Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen week heb ik via marktplaats een R80/7 "gered"...

Leuk brommertje, voorzien van S-kuipje... Wil deze eerst een beetje nakijken, en er een tijdje op toeren, maar wellicht dat dit de basis zou kunnen worden voor...

Iemand nog leuke (éénvoudige) 3-wiel ideeën voor dit motortje?

full

Laatst bewerkt:
Mooie machine, lekker solo mee blijven rijden.

:+

Afgelopen week heb ik via marktplaats een R80/7 "gered"...

Leuk brommertje, voorzien van S-kuipje... Wil deze eerst een beetje nakijken, en er een tijdje op toeren, maar wellicht dat dit de basis zou kunnen worden voor...

Iemand nog leuke (éénvoudige) 3-wiel ideeën voor dit motortje?

[afbeelding]

Grappig, heb ik ook jaren op gereden (model '81 dus met R90S-model buddy).

Uralbak is wel een idee. Het is wel zo dat deze frames er niet heel goed tegen schijnen te kunnen om een zijspan te trekken, frame kan dan krom trekken.

Grappig, heb ik ook jaren op gereden (model '81 dus met R90S-model buddy).

Uralbak is wel een idee. Het is wel zo dat deze frames er niet heel goed tegen schijnen te kunnen om een zijspan te trekken, frame kan dan krom trekken.
Valt wel mee, feit is wel dat het blok niet zo veel doet aan de stijfheid van het frame net zo min als bij guzzi. Goed opletten bij het aanbrengen van bevestigingen en eventueel wat verstevigingen aanbrengen, wellicht even buurten bij Gijs van de Motorschuur.....die rijdt al zo'n twintig jaar met zo'n combi (is wel een R100).

Valt wel mee, feit is wel dat het blok niet zo veel doet aan de stijfheid van het frame net zo min als bij guzzi. Goed opletten bij het aanbrengen van bevestigingen en eventueel wat verstevigingen aanbrengen, wellicht even buurten bij Gijs van de Motorschuur.....die rijdt al zo'n twintig jaar met zo'n combi (is wel een R100).

Ben zelf meer gecharmeerd van de moturist bakken...
Ooit bestond er het idee om moturist bakken te kopieren, waar las ik dat ook alweer.... :?

Hmmm... en ik herinner me nu ook dat er laatst een blauwe R60 R75/6 met moturist op mp stond... schijnt ook door een forummer te zijn aangeschaft, en weer verkocht.

Weet iemand wat er met die bak is gebeurd? O-)

Laatst bewerkt:
http://link.marktplaats.nl/172009835

BMW R75/6 met moturist bak :9~
Klein achterwiel , voor zover ik kan zien, geen naloopverkorting toegepast...

vraagprijs 1750.
ophalen in amsterdam...

Wow! ik heb hem zelf ooit in het aankoop topic gezet...

Edit (na wat speurwerk):
Newbie vraagjes, ik wil ook span ! (Kazuyah koopt R75/6 met moturist)
Leuke degelijke zijspan bak te koop (Kazuyah verkoopt R75/6 met moturist)

Helaas is alles alweer weg... -O-

Edit 2 (na nog meer speurwerk):
Halflive heeft een plannetje

Eeuh... Halflive!!!!! Hoe staat het met je wilde plannen?

Laatst bewerkt:
Wow! ik heb hem zelf ooit in het aankoop topic gezet...

Edit (na wat speurwerk):
Newbie vraagjes, ik wil ook span ! (Kazuyah koopt R75/6 met moturist)
Leuke degelijke zijspan bak te koop (Kazuyah verkoopt R75/6 met moturist)

Helaas is alles alweer weg... -O-

Edit 2 (na nog meer speurwerk):
Halflive heeft een plannetje

Eeuh... Halflive!!!!! Hoe staat het met je wilde plannen?
ik heb hier nog één staan , een moturist , maar voor een zijspan een beetje breeder wil ik hem best inruilen ( EZS , EML )

ik heb hier nog één staan , een moturist , maar voor een zijspan een beetje breeder wil ik hem best inruilen ( EZS , EML )

als het met deze:

Rutgertjuh, je hebt helemaal gelijk vwb een foto en prijs ware het niet dat ik op dit moment offshore zit en geen foto voor handen heb om te laten zien.
Wat ik je wel kan vertellen is dat het een Convert uit '79 is met een eml, er zit werk in,daarom is de prijs €1000,-
Grtz
Frank

wat wordt kunnen we misschien wel ruilen.
ik neem aan dat deze EML in dezelfde staat als jouw moturist verkeert.
Aan een guzzi hoort een moturist, bovendien vind ik het hele mooi eenpersoonsbakken :}

Laatst bewerkt:
ik heb wel contact maar bigwolf heeft nog wat op te ruimen en ander werk voordat hij foto's kan maken.
zoals hij het omschrijft klinkt het wel als een heel mooi project :}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan