Africa Twin na jaartour

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat we voor het weekend van 29 en 30 oktober moeten gaan.
Bij deze maar vast leggen??
Dan zaterdag of zondag??
Gaat er nog iemand een route maken??
Of moet ik wat in de buurt van apeldoorn weer maken. kan wel is vast nog iets wat we niet gezien hebben.
Laat maar even weten.

Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag Zondag

zaterdag heb ik al een ritje. die ikzelf moet voorrijden :Y

Ik ga proberen vrij te regelen die zaterdag of zondag. Maakt me niet uit welke van de twee. Doe maar zondag aangezien daar wat stemmen voor zijn.

volgens mij moeten we de zondag gewoon vast zetten.
gaat er nog iemand een route maken??

dan weten we ook waar vandaan we gaan.

eww bummer, ik hoorde vanmiddag net dat ik dat weekend zeker niet kan... Zuur want ik had alweer zin in een twinrit

de aan meldingen zijn nog niet heel groot.
maar tot nu toe.

wanneer:
zondag 30 oktober

Waar:
nog niet bekend

Wie:
- Oldsmelly
- Diekooi
- Hanshak

laat even weten als je ook mee wil.

zet mij ook maar weer ovb na een mooie stijgende lijn weer van de klif gedonderd ;( oftewel hele dag rijden red ik voorlopig weer niet ;(

Ik ga het nog een keer proberen.
Zet mij maar op de lijst voor 30 okt

Laatst bewerkt:
~
Omdat 4 september na mijn mening erg geslaagd was wou ik gelijk maar kijken of we het najaar nog een keer kunnen rijden, :]

[afbeelding]

het moet toch kunnen.

wanneer:
zondag 30 oktober

Waar:
nog niet bekend

Wie:
- Oldsmelly
- Swisstool
- Paul_k OVB
- Remco TDM OVB (van mooi weer)
- Diekooi OVB
- Iklastig OVB
- Hanshak

Las dat er nog gezocht werd naar een GPS rijder en/of route?

Las dat er nog gezocht werd naar een GPS rijder en/of route?

Ja er is nog geen route. De vorige keer heb ik hem gemaakt. Was zeker geslaagd en leuk om te doen. Maar als een ander het een keer doet is ook leuk..... Heb je een leuke route?

Ja er is nog geen route. De vorige keer heb ik hem gemaakt. Was zeker geslaagd en leuk om te doen. Maar als een ander het een keer doet is ook leuk..... Heb je een leuke route?

Routes genoeg ;) . Doe wel vaker toertjes met MF O-)

GPS houder zit al op de motor. 12V aansluiting van Motozoom zinde me niet, dus vandaag even naar de Brezan, maandag komt het laatste onderdeeltje binnen. Dan even alles zelf in elkaar knutselen en ik ben weer voorzien.

Moet er wel bij zeggen: ik heb 'm net en moet nog wennen, offroad laat ik dus liever achterwege ;)

Routes genoeg ;) . Doe wel vaker toertjes met MF O-)

GPS houder zit al op de motor. 12V aansluiting van Motozoom zinde me niet, dus vandaag even naar de Brezan, maandag komt het laatste onderdeeltje binnen. Dan even alles zelf in elkaar knutselen en ik ben weer voorzien.

Moet er wel bij zeggen: ik heb 'm net en moet nog wennen, offroad laat ik dus liever achterwege ;)~[/quote]

Maakt niet uit. Als je een leuke route weet Is het mooi denk ik. Of het nu verhard of onverhard is. Laat maar horen wat je in de aanbieding hebt.

Ligt een beetje aan de voorkeuren van de groep :) . Als jullie aangeven wat zo een beetje de wensen zijn, dan pak ik er wel een route bij. Hier een beetje het beeld wat ik voor me heb.

Kilometer of 150 á 175?

Niet te vroeg starten, lees: 10.30 uur of later pas rijden?

Uiterlijk 17.00 uur weer klaar?

Startpunt makkelijk te vinden, langs de snelweg, met warme koffie, centraal in Nederland, ergens bij IJselstein, Vianen, Meerkerk of Geldermalsen in de buurt?
Het is onderhand wel een wat 'bekend' gebied aan het worden vrees ik. Anders kan ik ook nog wel Noord-Holland pakken, daar zijn ook meer dan genoeg leuke wegen te vinden. Ken daar nog wel wat leuke tentjes voor een hapje eten ook, komt wel goed. Maar dat is weer minder centraal voor de meesten vrees ik

Leuke koffiestop om op te warmen erin, tanken is neem ik aan niet nodig?

Pin me er trouwens niet op vast dat ik voor ga rijden, maar ik doe m'n best ;)

sounds good!

bring us the mud!
*O*

Ligt een beetje aan de voorkeuren van de groep :) . Als jullie aangeven wat zo een beetje de wensen zijn, dan pak ik er wel een route bij. Hier een beetje het beeld wat ik voor me heb.

Kilometer of 150 á 175?

Startpunt makkelijk te vinden, langs de snelweg, met warme koffie, centraal in Nederland, ergens bij IJselstein, Vianen, Meerkerk of Geldermalsen in de buurt?
Het is onderhand wel een wat 'bekend' gebied aan het worden vrees ik. Anders kan ik ook nog wel Noord-Holland pakken, daar zijn ook meer dan genoeg leuke wegen te vinden. Ken daar nog wel wat leuke tentjes voor een hapje eten ook, komt wel goed. Maar dat is weer minder centraal voor de meesten vrees ik

Kilometer of 150 á 175?

Amsterdam langs de ring starten. via markermeerdijk omhoog. stuk overdwars stuk kust of spijkerboor. even rellen bij de kuil en dan terug richting Amsterdam over de zeeweg?

ik zeg klinkt goed. 10.30 is een mooie tijd denk ik als we starten bij adam. dan kan iedereen daar na toe rijden. laat maar weten als je een rute hebt.
langs de kust een stuk is ook altijd leuk.

Ik heb mijn nieuwe storingsdienst rooster binnen.
En jullie raden het al.
Zè kunnen goed plannen. |(

Ik moet nog even bij collega's slijmen, of iemand 30 oktober voor mij kan invallen.
Dus... OVB -O-

Bedankt voor de input ;) . Crosskuil gaat het eindpunt worden, ben nu aan het sleutelen om een leuke route te maken, met zo min mogelijk stedelijk, maar wel een paar leuke stopjes erin :) . Nog even broeden op wat ideeën :z Komt goed, het ei is lekker warm :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan