Algemene MotoGP topic

KTM met neusvleugel
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240203_090005_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240203_090005_Samsung Internet.jpg
    126,1 KB · Weergaven: 0
De batmobiel van Aprilia. Veel aero ontwikkeling
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240203_090218_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240203_090218_Samsung Internet.jpg
    109,5 KB · Weergaven: 0
Klopt, ik weet ook dat het 2024 is en dat het er bij hoort. Maar alsnog schrok ik best wel even. Even compenseren:

Mooie Fireblade :Y

Met een maatje over gehad vorige week maar de mooiste GP fietsen waren van 2006.
Laatste seizoen 990, er mocht nog tabaksreclame op.. van M1, RC211V, Duc tot de Kenny Roberts Honda.
 
Als er straks ineens zo'n aero gp fiets in m'n garage staat hoor je mij niet klagen hoor!


Trouwens, die acosta.. men zag het talent natuurlijk al maar denk dat er weinigen zijn die verwacht hadden dat hij het zo snel en makkelijk op zou pikken! Raceafstand word misschien eerst nog wel ff een dingetje maar tot nu toe doet ie het geweldig
De ktm zal ook wel echt goed zijn momenteel, ik verwacht een heel mooi seizoen.
 
Als er straks ineens zo'n aero gp fiets in m'n garage staat hoor je mij niet klagen hoor!


Trouwens, die acosta.. men zag het talent natuurlijk al maar denk dat er weinigen zijn die verwacht hadden dat hij het zo snel en makkelijk op zou pikken! Raceafstand word misschien eerst nog wel ff een dingetje maar tot nu toe doet ie het geweldig
De ktm zal ook wel echt goed zijn momenteel, ik verwacht een heel mooi seizoen.

Dan ga je ook meedoen aan het kampioenschap.. 🤔
 
Om Enzo Ferrari te quoten:

"Race cars bikes are neither beautiful nor ugly. They become beautiful when they win.” :+

Is dat zo 🤔

Misschien dat ik rechtlijning en te consequent ben,maar er zijn,in de tijd, weldegelijk hele mooie creaties verschenen evenals de gedrochten van de laatste jaren,simpel.

Dus Enzo kan de pot op met dit nietszeggend argument🤷‍♀️

De ducati van Bagnaia is en blijft een lelijk hok-O-
 
Als ze met 300km/u voorbij knallen zie je toch niet hoe mooi of lelijk die dingen zijn😁
 
Ja dus?? Wat heeft mijn motor hier mee te maken? Jij denkt dat die jongens in de Gp liever een mooie motor hebben dan 1 die ze kampioen maakt? Dusch🤷

Ik denk niets anders dan dat ik er dan tegen aan mag kijken...

En daar vind ik iets van.....Dusch.. 🤷‍♀️ }:O
 
Terug
Bovenaan Onderaan