Algemene MotoGP topic

Mooi weer dit weekend in Silverstone, een dry race in het vooruitzicht. Dus geen toestanden zoals in Brno, wat een belachelijk gedoe was dat. Wachten tot het droog is, wat in het nadeel was van regen helden zoals Miller. Die dry en wet races rules, als ze die nou eens aanpassen: iedere race is een wet race, waarbij de coureurs ongelimiteerd van machine mogen wisselen, met als uitzondering de dry race, waarin niet gewisseld mag worden. Meteen einde discussie bij wisselvallig weer: wet race.
 
Ik vind dat ze gewoon altijd van motoren mogen wisselen tijdens een race.. is nu niet iets wat per direct voordeel oplevert en ook niet moeilijk om in te voeren
 
Mooi stoppie van Miller. Mooi applausje ook :}
die-let-s-dance-jury-jorge-gonzalez-motsi-mabuse-und-joachim-llambi-.jpg
 
Denk dat het morgen een spannende race wordt om de 2e plaats. Schat Rossi wel hoog in. Maar met vinales en quartararo op de 2e rij gaat het er nog om spannen...
 
Echt? Dat is al de tweede keer dat ik dat lees van jou :o-O-

Je denkt toch niet echt dat ik er een ander blok onder ga lepelen 🤔 😇😉

Maar ik heb wel 2 dingen omtrent de 3 cilinder.
1. ik snap echt niet wat er zo gaaf is aan het uitlaat geluid,toen ik de daytona 675 10 jaar geleden kocht,niet en nu nog niet.
2. Het motor karakter is compleet zoutloos,loopt als een trein,super,perfect ,maar beleving🧐

Werkt super op het circuit,en daar hoort hij thuis,op straat zul je me er niet meer mee zien.
 
Je denkt toch niet echt dat ik er een ander blok onder ga lepelen 🤔 😇😉

Maar ik heb wel 2 dingen omtrent de 3 cilinder.
1. ik snap echt niet wat er zo gaaf is aan het uitlaat geluid,toen ik de daytona 675 10 jaar geleden kocht,niet en nu nog niet.
2. Het motor karakter is compleet zoutloos,loopt als een trein,super,perfect ,maar beleving🧐

Werkt super op het circuit,en daar hoort hij thuis,op straat zul je me er niet meer mee zien.

Misschien heb je wel de verkeerde 3 cilinder?
Probeer eens een Laverda 1200 met 180o krukas. wellicht is de beleving dan iets anders, zoniet een openbaring. 8-)
 
Hoe laat begint MotoGP nou,zie overal 14.00 Nederlandse tijd maar heb het idee dat het om 15.00 uur begint ivm Engeland
 
Het valt me nu pas op dat de MotoGP (gelukkig) op het legendarische oude start / finish van Silverstone start :t
 
Ja erg knap!
Vond het verder een beetje saai maar zat met een half oog te kijken.
 
Dalla Porta maakt iedere race wel erg veel goed op het rechte stuk. Dat wordt sowieso een lastig verhaal voor Canet, maar gun het Canet wel.
 
Voor hoelang het duurt.....het is echt ouwe meuk en kleine boxen.

Ja het moet tegenwoordig allemaal moderner en daarmee wordt het een stuk klinischer. Ik vind het met zijn allen sprinten naar Cops en daarna maggots en becketts juist altijd zo gaaf.
 
Wat een rare volgorde vandaag.

Moto3 en nu GP?
Waarom is dat? Moet Max weer rijden ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan