Ik heb bij mijn vorgie motor, een div600 van alles en nogwat aan olie eringegooit. Als de olie op was, ging de goedkoopste olie die ze bij het eerstvolgende tankstation hadden erin. Ik moet zeggen dat ik daar achteraf spijt van heb, want na twee jaar en 40kkm heeftie de geest gegeven. Welliswaar door een aanrijding, maar toch
Ik heb bij mijn vorgie motor, een div600 van alles en nogwat aan olie eringegooit. Als de olie op was, ging de goedkoopste olie die ze bij het eerstvolgende tankstation hadden erin. Ik moet zeggen dat ik daar achteraf spijt van heb, want na twee jaar en 40kkm heeftie de geest gegeven. Welliswaar door een aanrijding, maar toch
Klink zo iets als mijn bandenverhaal. Dual compounds kopen omdat je de grip hebt aan de zijkant en slijtvastheid in het midden zodat deze toch lang mee gaat en dan twee keer binnen de 3000kms er een spijker in rijden.
Je kan op veel dingen besparen,maar doe dit niet met de olie voor je motor,dit moet echt goeie kwaliteit zijn,ik gebruik olie van de shell,je betaald iets meer,maar de olie is geweldig.
. Er zijn meer blokken met dure olie die vastlopen dan met goedkope.
.
ik ben 2 jaar wekelijks doorgezaagd over de bestandsdelen en werking van motorfietsolie
Je kan op veel dingen besparen,maar doe dit niet met de olie voor je motor,dit moet echt goeie kwaliteit zijn,ik gebruik olie van de shell,je betaald iets meer,maar de olie is geweldig.
'T is dat ik net verse olie erin heb, want anders...
Maar ja, ben wel grootverbruiker, dus let ik wel op de prijs, Lidl olie is me te duur.
Trouwens ook zeer milieuvriendelijk, deze (waarschijnlijk) gerecycelde producten.
Ik ben misschien een beetje zeikerig hierin, maar ik gebruik Castrol only
Ik vertrouw al die jopiegoedkopie merken niet echt voor dit soort dingen
heb je die olie geproefd dan dat die zo geweldig is?
(iemand die een action weet in de buurt van Den Haag? )
Dat is dezelfde olie als van een louis, zit alleen een ander plaatje op, en je kan ut nog mengen ook, met berenburg b.v.
Ik heb -lang geleden- 5 jaar bij Van Nelle gewerkt, Tabak.
Van Nelle zware shag koste toen getal x in de winkel
Albert Hein Huismerk was 1 gulden per pakje goedkoper (25% toen)
Maar het kwam ook bij van Nelle vandaan, alleen een ander rol verpakkingsmatriaal erop zetten, en hoppa kee. Maar echt 100% dezelfde shag als de echte Zware van Nelle, maar als je het niet weet kom je er nooit achter.
Ik ben zelf een niet-roker