Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek geen tip meer, zondag deze gekocht. _O-

IMAGE_637.jpg

Al 21 liter brandstof doorheen gejaagd met ophalen en een klein rondje thuis. ;)

Ik zoek geen tip meer, zondag deze gekocht. _O-

[afbeelding]

Al 21 liter brandstof doorheen gejaagd met ophalen en een klein rondje thuis. ;)

Heee m,n oude span, paar jaar geleden als winterproject opgeknapt, echter door scheiding moeten verkopen.
Zelf de NVZ sticker zit er nog op.....alleen had ik een lage ruit op de bak gemonteerd.

Ik hoop dat je er veel plezier mee mag hebben

Heee m,n oude span, paar jaar geleden als winterproject opgeknapt, echter door scheiding moeten verkopen.
Zelf de NVZ sticker zit er nog op.....alleen had ik een lage ruit op de bak gemonteerd.

Hahahaa, tussendoor nog van Lara en Erik geweest ;)

Wat leuk om hier de vorige eigenaren van ons voormalig span te zien!
Kleine wereld!

~[edit]
je hebt flink gepoest!

Laatst bewerkt:
Was die daarvoor niet van “die andere Richard”? Je weet wel, jouw hofleverancier….. :+

Nee, deze niet.
Heb hem destijds gekocht bij iemand in Nieuwleusen, stond al een aantal jaren stil in een kippeschuur....
En daarvoor reed de Jawa rond bij een lid van HDW, was toen wit van kleur.

De Jawa van Richard K. was een rode.

Ben S. uit Utrecht heeft die van mij destijds gekocht, omdat zijn BMW nog niet klaar was/is.
full

Zo zag de Jawa er uit toen ik hem kocht, echter onder de kippestront en stro. :P

Meen je niet. :}

Lage ruit lijkt me trouwens ook wel mooi. :)
Wat leuk om hier de vorige eigenaren van ons voormalig span te zien!
Kleine wereld!

\[edit]
je hebt flink gepoest!
Nee deze gsm foto is nog van zondagavond onderweg naar huis. ;)
Zo zag de Jawa er uit toen ik hem kocht, echter onder de kippestront en stro. :P
_O-

Wat voor kleur is hij nu voor als er wat bijgewerkt moet worden. :? ;)
Onsteking is zeker nog met puntjes, of ook al geupdated?
(heb ik vroeger bij mijn 640 gedaan..)

En tnx all. :W

Laatst bewerkt:
Het is een"wenskleur" 8-) beetje afgekeken van een Yamaha BT 1100 bulldog, heb toen ook de kontaktpunten en condensators vervangen.
De emblemen heb ik laten maken bij een reclame/bestickeringsbedrijf.

Later heeft Ben hem een beurt laten geven, geen idee bij welke motorzaak.

Het is een"wenskleur" 8-) beetje afgekeken van een Yamaha BT 1100 bulldog, heb toen ook de kontaktpunten en condensators vervangen.
De emblemen heb ik laten maken bij een reclame/bestickeringsbedrijf.

Later heeft Ben hem een beurt laten geven, geen idee bij welke motorzaak.
Ok, heb je misschien nog een aankoop tip van de week :+ voor een ander ruitje? :)
Gefeliciteerd WB *O* :Y

Lage ruit? Zoiets?:
[afbeelding]

Scheelt ook nogal een dot in je frontaal oppervlak. :)
Hey leuk die meiden. *O* Rij jij alleen met een fietshelm op trouwens?
Had het al als tip gelezen, maar offcieel moet je een motorhelm op toch.
Geeft geen problemen? :)

Laatst bewerkt:
Ok, heb je misschien nog een aankoop tip van de week :+ voor een ander ruitje? :)Hey leuk die meiden. *O* Rij jij alleen met een fietshelm op trouwens?
Had het al als tip gelezen, maar offcieel moet je een motorhelm op toch.
Geeft geen problemen? :)

Kijk eens bij een kunstoffen groothandel of ze een plaatje hebben staan, soms heeft de plaatselijke bouwmarkt ook wel iets liggen.
Volgens mij heet dat petglas( van oude plastic flessen gemaakt) of lexaan......
ideeen en opmerkingen altijd welkom.

Zijn twee heel verschillende materialen hoor, PET en Lexaan. Het originele ruitje is van Perspex (allemaal merknamen) Ik heb ooit een laag ruitje gemaakt van PVC plaat, dat kun je makkelijk buigen, net als PET. Later heb ik het originele ruitje gewoon ingekort. Je trekt de zwarte strip er af en zet de decoupeerzaag er in. Netjes afplakken met papier plakband en rustig zagen. Niet te wild, je kunt er niet meer aanbakken.

Zijn twee heel verschillende materialen hoor, PET en Lexaan. Het originele ruitje is van Perspex (allemaal merknamen) Ik heb ooit een laag ruitje gemaakt van PVC plaat, dat kun je makkelijk buigen, net als PET. Later heb ik het originele ruitje gewoon ingekort. Je trekt de zwarte strip er af en zet de decoupeerzaag er in. Netjes afplakken met papier plakband en rustig zagen. Niet te wild, je kunt er niet meer aanbakken.

Ik had het niet beter onder woorden kunnen brengen..... *D ;)

Wel even toevoegen dat Pet mooi en goedkoop spul is wat je heel makkelijk kan zagen en boren zonder dat het barst. Die eigenschappen heeft Lexaan (Polycarbonaat) ook, maar dat is duurder. Enige echte verschil is dat je Pet niet heel scherp kan buigen. Het kan wel, maar er volgt een craquelé effect wat erg storend is. Polycarbonaat kan je echt heel strak omtrekken zonder dat het barst of wat dan ook. Misschien kan ik wat fotos vinden van eigen ervaring.

Onderstaande Lexaan (Polycarbonaat) ruit is gewoon koud omgetrokken zonder een krimp. Dan praat ik over 3mm dik die ook bovenaan is gefixeerd om deze vorm te krijgen. Heb ook nog wel ergens foto van dichtbij dat het bij Pet niet goed ging.

full

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan