Algemene MotoGP topic

Van mij mag het hoor, maar heb gewoon zo n gevoel dat de buit verdeeld moet worden onder meerdere Duc rijders en misschien zelfs Binder er wel bij.

Sepang testen weten we hopelijk iets meer over de race paces en qauli rondes, ik verwacht MM gewoon in de top 5 overall
De jaren dat hij WK werd, was hij heel constant in punten pakken met weinig dnf's. Zowel vorig jaar als het jaar daarvoor hadden de 2 WK-kandidaten teveel slechte resultaten. Dit kan in het voordeel van MM gaan werken. Hij heeft de snelheid en een pak ervaring. Ik ben Pecco-fan maar hij gaat toch minder dnf's moeten gaan scoren. Want vorig jaar heeft hij het zichzelf moeilijk gemaakt waardoor Martin nog kon aansluiten voor het kampioenschap.
 
De jaren dat hij WK werd, was hij heel constant in punten pakken met weinig dnf's. Zowel vorig jaar als het jaar daarvoor hadden de 2 WK-kandidaten teveel slechte resultaten. Dit kan in het voordeel van MM gaan werken. Hij heeft de snelheid en een pak ervaring. Ik ben Pecco-fan maar hij gaat toch minder dnf's moeten gaan scoren. Want vorig jaar heeft hij het zichzelf moeilijk gemaakt waardoor Martin nog kon aansluiten voor het kampioenschap.
Zeker weten ! Marc zal ook zeker mee doen om overwinningen en misschien ook wel lang om het kampioenschap maar vergeet niet dat die fiets geen updates meer gaat krijgen he
 
Laatste keer dat de marquez broertjes in 1 team zaten liep niet zo goed af…. Ben benieuwd hoe het gaat deze keer. In oktober weten we meer.
 
Zeker weten ! Marc zal ook zeker mee doen om overwinningen en misschien ook wel lang om het kampioenschap maar vergeet niet dat die fiets geen updates meer gaat krijgen he
De vraag gaat zijn : gaat ducati het 2024 model zo veranderen dat ze een groot voordeel gaan hebben? Gaan ze in het begin van het seizoen niet teveel problemen hebben zoals 2 jaar geleden?
Wanneer Pecco er voor zorgt dat hij minder slechte uitslagen behaalt, dan is hij voor mij kandidaat nr1.
 
De vraag gaat zijn : gaat ducati het 2024 model zo veranderen dat ze een groot voordeel gaan hebben? Gaan ze in het begin van het seizoen niet teveel problemen hebben zoals 2 jaar geleden?
Wanneer Pecco er voor zorgt dat hij minder slechte uitslagen behaalt, dan is hij voor mij kandidaat nr1.
Ze zeggen dat hij weer rigoureus anders gaat zijn.. of dit goed of fout is weet ik niet.

Dat hield Di Giannantonio ook niet tegen aan het einde van het seizoen.
Klopt maar team orders wel :P
En tussen het 22 en 23 model zou niet veel verschil zitten, de 24 word heel anders zeggen ze
 
Ze zeggen dat hij weer rigoureus anders gaat zijn.. of dit goed of fout is weet ik niet.


Klopt maar team orders wel :P
En tussen het 22 en 23 model zou niet veel verschil zitten, de 24 word heel anders zeggen ze
Dat gaat de vraag zijn. Gaat het 24 model van meet af aan goed zijn en gaat hij veel beter zijn dan het model 23? Gaan we pas zien wanneer de eerste race-weekenden gedaan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Even wennen, maar wel mooi en herkenbaar!
1706109946485.png
 
Ik kon het niet laten even een lijstje te maken met de eindstanden de afgelopen jaren met de punten van #1 en #2:

23 - Pecco 467 , Martin 428
22 - Pecco 265 , Fabio 248
21 - Fabio , 278 , Pecco 252
20 - Mir 171 , Morbidelli 158
19 - MM 420 , Dov 269
18 - MM 321 , Dov 245
17 - MM 298 , Dov 261
16 - MM 298 , Rossi 249
15 - Lorrie 330 , Rossi 325
14 - MM 362 , Lorrie 295

Ik zie persoonlijk twee scenario's:

1: Marc is ondertussen te oud, over zijn piek en is over en klaar. (Dit denk ik absoluut niet)
2: De Honda is en was een draak, Marc heeft beschikking over een fiets die wil wat hij kan en rijd de hele zooi op een hoop. (waar ik mijn vinkje achter zet)
 
Ik heb blijkbaar een rijder gemist de afgelopen jaren.
Die met een naam als een papegaai. :')
 
Tj
Ik kon het niet laten even een lijstje te maken met de eindstanden de afgelopen jaren met de punten van #1 en #2:

23 - Pecco 467 , Martin 428
22 - Pecco 265 , Fabio 248
21 - Fabio , 278 , Pecco 252
20 - Mir 171 , Morbidelli 158
19 - MM 420 , Dov 269
18 - MM 321 , Dov 245
17 - MM 298 , Dov 261
16 - MM 298 , Rossi 249
15 - Lorrie 330 , Rossi 325
14 - MM 362 , Lorrie 295

Ik zie persoonlijk twee scenario's:

1: Marc is ondertussen te oud, over zijn piek en is over en klaar. (Dit denk ik absoluut niet)
2: De Honda is en was een draak, Marc heeft beschikking over een fiets die wil wat hij kan en rijd de hele zooi op een hoop. (waar ik mijn vinkje achter zet)
Tja, wie zal t zeggen 🤔. 1 keer een goede crash en hij kan weer dubbel zien en is t weer klaar...
 
Ik heb blijkbaar een rijder gemist de afgelopen jaren.
Die met een naam als een papegaai. :')
Excuses, gaat uiteraard om begenadigd lijnen rijder Jorge Lorenzo Guerrero, de hamer en de boter.
In onze motorgroep liefkozend Lorrie genoemd zonder enige bijbedoeling :$
Zichzelf voor mij legendarisch gemaakt door zijn optreden in Assen in 2013.

Ik vraag me dan wel eens af, ik ben van '89 en ken de verhalen van de echte mannen op de 2-takten.
Zou de 'generatie na mij' dat ook gaan vinden van het huidige veld?

(gisteren een gesprek met een 21-jarige in de sportschool gehad die echt nooit een motor zou kopen zonder bluetooth koppeling en zelf uitschakelende knipperlichten....tis toch anders....)
 
Excuses, gaat uiteraard om begenadigd lijnen rijder Jorge Lorenzo Guerrero, de hamer en de boter.
In onze motorgroep liefkozend Lorrie genoemd zonder enige bijbedoeling :$
Zichzelf voor mij legendarisch gemaakt door zijn optreden in Assen in 2013.

Ik vraag me dan wel eens af, ik ben van '89 en ken de verhalen van de echte mannen op de 2-takten.
Zou de 'generatie na mij' dat ook gaan vinden van het huidige veld?

(gisteren een gesprek met een 21-jarige in de sportschool gehad die echt nooit een motor zou kopen zonder bluetooth koppeling en zelf uitschakelende knipperlichten....tis toch anders....)
Bluetooth tussen koppelinghendel en koppeling?



😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan