Achterhoek United (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
na redx11 mag zich zelf voorstellen .....omdat ik niet in mezelf praat

en jij komt er ook nog wel achter ;) dat jij als papa ook eruit mag om je kind dan eten te geven . whaaa pupy komt daar nog wel achter .. :Z :z :Z

Nou waar blijft die redx11 dan we zijn benieuwd hoor wie er nu weer binnenkomt stuiteren..........

Zozozo heren, ik lees t allemaal al wel weer!

Ik denk zelf dat we maar eens een andere afspreek-standplaats moeten zoeken (buiten de Mac om).
Dan hebben we ook geen last van de juten en/of mensen die met balken gaan smijten |(

@ DucatIONI: afscheidsrit? winterstalling? ik pekel lekker door ;)
@ Sub: tijd voor een barbeque!

ow ja, sub, zet ff die namenlijst weer in de O.P.

Zozozo heren, ik lees t allemaal al wel weer!

Ik denk zelf dat we maar eens een andere afspreek-standplaats moeten zoeken (buiten de Mac om).
Dan hebben we ook geen last van de juten en/of mensen die met balken gaan smijten |(

@ DucatIONI: afscheidsrit? winterstalling? ik pekel lekker door ;)
@ Sub: tijd voor een barbeque!

ow ja, sub, zet ff die namenlijst weer in de O.P.

:^ ja sub wanneer komt die bbq want vrouwtje heeft honger....

is het nu een echte of een nep flitspaal dan? want keb niks gezien, ging te snel denk :P .....

nee dat is een neppert. ze hebben daar z`n stroboscoop in gezet.
Ik zal mijn collega morgen even ondervragen hoe het is afgelopen met z`n broer bij de politie.

nee dat is een neppert. ze hebben daar z`n stroboscoop in gezet.
Ik zal mijn collega morgen even ondervragen hoe het is afgelopen met z`n broer bij de politie.

sponcebob gaat undercover 8-)

pssssssssssssssssssssssssssssst sponce is secretsponce

mayb idee om daar vooraan bij het bankje (als je vanaf zieuwent komt, en je afslaat de witte rieteweg op, zit daar meteen een bankje), en een keer af te spreken?

Ken die weg niet bij naam maar zal het wel vinden :) Spreken we wel een keer af ja !! Lekker stukje :] En het weer mag ook wel wat beter worden :X

Als mijn motor nou 100% legaal was (demper, profiel) dan was ik er wel vaker te vinden :P

Zo Klep, de kermis weer overleefd??? ;)
Het was zeker weer een succes, tenminste als ik mijn collega mag geloven?? :?

Stel je eens voor.................. denk je lekker rustig als westenaar op vakantie te gaan naar de achterhoek! Zoals iedereen weet is het aaaaaaaaaaaaaaltijd erg rustig en stil hiero!

GA DAN NIET MET VAKANTIE AAN DE KAPELWEG HOE DOM KAN JE ZIJN????? |( |( |(

IDEEETJE!!!! Zullen wij met z'n allen een plekkie reserveren op die kamping?? Kunnen we zoveel langs scheuren als we willen!!!?? Maken we er een motor :] camping van!! *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D

Elk moment kan de deurbel gaan en iemand binnenkomen die een katje meeneemt...
Ik hou jullie opde hoogte :P

PS: Wie wil er nog een katje?

edit:
Vanavond wordt een katje opgehaald! en het nichtje van Jouke komt ook vanavond kijken naar 1 en misschien 2 katjes :P Het schiet al op...

Laatst bewerkt:
Elk moment kan de deurbel gaan en iemand binnenkomen die een katje meeneemt...
Ik hou jullie opde hoogte :P

PS: Wie wil er nog een katje?

edit:
Vanavond wordt een katje opgehaald! en het nichtje van Jouke komt ook vanavond kijken naar 1 en misschien 2 katjes :P Het schiet al op...
laat ze niet in de keuken komen, als ze dat ruiken nemen ze er nooit één mee :X

@gsx-rijtje: kermis was zeker een succes, maar dat is ie altijd nog geweest *D

He,

Ik heb jullie weer gevonden...als ik zo eens door de openings lijst heen lees zijn er wel wat mensen missend denk ik...waaronder ikke....smile.
Roy dacht dat jij in het "oude" topic een recentere lijst had staan??

Hoop dat het snel weer een beetje beter weer word om weer eens lekker een stukje te gaan race...:-)

laat ze niet in de keuken komen, als ze dat ruiken nemen ze er nooit één mee :X
..

Ze nemen ook geen 5 katjes mee he, maar 1. Stinkt dus 5x zoveel minder.
en ze zijn in de keuken geweest, en nemen er 1....

Jimmy wil ik het liefst zelf houden
full

He,

Ik heb jullie weer gevonden...als ik zo eens door de openings lijst heen lees zijn er wel wat mensen missend denk ik...waaronder ikke....smile.
Roy dacht dat jij in het "oude" topic een recentere lijst had staan??

Hoop dat het snel weer een beetje beter weer word om weer eens lekker een stukje te gaan race...:-)

Heb de lijst overgenomen van Roy.

Zou graag een spoeske er bij willen maar dat gaat helaas niet het is hier al een beeste boel. '(
succes met zoeken voor nieuwe huisjes voor de poesjes.

Na VFR-Dreamer hier ben ik dan....
Ik zal me even voorstellen aan de mensen die mij niet kennen..
Ik ben Jean-Paul Meinicke en kom uit Doetinchem.
Ik ben in het bezit van een CB1100SF oftewel X11, dit is een Naked Bike.
Zijn broer wordt ook wel 1100 XX Blackbird genoemd..
Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven, zoniet hoor ik het nog wel.

welkom :)

nu we het hier zo over katjes hebben ... morgen gaat mijn Catje op de dynobank om eens te kijken hoe de vermogenscurve is van mijn poezebeest fiets :P

oh en de kermis in Varsseveld is natuurlijk altijd gezellig :9

bij Motorextra (www.motorextra.nl)in de buurt van Utrecht hebben ze een maandaanbieding voor 20euro ...

eventjes van hun site geplukt:
-------------------------------
In augustus Dynojetrun slechts 20 Euro
Gedurende de maand augustus kost een Dynojetrun compleet met uitlaatgasmeting slechts 20 Euro.
Je krijgt voor dat geld niet alleen een uitdraai met daarop de koppel en vermogenskromme maar tevens indien nodig een afsteladvies.
-------------------------------

heb wel ff zin in een stukje sturen en was altijd al nieuwsgierig hoe de afstelling nu is met mijn Duotech eronder ;)

oh dit kijkt wat makkelijker naar je fiets ;)
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan