Achterhoek United (4)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kars
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
de homo ken ik al lang man!!!!!! heeft een staart en een 636 kawa uit 2005

:^

Enne wij echte mannen weten niet wanneer we altijd thuis zijn. Wij hebben geen duffe prikklok of zoiets zeikerigs.

Maar als het een keer mooi weer is en we posten beide dan daag nog maar eens uit. Ik ben thuis als MSn aanstaat.

:^

Enne wij echte mannen weten niet wanneer we altijd thuis zijn. Wij hebben geen duffe prikklok of zoiets zeikerigs.

Maar als het een keer mooi weer is en we posten beide dan daag nog maar eens uit. Ik ben thuis als MSn aanstaat.

Tuurlijk Roy, ik ga kijken wanner jij eindelijk je truck weer eens bij je baas heb mogen parkeren opdat jij eens bij je papa en mama mag slapen en eindelijk eens kan douchen :+

NOT :Z

Tuurlijk Roy, ik ga kijken wanner jij eindelijk je truck weer eens bij je baas heb mogen parkeren opdat jij eens bij je papa en mama mag slapen en eindelijk eens kan douchen :+

NOT :Z

Ja dat jij je alleen douchet als de Z in de maand zit kan ik nix aan doen. Ik douche me wel wat vaker en rij daarom ook niet altijd alleen want mensen willen wel achter mij rijden...

Nu al excuzen verzinnen om maar onder betalen uit te komen :Z

Ja dat jij je alleen douchet als de Z in de maand zit kan ik nix aan doen. Ik douche me wel wat vaker en rij daarom ook niet altijd alleen want mensen willen wel achter mij rijden...

Nu al excuzen verzinnen om maar onder betalen uit te komen :Z

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Komt wel goed Roy, ik hou het in de gaten, als jullie het ook maar doen!
Mailen kan altijd, en indien ik "verlies" betaal ik je(jullie) biertjes, overnachten kan ook nog :)

Ik blijf proberen 2 april te gaan willen komen kijken, lijkt me wel een cool gezicht, die vliegende motorrijders die hopen dat de landing net zo goed verloopt als de start })

Heb laatst ook wat stickers verwijderd van een achterbrug, lijmoplosser enzo deden niet, hogedrukreiniger op 140 graden, volle druk en dan lekker dichtbij houden. 5 seconden per sticker 8-) :+
It's a date! })

Als je me écht niet wilt zien, moet je het gewoon zeggen. O-)
gewoon bij de brezan ofzo ff plaklood halen en dan evenveel lood op dezelfde plekken plakken....
Dus zoals ik het heb, met 10 cm Gaffa-tape, is niet OK?
Mannen: concrete zaken: wanneer, wat en waar en hoe? Laten we dit voor eens en altijd duidelijk maken!
Wie is de racer en wie is de Homo? O-)
Voorstellen?
Wil me hier ook wel in mengen, heb een 750 met minder vermogen dan een 600 en meer gewicht dan een 1000. Toch wil ik deze uitdaging wel aangaan. Moet alleen even m'n brommert rijklaar maken......... :X

Wat een dom gelul. Ik mag Kawa nu al niet en heb hem niet eens ontmoet. Ga anders op MSN ff stoer doen tegen elkaar, het boeit niemand wat.

Hahahaha, wat een vriendelijke gesprekken voeren jullie :P

Ik bedoel, ik heb een strak sturende 1000 cc met 145 pk, maar ik kan er nog niet echt mee omgaan.
Dus alles wat mij in een bocht voorbij komt, laat ik gaan.
Wacht maar tot het rechte stuk }) :P

grapje, boeit mij nou wat je rijdt en hoe hard.
Dat moet je zelf weten :)

@ Renaldo: :} Met de Mito (ik denk dat het je nog lukt ook :) )

Wat een dom gelul. Ik mag Kawa nu al niet en heb hem niet eens ontmoet. Ga anders op MSN ff stoer doen tegen elkaar, het boeit niemand wat.

:^ :^

Die kawapaulie komt hier af en toe een keer voorbijvliegen, neemt puppy in de zeik, en is dan weer weg.

[me]p0ske vraagt zich of dit erg is :X [/me]

Die kawapaulie komt hier af en toe een keer voorbijvliegen, neemt puppy in de zeik, en is dan weer weg.

ach zolang je zelf niet in de zeik wordt genomen is er niets aan de hand toch :?

:P

Hij denkt dat ie puppy in de zeik neemt maar puppy moet altijd lachen als ik hem hoor praten want dat kan ie als de beste,maar die praatjes vergaan hem nog wel als ie straks meer als 8 uur moet werken,want meneer heeft nu een kantoor baan en heeft dus tijd zat om te bedenken wat hij sàvonds op mf kan posten...... :9 :9 :9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan