Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de input . Crosskuil gaat het eindpunt worden, ben nu aan het sleutelen om een leuke route te maken, met zo min mogelijk stedelijk, maar wel een paar leuke stopjes erin . Nog even broeden op wat ideeën Komt goed, het ei is lekker warm
Bedankt voor de input . Crosskuil gaat het eindpunt worden, ben nu aan het sleutelen om een leuke route te maken, met zo min mogelijk stedelijk, maar wel een paar leuke stopjes erin . Nog even broeden op wat ideeën Komt goed, het ei is lekker warm
De route . Ongeveer 150km totaal, met de crosskuil als eindpunt . Onderweg nog twee pauzes om een hapje te doen of door te warmen met een goede bak hete koffie . Keuken van de eerste stop gaat pas om 12.00 uur open, vandaar dat deel 1 wat langer is. Zullen we 10:45 gaan rijden? Denk we dan wel redelijk uitkomen. Verzamelen vanaf 10.15 uur doen?
Verzamelen vanaf 10.15 uur
Rijden vanaf 10:45 uur
Aankomst crosskuil ongeveer 16.30 uur
Verzamelpunt: Shell Tankstation langs de A10
Eerste pauze: Pannenkoekenhuis en kindvriendelijk restaurant - Ootje Konkel
Tweede pauze: Home | Restaurant De Kleine Haag
Eindpunt: Crosskuil IJmuiden
[afbeelding]
geen probleem
kunnen ook over de A1 gaan...
De route . Ongeveer 150km totaal, met de crosskuil als eindpunt . Onderweg nog twee pauzes om een hapje te doen of door te warmen met een goede bak hete koffie . Keuken van de eerste stop gaat pas om 12.00 uur open, vandaar dat deel 1 wat langer is. Zullen we 10:45 gaan rijden? Denk we dan wel redelijk uitkomen. Verzamelen vanaf 10.15 uur doen?
Verzamelen vanaf 10.15 uur
Rijden vanaf 10:45 uur
Aankomst crosskuil ongeveer 16.30 uur
Verzamelpunt: Shell Tankstation langs de A10
Eerste pauze: Pannenkoekenhuis en kindvriendelijk restaurant - Ootje Konkel
Tweede pauze: Home | Restaurant De Kleine Haag
Eindpunt: Crosskuil IJmuiden
[afbeelding]
ja is voor mij wel het makkelijkste. ga jij dan over de a 30 naar de a1??
dan kunnen we daar bij de mac wel verzamelen. denk 09:30 daar??
welke mac precies?
n243>grootschermer haviksdijkje BAGGER
zal hem dinsdag eens rijden wist niet dat we nog bagger in n-h hadden wat niet van staatsbosbeheer en paulus de boskabouter is.
Voor zo ver ik op de kaart en Google Maps/Streetview kan zien hebben we geen onverhard stuk in de route of kijk ik nog ergens overheen ?
Zijn hier nog meer met Garmin GPS aanwezig? Dikke kans dat ik afhaak voor zondag, aangezien ik m'n tijd liever besteed aan de winterbeurt voor de AT. Beestje net gekocht, dan wil ik toch alles even netjes nalopen en controleren, zodat ik in 2012 er weer helemaal klaar voor ben.
Zijn hier nog meer met Garmin GPS aanwezig? Dikke kans dat ik afhaak voor zondag, aangezien ik m'n tijd liever besteed aan de winterbeurt voor de AT. Beestje net gekocht, dan wil ik toch alles even netjes nalopen en controleren, zodat ik in 2012 er weer helemaal klaar voor ben.