Algemene MotoGP topic

De poes zit front row.
Dus een beetje lastig filmen. :+
IMG20221108102756.jpg
 
Leuk de live interviews tussendoor.
De Engelsen kunnen dat als geen andere.
Cal Crutchlow zegt dat het nieuwe motorblok 'a rocket' is. 8-)
 
Mat Oxley omschreef de overwinnning van Bagnana als een beschamende zege van de titel
Ik kan me daar wel in vinden.
Het is mooi dat er zoveel diverse coureurs en merken kunnen winnen , maar zo,n eindstrijd waarbij ze, na een kleine strijd in de begin fase, saai in de voorhoede hun rondjes afwerken is geen passende ontknoping .

En dan Suzuki: zo op een piekprestatie eindigen en dan vervolgens dat perfect lopende project in de motteballen leggen. Is toch wel jammer dat er geen geldschieter met olie in zijn bloed opstaat en dat team ''even'' onder zijn hoede neemt?
Want de potentie zat en zit er in.

Ik hoop in ieder volgend jaar op een WK waarbij de top 3 minder wisselvallig is.
Vooral vuurwerk van Brad Binder, volgens mij 1 van de rijders uit de buitencategorie.
KTM mag z,n handjes dichtknijpen met die man!
 
Laatst bewerkt:
David Emmet omschreef de overwinnning van Bagnana als een beschamende zege van de titel
Ik kan me daar wel in vinden.
Het is mooi dat er zoveel diverse coureurs en merken kunnen winnen , maar zo,n eindstrijd waarbij ze, na een kleine strijd in de begin fase, saai in de voorhoede hun rondjes afwerken is geen passende ontknoping .

En dan Suzuki: zo op een piekprestatie eindigen en dan vervolgens dat perfect lopende project in de motteballen leggen. Is toch wel jammer dat er geen geldschieter met olie in zijn bloed opstaat en dat team ''even'' onder zijn hoede neemt?
Want de potentie zat en zit er in.

Ik hoop in ieder volgend jaar op een WK waarbij de top 3 minder wisselvallig is.
Vooral vuurwerk van Brad Binder, volgens mij 1 van de rijders uit de buitencategorie.
KTM mag z,n handjes dichtknijpen met die man!
Ik heb het niet gelezen, maar ik ben het er niet mee eens.
De verschillen zijn zo klein omdat het niveau zo hoog is.
Kijk er niet raar van op dat bijvoorbeeld Aprilia volgend jaar er totaal niet bij zit omdat hun stap net niet zo groot is als de rest qua vooruitgang.
Ook omdat het niveau zo hoog is, is de ruimte voor fouten kleiner en liggen ze er eerder naast.
 
Ik heb het niet gelezen, maar ik ben het er niet mee eens.
De verschillen zijn zo klein omdat het niveau zo hoog is.
Kijk er niet raar van op dat bijvoorbeeld Aprilia volgend jaar er totaal niet bij zit omdat hun stap net niet zo groot is als de rest qua vooruitgang.
Ook omdat het niveau zo hoog is, is de ruimte voor fouten kleiner en liggen ze er eerder naast.
De verschillen zijn juist wisselvalliger dan ooit.
Een WK titel die ''uitgevochten'' wordt op de plaatsen 5 tot 9 is waar hij op doelde. En daar kan ik me in vinden.
Misschien eerst even zijn stuk lezen?

 
Laatst bewerkt:
De verschillen zijn juist wisselvalliger dan ooit.
Een WK titel die ''uitgevochten'' wordt op de plaatsen 5 tot 9 is waar hij op doelde. En daar kan ik me in vinden.
Misschien eerst even zijn stuk lezen?

Waarom zou/had Pecco een enorm risico moeten nemen als P14 genoeg was/is?
Stel hij alles op alles gezet voor de overwinning (ala Marquez met een rode lap voor de ogen) en had de Desmosedici in de grindbak geparkeerd, en daarmee de titel verspeeld?
Dan had iedereen hem voor een lul uitgemaakt, en terecht.
Ik denk dat Fabio alles gegeven heeft afgelopen race, maar er niet meer kon uithalen.
Nogmaals ik ben het er niet mee eens, en als jij er anders overdenkt vind ik dat prima.
 
Waarom zou/had Pecco een enorm risico moeten nemen als P14 genoeg was/is?
Stel hij alles op alles gezet voor de overwinning (ala Marquez met een rode lap voor de ogen) en had de Desmosedici in de grindbak geparkeerd, en daarmee de titel verspeeld?
Dan had iedereen hem voor een lul uitgemaakt, en terecht.
Ik denk dat Fabio alles gegeven heeft afgelopen race, maar er niet meer kon uithalen.
Nogmaals ik ben het er niet mee eens, en als jij er anders overdenkt vind ik dat prima.
Ik denk dat hij liever Fabio had kampioen zien worden. Daarom maakt hij deze domme opmerking.
Helemaal eens met je👍
 
Ik denk dat hij liever Fabio had kampioen zien worden. Daarom maakt hij deze domme opmerking.
Helemaal eens met je👍
Jij moet geen NIVEA gebruiken...De domme opmerking komt niet van mij. Je kunt wel lekker je duimpje opsteken, maar Mat Oxley werd geciteerd door mij.
En ik gaf aan daar wel in mee te gaan. Ik vind elke winnaar prima. Maar de laatste wedstrijd was geen fuck aan om de titel.
 
Jij moet geen NIVEA gebruiken...De domme opmerking komt niet van mij. Je kunt wel lekker je duimpje opsteken, maar Mat Oxley werd geciteerd door mij.
En ik gaf aan daar wel in mee te gaan. Ik vind elke winnaar prima. Maar de laatste wedstrijd was geen fuck aan om de titel.
Als jij niet kunt begrijpen waarom er geen fuck aan was...
Moest honda, yamaha, suzuki of aprilia in net dezelfde situatie verkeren, had het er niet anders uit gezien.
 
Als jij niet kunt begrijpen waarom er geen fuck aan was...
Moest honda, yamaha, suzuki of aprilia in net dezelfde situatie verkeren, had het er niet anders uit gezien.
Je snapt t nog steeds niet, of je speelt dombo, ik heb geen idee...
Het gaat hier toch echt niet om de merken. Of de man.
Heb je het artikel nou al gelezen? Of blijf je herhalen wat irrelevant is :+
 
Je snapt t nog steeds niet, of je speelt dombo, ik heb geen idee...
Het gaat hier toch echt niet om de merken. Of de man.
Heb je het artikel nou al gelezen? Of blijf je herhalen wat irrelevant is :+
Nee ik heb het niet gelezen. Voor mij was het een spannend jaar met 6 verschillende gp winnaars. Maakt het mij een fuck uit dat het wk "beslecht" wordt tussen plaats 5 en 10.
In geval van Pecco 1 keer 15de, 2 keer 5de, 1 keer 8ste en 1 keer 9de, 5 dnf (wat veel te veel is) en 10 keer op het podium gestaan. Niet echt slecht vind ik dan. Het niveau in de breedte ligt vele malen hoger dan vroeger.
Zijn nu veel meer podium klanten dan ten tijde van Rainey, Doohan,Rossi enz. Toen had je maar een aantal vingers nodig om het podium te voorspellen. Nu kom je met 2 handen niet toe.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan