Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja die benzineprijzen is al voer voor discussie sinds 'we' motor rijden.
Toevallig las ik net een stukje in Motor Revue, hadden ze gecopieerd uit een krant van 1945.
De Duitsers hadden de benzine 30 cent duurder gemaakt, en de verhoging werd niet teruggedraaid na de oorlog. :') (soort kwartje van Kok dus :o )

Verder steeg de wegenbelasting jaarlijks belachelijk veel, en de benzineprijzen waren normaal ook al niet stabiel. Het openbaar vervoer te duur en niet op tijd. Niets veranderd! _O-

Laatst bewerkt:
Ik kan me nog herinneren dat -toen ik 17 was ( 1975 )- de plaatselijke benzinepomphouder zie: "Let maar op, de benzine gaat nog en keer naar 1 Gulden de liter"

:o

met pijn in mijn hart (eigenlijk been) doe ik mijn span ook alweer weg ,
zal hem vanavond op MP plaatsen dus als je die advertentie ziet id. is die van die ene die vorig jaar hem net gekocht had . Ik rij wegens gezonheidsredenen te weinig op de motor vandaar ..

Ja die kleuren zie je nu nog gewoon terug op een moderne Porsche ;)
Bij ons heeft ook iemand exact zo'n Martini van jou foto.

De solo is voor 1000,- te koop dus is de combi 3000,-

en nog betrouwbaar ook. Al kunnen ze wel zuipen die apparaten.

ik rij er eentje solo woon-werk, die doet 1 op 15 ongeveer.
Met een span eraan zal het wel wat meer gaan drinken.

die van mij (met bak) heeft 1 op 13 gereden van medemblik naar eindhoven, normaal rond de 1 op 12.
rijd pas sinds begin april dus betrouwbaarheid kan ik niet zo veel over zeggen, :] alhoewel toch al 2500 km geklokt sindsdien zonder problemen. :] blijft het een gaaf ding vinden :Y

Ik kwam deze Goldwing zijspan tegen op Marktplaats en die wilde ik jullie niet onthouden. Geen idee of het in aanmerking komt voor koopje van de week, maar soit :)

het zijspan heb ik mijn twijfels over, maar voor een nette GW is de prijs niet onaardig denk ik. Heb je er nog een bakje bij ook.

dit zijspan komt ook te koop voor 2000 euro mag het weg

bak wiel veering heeft wat aandagt noodig
en het dakje is ook aan vervanging toe verder is alles ok

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan