Action motorolie: The never ending story !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vroembert

AI mod.
Crew
Lid geworden
24 mrt 2003
Waarderingsscore
18.181
Voor en tegenstanders van action motorolie discussieren op leven en dood.
Komt je geliefde motorblok van goedkope olie ook in nood.

Het topic loopt gesmeerd, maar hebben we van al het voorgaande ook iets geleerd. :?

Techneuten geven hun geheimen niet prijs, zo worden we nooit olie wijs :+

Al het voorgaande lees je hier: Action Motorolie

In het nieuwe topic veel plezier.

Laatst bewerkt:
Ik snap niet , dat nog niet iemand heeft geprobeert zijn motor met zonnebloemolie te smeren.
Milieu vriendelijk en waarschijnlijk heel goedkoop. :+

Laatst bewerkt:
De motorolie die speciaal is ontwikkeld voor motorfietsen kan deze overbrengingen redelijk probleemloos smeren, heeft idd met de constructie van de olie te maken, en welke auto heeft een klepbediening met slepers??????, ik weet er geen een, ook weer afschuifkrachten die door de goede olie wordt opgevangen, daarom geloof ik niet echt een een autospecifieke olie in een motorfiets.
Het draaiende gedeelte van een auto is veel eenvoudiger.
Most name-brand motorcycle-specific oils are indeed different than common automotive oils, even within the same brand, debunking a common myth. Mobil One automotive oil is definitely different than its motorcycle-specific version. The same is true for the three oils provided by Castrol, showing that both companies have different goals when formulating their automotive and motorcycle products. Whether they perform better-despite the data we've gathered-is still a matter of opinion. Another manufacturer, on the other hand, appears to have selected the same additives in both of its offerings, which begs the question: Are they actually identical and simply relabeled?http://www.sportrider.com/tech/146_0310_oil/index.html
Motorcycle crankcase oils are specially formulated for motorcycle applications that have wet clutches. Most automotive oils are not suitable for use in motorcycle engines. A premium quality motorcycle specific oil typically has higher levels of anti-wear chemistry such as zinc and phosphorus than some automotive oils do, which are critical in protecting high RPM and high load and engines from wear and especially cam lifters and follower wear. That is not to say that all motorcycle oils have increased levels of zinc and phosphorus; many do not.
De tweede is via Guzziman ingekleurd door.. Amsoil. :')

Laatst bewerkt:
106-0690_img.jpg

;(

De motorolie die speciaal is ontwikkeld voor motorfietsen kan deze overbrengingen redelijk probleemloos smeren, heeft idd met de constructie van de olie te maken, en welke auto heeft een klepbediening met slepers??????, ik weet er geen een, ook weer afschuifkrachten die door de goede olie wordt opgevangen, daarom geloof ik niet echt een een autospecifieke olie in een motorfiets.
Het draaiende gedeelte van een auto is veel eenvoudiger.

:X

Gaat u nog solliciteren op de vrijgekomen functie in de politiek?
De mede kandidaat is een kernfysicus, die moet u wel van de tafel kunnen blazen. ;) :}

Ehh politicus worden(en dat opde 155e geboortedag van Heinrich Rudolf Herz!)? Dat zijn toch van die mensen die, niet gehinderd door enige kennis van wat dan ook, hun kloterige mening aan de rest willen opdringen? Ik heb eigenlijk standaard het idee dat die talentloze knoeipotten voornamelijk op basis van rectale extractie hun genialiteit met ons delen. Als je dat tuig een lavementje geeft, kan je ze in een lucifersdoosje begraven |( nja...honi soit qui mal y pense zullen we maar zeggen.

Ehh politicus worden(en dat opde 155e geboortedag van Heinrich Rudolf Herz!)? Dat zijn toch van die mensen die, niet gehinderd door enige kennis van wat dan ook, hun kloterige mening aan de rest willen opdringen? Ik heb eigenlijk standaard het idee dat die talentloze knoeipotten voornamelijk op basis van rectale extractie hun genialiteit met ons delen. Als je dat tuig een lavementje geeft, kan je ze in een lucifersdoosje begraven |( nja...honi soit qui mal y pense zullen we maar zeggen.

Jouw zinsnedes kunnen haast niet dubbelzinnig opgevat worden :9 , maar kunnen wel dubbelzinnig begrepen worden door derden :Y
Goedemorgen Martin

Natuurlijk wel. :z :z :z :z :z
slaap lekker :W

~[edit] ik zal het toch even uitleggen voor je slaapkop

Action/techno olie kan zonder keuring toch voldoen aan de JASO MA specificaties.
Weet jij of het ooit ter keuring is aangeboden? Misschien voldoet het er aan, misschien ook niet.

Laatst bewerkt:
slaap lekker :W

\[edit] ik zal het toch even uitleggen voor je meneer

Action/techno olie kan zonder keuring toch voldoen aan de JASO MA specificaties.
Weet jij of het ooit ter keuring is aangeboden?

Nee jij wel dan :z

Bovendien zouden ze natuurlijk wel gek zijn om als het door de keuring is gekomen om het niet op de verpakking te vermelden. :z

Laatst bewerkt:
dus door jouw aanname

Bovendien zouden ze natuurlijk wel gek zijn om als het door de keuring is gekomen om het niet op de verpakking te vermelden. :z

weet jij zeker dat het niet voldoet. En dan :z gebruiken?
Nogmaals, slaap lekker.

De enige juiste conclusie is volgens mij dat de heren en dames olieverkopers niet gek zijn. De mensen die olie kopen daarentegen zijn het of lopen een grote kans het te worden.

olielogicai.jpg

En je mag alleen voor negatieve y in het xy-vlak een waarde als gek,stom of slim intekenen :)
Voor positieve y: anything goes.

Morgen gaan we een olietekening maken door de nummertjes te verbinden met olieverf.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan