Achterhoek United (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende week vrijdag en zaterdag kun je in Nieuw-leusen boven zwolle bij Ten Kate ook runs doen, er staan die dagen 3 banken en een run kost niets..
Eindelijk iets voor niets in dit land, :}
Thanks, dat kreeg ik niet zo snel voor elkaar, ben niet zo handig met PC.
:X
www.tenkatetweewielers.nl

Laatst bewerkt:
nou heb ff met mijn collega gesproken maar heb nog geen nieuws.
Wel noem ik hem nu "de grote nsb`er"
En bij alles wat hij vraagt of doet dan verwijs ik hem naar de politie.

[me]sponce is ook op het werk de boel aan het opnaaien[/me]

>edit> Godver verkeerde nick :(

Zo puppy is ook weer terug van weggeweest......... nog een dagje en dan weekend!

@gsx-rytje:lijkt me een goed plan maken we de camping als afspreek punt.. :9
@motorboy r6: royr was verleden tijd nu moet je sub aan zn haren trekken.. :P
@kleppie: goed bezig man blijven door gaan,en bouw een naam op zo.... :}
@redx11:als jij de jp bent die wim ook kent dan komt alles goed..welkom!!!
@bleucatsarethebest :o ok weer terug van weggeweest....jij ook welkom maar weer :+

@bleucatsarethebest :o ok weer terug van weggeweest....jij ook welkom maar weer :+

yep maar nu weer helemaal terug om jullie lastig te vallen O-)

eerst maar weer rijles nemen want zo lang al niet meer op de tweewieler gereden :o

Zo puppy is ook weer terug van weggeweest......... nog een dagje en dan weekend!

@gsx-rytje:lijkt me een goed plan maken we de camping als afspreek punt.. :9
@motorboy r6: royr was verleden tijd nu moet je sub aan zn haren trekken.. :P
@kleppie: goed bezig man blijven door gaan,en bouw een naam op zo.... :}
@redx11:als jij de jp bent die wim ook kent dan komt alles goed..welkom!!!
:?

Hallo, we hebben nog ff hoor!!! Het is nog geen November!! :]
Daarom heb ik nu al gepost, duurt even om iets te organiseren :-)

Als we maar vroeg genoeg een datum prikken moet iedereen in staat zijn om te kunnen verschijnen.

Mischien een idee om een poll op de OP te plaatsen om een datum te prikken????

Puppy, bedoel jij Willem Schoot?
Of welke wim dedoel jij dan?

VFR-DREAMER WAAR BEN JE NU>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Laatst bewerkt:
Eigenlijk het verkeerde topic, maar ik vermoed een AU'er.

Welke MF'er reed er dinsdag om 18:20 op de A12 bij afslag Wehl en keek in de spiegel nog naar een druk met de lichten knipperende zwart golf variant?

De persoon in kwestie had de snelheid er goed in en reed op een blauw-witte fiets. Het ging met te snel af om meer details te herinneren, maar de MF sticker was goed te zien.

De enigste echt blauw witte fiets met een MF sticker erop diek ik ken is GSX-Rijtje
(wit blauwe GSX600R)

Op een R6, zit ook wel iets wits, maar denk niet dat je dat bedoelt ;)

Ach ik was vandaag een x vroeg terug en dacht, ach laat ik het dan maar doen....Had je gisteren sms nog gekregen, scheelde het nog?

nou heb ff met mijn collega gesproken maar heb nog geen nieuws.
Wel noem ik hem nu "de grote nsb`er"
En bij alles wat hij vraagt of doet dan verwijs ik hem naar de politie.

[me]sponce is ook op het werk de boel aan het opnaaien[/me]

>edit> Godver verkeerde nick :(

ooh zie ik dat gsx rijtje nu ook undercover gaat 8-)

heb nog paar vrije dagen dus laten we maar eens gaan boeken bij camping aan kapelweg :) .

hallo mensen, ook weer teveelsanders vandaag, zijn er nog mensen geinteresseerd in een dijktochtje rond Arnhem? ik sta om kwart over acht bij de esso?? op velperbroek(bij afslag velp)

Ow ja, trouwens nog erg lekker circuit gereden dinsdag, 5 sec van mijn tijd af gereden..originele vering blijkt kut..bijna eraf met 160 in bosuit...

foto's volgen!

allemaal,

Voor de mensen die vanavond nog gaan rijden....ze staan te flitsen tussen Lathum en Doesburg....even gas dicht houden anders vette boetes...smile

Hoop dat ik nog niet te laat ben voor iemand hier......

Zijn er nog mensen die intresse hebben in een" HONDA CBR1000RR TEN KATE EDITION", denk dat met deze bike lekker kunt :]

200 paard'jes :9~

Laatst bewerkt:
Volgende week vrijdag en zaterdag kun je in Nieuw-leusen boven zwolle bij Ten Kate ook runs doen, er staan die dagen 3 banken en een run kost niets..
Eindelijk iets voor niets in dit land, :}
Thanks, dat kreeg ik niet zo snel voor elkaar, ben niet zo handig met PC.
:X
www.tenkatetweewielers.nl

idd, ik ga ook (vrijdags) mooi ff banken daar..... overigens, ik kom er wel vaker. wel binnendoor rijden (via lochem/laren/holten/raalte) enz, heb je een mooie weg met maar weinig flitspalen e.d.

Ja dat is wel een mooie weg, of via Deventer, olst, wijhe naar zwolle..
Ik ga als het droog is zaterdag's en wil kijken of ik RUN kan maken en evt kijken of ik vering of demping aan moet(kan) passen..

Wat een hoop nieuwe nick's ineens ;)

Aan één ieder die ik nog niet ken : Welkom op het AU *D

Gaan er dit weekend nog wat mensen rijden ? Heb wel weer zin na Cochem om een eindje rond te gaan tuffen. Anders misschien een paar keer de Kapelweg op en neer :X Heb de originele pijp er nu toch nog opzitten :+

X-11, heb ik lang (en nog steeds) op lopen kwijlen! Vertel effe hoe snel zon ding is :P

Puppy, bedoel jij Willem Schoot?
Of welke wim dedoel jij dan?

VFR-DREAMER WAAR BEN JE NU>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
idd die wim bedoel ik heb al wel weer verhalen over je gehoord!!! :X
Mijn motor komt binnenkort bij hem in de stalling te staan heeft kleine stef ook nog iets om te spelen........... :?

De enigste echt blauw witte fiets met een MF sticker erop diek ik ken is GSX-Rijtje
(wit blauwe GSX600R)

Op een R6, zit ook wel iets wits, maar denk niet dat je dat bedoelt ;)

nee dat was gsx-rijtje niet. Ik heb deze week wel op haar motor gereden maar ben niet daar geweest dus dat was ik ook niet.
Kan turbo wel eens geweest zijn ja.

@ poske ik denk dat ik dit weekend ook nog wel ga rijden.
Ben de hele week al aan het rijden met de bike naar het werk.
Kan ik mooi mijn collega (van de kapelweg)gek maken want die haal ik elke morgen met een flinke snel heid in. Hij in de auto.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan