breek me de bek niet open
en de mijne ook niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
breek me de bek niet open
Ik zeg niksen de mijne ook niet
Geweldig, lekker rustig hier.
Mooie machine, lekker solo mee blijven rijden.
Ural bak aan knuppen
Afgelopen week heb ik via marktplaats een R80/7 "gered"...
Leuk brommertje, voorzien van S-kuipje... Wil deze eerst een beetje nakijken, en er een tijdje op toeren, maar wellicht dat dit de basis zou kunnen worden voor...
Iemand nog leuke (éénvoudige) 3-wiel ideeën voor dit motortje?
[afbeelding]
Valt wel mee, feit is wel dat het blok niet zo veel doet aan de stijfheid van het frame net zo min als bij guzzi. Goed opletten bij het aanbrengen van bevestigingen en eventueel wat verstevigingen aanbrengen, wellicht even buurten bij Gijs van de Motorschuur.....die rijdt al zo'n twintig jaar met zo'n combi (is wel een R100).Grappig, heb ik ook jaren op gereden (model '81 dus met R90S-model buddy).
Uralbak is wel een idee. Het is wel zo dat deze frames er niet heel goed tegen schijnen te kunnen om een zijspan te trekken, frame kan dan krom trekken.
Valt wel mee, feit is wel dat het blok niet zo veel doet aan de stijfheid van het frame net zo min als bij guzzi. Goed opletten bij het aanbrengen van bevestigingen en eventueel wat verstevigingen aanbrengen, wellicht even buurten bij Gijs van de Motorschuur.....die rijdt al zo'n twintig jaar met zo'n combi (is wel een R100).
http://link.marktplaats.nl/172009835
BMW R75/6 met moturist bak
Klein achterwiel , voor zover ik kan zien, geen naloopverkorting toegepast...
vraagprijs 1750.
ophalen in amsterdam...
ik heb hier nog één staan , een moturist , maar voor een zijspan een beetje breeder wil ik hem best inruilen ( EZS , EML )Wow! ik heb hem zelf ooit in het aankoop topic gezet...
Edit (na wat speurwerk):
Newbie vraagjes, ik wil ook span ! (Kazuyah koopt R75/6 met moturist)
Leuke degelijke zijspan bak te koop (Kazuyah verkoopt R75/6 met moturist)
Helaas is alles alweer weg...
Edit 2 (na nog meer speurwerk):
Halflive heeft een plannetje
Eeuh... Halflive!!!!! Hoe staat het met je wilde plannen?
ik heb hier nog één staan , een moturist , maar voor een zijspan een beetje breeder wil ik hem best inruilen ( EZS , EML )
Rutgertjuh, je hebt helemaal gelijk vwb een foto en prijs ware het niet dat ik op dit moment offshore zit en geen foto voor handen heb om te laten zien.
Wat ik je wel kan vertellen is dat het een Convert uit '79 is met een eml, er zit werk in,daarom is de prijs €1000,-
Grtz
Frank
als het met deze:wat wordt kunnen we misschien wel ruilen.
ik neem aan dat deze EML in dezelfde staat als jouw moturist verkeert.
Aan een guzzi hoort een moturist, bovendien vind ik het hele mooi eenpersoonsbakken
zo een is dus wat ik zoek , of in dien aard..Ik ga morgen, voor een duitse Vriend, deze eens bekijken.
http://link.marktplaats.nl/200209126
Hij wil een grotere voor zijn Zoontje en zijn Vrouw, hij heeft nu een MZspan!
zo een is dus wat ik zoek , of in dien aard..
Het is een prima Combi, ik heb erop gereden en alles is perfect.
Ik denk dat mijn Vriend deze wel koopt
hij ziet er wel goed uit , maar wat ik schreef dat het dat is wat ik zoek , is dus wel in verband met het zijspan , niet de combinatie
wat wordt kunnen we misschien wel ruilen.
ik neem aan dat deze EML in dezelfde staat als jouw moturist verkeert.
Aan een guzzi hoort een moturist, bovendien vind ik het hele mooi eenpersoonsbakken
en , hoe zit het ermee ??
nog geen nieuws van het hele spul ???