Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke combi. Mooie kleur ook :+

Maar nu heb ik een vraagtje; wat is het verschil tussen een GT2000 en een GT2001 bak? Zo op het eerste gezicht kan ik geen verschil ontdekken :?

De 2001 heeft één gasdrukdemper (?) (aan de motorzijde) voor de ruit, en het geheel kan verder open dan bij een 2000. Overige verschillen weet ik zo niet

ik heb wel contact maar bigwolf heeft nog wat op te ruimen en ander werk voordat hij foto's kan maken.
zoals hij het omschrijft klinkt het wel als een heel mooi project :}
ik heb wel contact maar bigwolf heeft nog wat op te ruimen en ander werk voordat hij foto's kan maken.
zoals hij het omschrijft klinkt het wel als een heel mooi project :}

Ik heb inmiddels contact met bigwolf gehad.
Ik zie van de koop af en heb omschrijving en foto's in een ander topic geplaatst.
hier staat het

Leuk Ding..

http://link.marktplaats.nl/211845679

Alleen een beetje aan de Prijs!

Hee, das bij mij in de buurt :Y

Nooit zien rijden trouwens maar ziet er wel goed uit.
SR is trouwens wel één van de eerste, latere modellen hadden volgens mij een schijf voor.

Edit; foutje, de allereersten hadden spaakwielen en schijf voor, later kwamen de gietwielen met nog steeds een schijf voorin en nog later weer spaakwielen met een trommelrem voor :?

Hoe bedoel je vooruitgang :+

Laatst bewerkt:
Nog iemand interesse in twee Block K banden?
Ik heb er nog twee staan maat 400/18

UrDaf :?

Wat een belediging voor onze Nederlandse auto historie.

Zo'n blokkie heb ik ook nog liggen, alleen 750 cc.

Lijkt me sterk, hij staat al 11 jaar op naam.

Maar die kleur.....

Meer iets voor Bachus.

Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk, hij staat al 11 jaar op naam.

Maar die kleur.....

Meer iets voor Bachus.

Klopt hij staat inderdaad al 11 jaar op naam (had ik natuurlijk zelf ook al even kunnen bekijken) Maar weet toch vrij zeker dat ik nagenoeg de zelfde combi laatst ook ergens te koop zag. Deze is dan weer wel op LPG dus dat zal een andere geweest zijn.

Klopt hij staat inderdaad al 11 jaar op naam (had ik natuurlijk zelf ook al even kunnen bekijken) Maar weet toch vrij zeker dat ik nagenoeg de zelfde combi laatst ook ergens te koop zag. Deze is dan weer wel op LPG dus dat zal een andere geweest zijn.

Hij komt mij ook bekend voor...

Alleen ietsie te duur... B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan