Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 70.707
- 19.982
Dat is geen dreigement.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is geen dreigement.
NietDat is geen dreigement.
Het enige waar ik zeker van ben is een stoplicht sprintje tegen jou.
Dat wint iedereenHet enige waar ik zeker van ben is een stoplicht sprintje tegen jou.
Voor de rest heb ik nog niet genoeg informatie.
Daarom durf ik het ook.Dat wint iedereen
Wat had jij ook weer ,+245p.k en ik -50 p.k ,en nog zijn er e-bikers die sneller zijn dan ik t leven is 1groot feestDaarom durf ik het ook.
Zo brutaal wil ik de eerste week nog niet zijnEr woont vast wel één van je nieuwe vrienden hier op het forum in de buurt.
Ik zeg ;gewoon doen ! wat kan er gebeurenZo brutaal wil ik de eerste week nog niet zijn
De niet-brutalen de andere helft, dat vergeet men er bij te vermelden.Wie brutaal is heeft de halve wereld.
Daar heb ik anders weinig van gemerkt.De niet-brutalen de andere helft, dat vergeet men er bij te vermelden.
Soms is het de eerste vraag en zie je de topicstarter nooit meer terug.Zo brutaal wil ik de eerste week nog niet zijn
Reinier is een blijver dat zie je zo , t is DeTweede he’Soms is het de eerste vraag en zie je de topicstarter nooit meer terug.
Zelf lekker oriënteren.
En als je plannen bekend zijn gewoon delen.
Diverse zaken hebben ook een koffiecorner dus het is gratis daten.
Particulier is voor je prijs segment wel ideaal.
Dat kan met een beetje kennis op zak uiteindelijk de weg zijn.
Maar dat is natuurlijk aan jou.
Ik ben ook helemaal niet van de stoplicht sprintjes.Wat had jij ook weer ,+245p.k en ik -50 p.k ,en nog zijn er e-bikers die sneller zijn dan ik t leven is 1groot feest
Komt omdat we een stuk minder opvallen.Daar heb ik anders weinig van gemerkt.
Dit begint wel een punt te worden, inderdaad. Ik dacht een goedkoop oefenbakkie sportdingetje a la de CB600 van de lesschool en later iets meer touring-achtigs om mn vriendin achterop mee te nemen als ik wat meer rijervaring heb opgedaan. Na vandaag begint het erop te lijken dat ik inderdaad misschien een wat sportievere touring (zoals een GS of FJR) als twee-in-een moet gaan overwegen. Als ik het budget oprek naar 6k dan komen er veel GS-mogelijkheden. Ik zag vandaag op de snelweg ook een hele mooie Moto Guzzi touring voorbij komen, dus ga eens onderzoeken wat dat wasVerder is 5k budget aardig, maar ook niet zó veel. Je zegt van plan te zijn later misschien een 2e te kopen; is daar dan wel budget voor? Dan zou ik toch overwegen er 1 te halen en de budgetten samen te gooien.
Ik klink echt heel simpel zo, maar "nee, hij had dat logo met die vleugeltjes aan de zijkant van de tank/kuip"Was dat een Moto Guzzi Norge?
Wat je ook koopt, als je voetsteunen wil verlagen en stuur wil verhogen, kijk dan eerst naar wat er daarvoor per type te koop is. Zeker bij de wat minder populaire motoren is het niet vanzelfsprekend dat dat soort kits er zijn.