Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi zwart span.
En nu nog met NL papieren.. en inruil van een VX800 of ZX-10R of Speedfight 100cc.

Laatst bewerkt:
Iemand die nog sneller kan. Wel je portemonnee meenemen..

het is wel deegelijk voor heel de zijspan maar het is wel de boodem prijs er kan voor die prijs niet op gebooden worden ik heb het zelf niet te duur gekocht van daar
maar de bak mag voor die prijs ook alleen weg dan doe ik wel iets anders met de motor

Nou dat is dan een spotprijsje. Vind 3500,- al een lage prijs voor dit spul.
Het is dat ik de centen nu ergens anders voor nodig heb maar anders..

geeft het nog problemen om een motor met zijspan vanuit belgie in te voeren naar nederland, ivm keuring bij de rdw?

Daar parkeer ik het BMW project voor totdat ik de ruimte heb.

Invoeren zal het probleem toch niet zijn, volgens mij kan je het zonder span laten keuren en dan zit je op de type goedkeuring

Laatst bewerkt:
Invoeren zal het probleem toch niet zijn, volgens mij kan je het zonder span laten keuren en dan zit je op de type goedkeuring
Ze zien je aankomen met die voorvork en band.

Kan iemand me uitleggen waarom je hier niet mee naar de RDW zou gaan als combi?
Maw waarom zo moeilijk over het keuren?
Omdat het een zijspan is? Iets met slapende honden en zo?

Vind het wel een fraaie combi voor een mooi prijsje eigenlijk namelijk.....

Groet Dennis

Ze zien je aankomen met die voorvork en band.
heb je gelijk in,

maar volgens mij kent de Nederlandse wet het begrip zijspan niet. Dan moet het een ondeelbare combinatie als bijvoorbeeld een ZEUS of Enigma zijn, maar dan is het weer een eigenbouw. Verder is het span een accessoire die buiten de keuring valt.
Ralf heeft destijds ook zijn Russische dame laten keuren zonder bak.

Verkocht.
Geef even aan waar ik hem kan komen ophalen
hoor het wel, email staat in profiel

Laatst bewerkt:
Dat zou zonde zijn, het kan een heel gaaf spul worden.Petaat heeft PM aanstaan hoor!

Spul gaat ook nog niet direct weg, probleem is momenteel dat ik erg wijnig tijd heb voor hobby''s als ik ook nog wil rijden. En de touringcamper is er ook nog.

PM van Petaat is alleen aangezet voor mensen die hij heeft toe gelaten.
Ikke dus niet

Dan is er meer tijd om aan die van mij te sleutelen. Zat ik ook aan te denken ja.

Kwa tijd zie boven, maar komt goed

Maar weer eens naar EGT lijkt me toch ook wel weer eens leuk

mijn bmw combi komt ook te koop daar is de vraagprijs 3000 euro voor heeft wel meer peekel gezien en heeft daarom wat meer aandagt noodig
motor en span zijn voor het oogenblik geschijden maar kan vlug weer hereenigt worden
doe de zijspannen even weg om dat er hier wat bouwplannen zitte aan te kommen
heb dan ook even geen tijt meer om er mee te rijden zien laater wel verder
vandaar dat hier effe alles de deur uit gaat
maaken laater wel iets anders

Kwa tijd zie boven, maar komt goed

Maar weer eens naar EGT lijkt me toch ook wel weer eens leuk
Je mag ook wel met ons meerijden op de 1200 hoor. Zeggen we daar wel dat je de bak verloren hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.