
Stil hier, zijn ze al begonnen, is het seizoen officieel gestart? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan