Achterhoek United (4)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kars
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan nog wat: De buurt heeft mij verzocht om op mijn "normale tempo te rijden" daar dat vreemde auto's van dronken laafjes in tuinen zou kunnen voorkomen :+

Dat jullie nog wakker zijn dames, dacht dat arbeiders en voetvolk op tijd in de bedstede zouden liggen :+

Dat jullie nog wakker zijn dames, dacht dat arbeiders en voetvolk op tijd in de bedstede zouden liggen :+
WE ZIJN ECHTE MANNEN HE EN NIET VAN DIE KANTOOR MANNETJKES DIE OP TIJD NAAR BED MOIETEN GAAN HET LEVEN BIJ ONS BEGINT NU PAS MAN EN WAT DIE BUURT VAN JE BETREFD IK GEEF ZE GELIJK MET ZN PERSOON OP EEN BIKE HOOR WANT ZE ZULLEN JE WEL KENNEN HE!!!!!!

ik vind dit wel humor motorvriendjes, laten we het zo doen: jullie een route en ikke ook 1 en dan het gemiddelde.Het feest houden we bij Roy zijn appartement

WE ZIJN ECHTE MANNEN HE EN NIET VAN DIE KANTOOR MANNETJKES DIE OP TIJD NAAR BED MOIETEN GAAN HET LEVEN BIJ ONS BEGINT NU PAS MAN EN WAT DIE BUURT VAN JE BETREFD IK GEEF ZE GELIJK MET ZN PERSOON OP EEN BIKE HOOR WANT ZE ZULLEN JE WEL KENNEN HE!!!!!!

:^

Pffff. Je bent net een Duitser... Denk dat ie wat is maar ik zou de stront van mijn schoenen nog niet willen afvegen aan je!

Oh kut, dat kan niet, ze woont nog bij papa en mama :+

Ik kan hier meer dan jij van je vrouwtje/vriendin mag. Word eens een man! Pluisje!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Beetje strijd is wel ok toch :?

:^

Pffff. Je bent net een Duitser... Denk dat ie wat is maar ik zou de stront van mijn schoenen nog niet willen afvegen aan je!Ik kan hier meer dan jou van je vrouwtje/vriendin mag. Word eens een man! Pluisje!

Beetje voorbarig die Roy ;)

Ja klopt. Maar bedoel alleen maar dat jij doet alsof je een 600 rijd terwijl je der 36 meer hebt. Ik ben eerlijk. 750 staat erop en heb ik ook. Niet zo'n schijnheilig gelul.

Tsja... weinig op te zeggen eigenlijk.. voorstel?

Kom maar , kom maar :} :] :}
Ik vreet je op puppy!!!!!
en toen werdt je wakker he,ik heb je al vaker gezegd,geen woorden maar daden he!!!!!!en dus ook nu ik rij je het stront het je lichaam neem veel brood mee en schone onder broeken want dat zul je nodig hebben

Mannen: concrete zaken: wanneer, wat en waar en hoe? Laten we dit voor eens en altijd duidelijk maken!
Wie is de racer en wie is de Homo? O-)
Voorstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan