kawapaulie
Die hard MF'er
En dan nog wat: De buurt heeft mij verzocht om op mijn "normale tempo te rijden" daar dat vreemde auto's van dronken laafjes in tuinen zou kunnen voorkomen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gaan we nu schelden dan!!!!!!Heeee Homo! Die staat!!!!!!!!!! Tuinlaaf is getuige
En dan nog wat: De buurt heeft mij verzocht om op mijn "normale tempo te rijden" daar dat vreemde auto's van dronken laafjes in tuinen zou kunnen voorkomen
WE ZIJN ECHTE MANNEN HE EN NIET VAN DIE KANTOOR MANNETJKES DIE OP TIJD NAAR BED MOIETEN GAAN HET LEVEN BIJ ONS BEGINT NU PAS MAN EN WAT DIE BUURT VAN JE BETREFD IK GEEF ZE GELIJK MET ZN PERSOON OP EEN BIKE HOOR WANT ZE ZULLEN JE WEL KENNEN HE!!!!!!Dat jullie nog wakker zijn dames, dacht dat arbeiders en voetvolk op tijd in de bedstede zouden liggen
WE ZIJN ECHTE MANNEN HE EN NIET VAN DIE KANTOOR MANNETJKES DIE OP TIJD NAAR BED MOIETEN GAAN HET LEVEN BIJ ONS BEGINT NU PAS MAN EN WAT DIE BUURT VAN JE BETREFD IK GEEF ZE GELIJK MET ZN PERSOON OP EEN BIKE HOOR WANT ZE ZULLEN JE WEL KENNEN HE!!!!!!
Oh kut, dat kan niet, ze woont nog bij papa en mama
WE ZIJN ECHTE MANNEN HE EN NIET VAN DIE KANTOOR MANNETJKES DIE OP TIJD NAAR BED MOIETEN GAAN HET LEVEN BIJ ONS BEGINT NU PAS MAN EN WAT DIE BUURT VAN JE BETREFD IK GEEF ZE GELIJK MET ZN PERSOON OP EEN BIKE HOOR WANT ZE ZULLEN JE WEL KENNEN HE!!!!!!
Pffff. Je bent net een Duitser... Denk dat ie wat is maar ik zou de stront van mijn schoenen nog niet willen afvegen aan je!Ik kan hier meer dan jou van je vrouwtje/vriendin mag. Word eens een man! Pluisje!
beetje ...........zeer zeker!!!!!!maar het blijft wel bij een beetje hoor!!!!
Beetje strijd is wel ok toch
Zeg mannen(en Roy), wanneer gaan we de strijd aan?
wanner het meer als 18 graden blijft want anders rij je toch niet en na 19 uur want anders ben je nog niet klaar met werken he!!!!!Zeg mannen(en Roy), wanneer gaan we de strijd aan?
Roept u maar. Zorg ik dat ik de volgende dag vrij heb zodat ik vol kan worden!
Ah ,mannen, is wel humor zo vandaag?
geeft niet man ik rij hem het licht alsnog met mij 600 het licht uit zn 636 !!!!!Het gaat regenen vandaag en heb een gladde achterband. En jij neppert hebt al 36 cc meer dan een normale 600 dus das niet eerlijk.
Het gaat regenen vandaag en heb een gladde achterband. En jij neppert hebt al 36 cc meer dan een normale 600 dus das niet eerlijk.
Hmm, dacht dat jij een 750had?
geeft niet man ik rij hem het licht alsnog met mij 600 het licht uit zn 636 !!!!!
Ja klopt. Maar bedoel alleen maar dat jij doet alsof je een 600 rijd terwijl je der 36 meer hebt. Ik ben eerlijk. 750 staat erop en heb ik ook. Niet zo'n schijnheilig gelul.
Tsja... weinig op te zeggen eigenlijk.. voorstel?
en toen werdt je wakker he,ik heb je al vaker gezegd,geen woorden maar daden he!!!!!!en dus ook nu ik rij je het stront het je lichaam neem veel brood mee en schone onder broeken want dat zul je nodig hebbenKom maar , kom maar
Ik vreet je op puppy!!!!!
de homo ken ik al lang man!!!!!! heeft een staart en een 636 kawa uit 2005Mannen: concrete zaken: wanneer, wat en waar en hoe? Laten we dit voor eens en altijd duidelijk maken!
Wie is de racer en wie is de Homo?
Voorstellen?