Africa Twin na jaartour

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de input ;) . Crosskuil gaat het eindpunt worden, ben nu aan het sleutelen om een leuke route te maken, met zo min mogelijk stedelijk, maar wel een paar leuke stopjes erin :) . Nog even broeden op wat ideeën :z Komt goed, het ei is lekker warm :+

klinkt goed. heb er ook zin aan. *O*

wie komt er van uit het oosten van het land?? dan kunnen we zamen op rijden.

licht er aan. dan over arnhem?? ik woon tegen deventer aan. maar kan best naar arnhem rijden en dan over de a12 naar het westen.

Bedankt voor de input ;) . Crosskuil gaat het eindpunt worden, ben nu aan het sleutelen om een leuke route te maken, met zo min mogelijk stedelijk, maar wel een paar leuke stopjes erin :) . Nog even broeden op wat ideeën :z Komt goed, het ei is lekker warm :+

De route :) . Ongeveer 150km totaal, met de crosskuil als eindpunt }) . Onderweg nog twee pauzes om een hapje te doen of door te warmen met een goede bak hete koffie :9 . Keuken van de eerste stop gaat pas om 12.00 uur open, vandaar dat deel 1 wat langer is. Zullen we 10:45 gaan rijden? Denk we dan wel redelijk uitkomen. Verzamelen vanaf 10.15 uur doen?

Verzamelen vanaf 10.15 uur
Rijden vanaf 10:45 uur
Aankomst crosskuil ongeveer 16.30 uur

Verzamelpunt: Shell Tankstation langs de A10
Eerste pauze: Pannenkoekenhuis en kindvriendelijk restaurant - Ootje Konkel
Tweede pauze: Home | Restaurant De Kleine Haag
Eindpunt: Crosskuil IJmuiden

MF%252520AT%252520rit%25252030%252520okt%2525202011%252520-%252520JPEG%252520-%252520versie%25252002.jpg

De route :) . Ongeveer 150km totaal, met de crosskuil als eindpunt }) . Onderweg nog twee pauzes om een hapje te doen of door te warmen met een goede bak hete koffie :9 . Keuken van de eerste stop gaat pas om 12.00 uur open, vandaar dat deel 1 wat langer is. Zullen we 10:45 gaan rijden? Denk we dan wel redelijk uitkomen. Verzamelen vanaf 10.15 uur doen?

[afbeelding]

n243>grootschermer haviksdijkje :Y *O* BAGGER *O*
zal hem dinsdag eens rijden :} wist niet dat we nog bagger in n-h hadden wat niet van staatsbosbeheer en paulus de boskabouter is.

Laatst bewerkt:

[afbeelding]

heb je mooi in elkaar gesleuteld. is weer een hele andere kant van het land voor mij. heb er zin in.
heb de openings post aangepast.

Ik heb een weekje storingsdienst met een collega kunnen ruilen.
Dus ik kan mee

Mocht iemand nog de route in GDB of GPX willen voor de Garmin ----> stuur me even een PB met uw mail erin ;) . Dan stuur ik het van de week even door :Y

n243>grootschermer haviksdijkje :Y *O* BAGGER *O*
zal hem dinsdag eens rijden :} wist niet dat we nog bagger in n-h hadden wat niet van staatsbosbeheer en paulus de boskabouter is.

Voor zo ver ik op de kaart en Google Maps/Streetview kan zien hebben we geen onverhard stuk in de route of kijk ik nog ergens overheen O-) ?

Voor zo ver ik op de kaart en Google Maps/Streetview kan zien hebben we geen onverhard stuk in de route of kijk ik nog ergens overheen O-) ?

klopt maar er ligt wel een stukje onverhard op de route :Y inplaats van rechtuit het kruispunt over de n243. ga je links rechts en dan zit je op de haviksdijk. en dan kom je bovenin Grootschermer weer uit :Y

dit stukje

Laatst bewerkt:
Zet mij er ook maar bij, wel met een dikke vette OVB ernaast.

Ik heb reservedienst maar als het erg rustig is kan ik wellicht ergens aanhaken :W

zal eens kijken hoe het van de week gaat -O- hopelijk zondag goed genoeg en anders bij een stop aanhaken of vertrekken :Y

Zijn hier nog meer met Garmin GPS aanwezig? Dikke kans dat ik afhaak voor zondag, aangezien ik m'n tijd liever besteed aan de winterbeurt voor de AT. Beestje net gekocht, dan wil ik toch alles even netjes nalopen en controleren, zodat ik in 2012 er weer helemaal klaar voor ben.

Zijn hier nog meer met Garmin GPS aanwezig? Dikke kans dat ik afhaak voor zondag, aangezien ik m'n tijd liever besteed aan de winterbeurt voor de AT. Beestje net gekocht, dan wil ik toch alles even netjes nalopen en controleren, zodat ik in 2012 er weer helemaal klaar voor ben.

ik rij met een zumo 660 maar of ik het red zondag :r

zijn nog genoeg weekenden voor het weer februari is :Y

Ik heb een zumo 660.
Anders kom ik te laat bij de shell
Heb namelijk het orientatievermogen van een strontvlieg :+

Heren..!

Ik moet helaas afzeggen bij deze, mn vrouw is echt hoog-zwanger ;( haha *O*
En mn @T needs a new chain ;(

Dus zal er deze keer helaas niet bij zijn ;(
Maar de 3de @T rit wss ergens in de vroege lente zal ik er uiteraard weer bij zijn.

En die kleine jongen van me zal er dan ook bij zijn op zn eigen @T :z })

6821_1.jpg

Greetszz :P

Laatst bewerkt:
zaterdag vrij geregeld dus rij ik waarschijnlijk de hele tour mee en evt voor met een backup?( als ik minder word en afhaak dat de 2e het kan overnemen)

Haha diekooi wat is er met je GS500 gebeurd... ontploft na rijden zonder olie ;)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan