Marrrrrtijn
MF'er
- 15 jun 2009
- 32
- 0
Ik heb in oktober vorig jaar mijn eerste motor (XJ600 uit 1997) gekocht bij Arjan Brouwer en ik ben super dik tevreden. Ik ben altijd erg prettig geholpen. Ik kwam er zonder afspraak op een zaterdag en toen ik daar 'mijn' motor zag, mocht ik direct een proefrit maken (kreeg zelfs een visitekaartje mee voor als ik zou verdwalen ;-)). De motor is netjes afgeleverd en een aantal optisch minder mooie onderdelen (spiegel en een kapje) zijn koste- en moeiteloos vervangen.
Ik woon zelf in de buurt van Gouda en had toen net mijn rijbewijs. Daarom zag ik er een beetje tegenop om de motor naar huis te rijden, vooral ook omdat de herfst al lang en breed was aangebroken. Tot mijn grote verrassing belde Arjan, nadat de motor rijklaar was gemaakt, op met het aanbod om hem "even te komen brengen, want hij was toch in de buurt..."
Inmiddels heb ik al heel wat probleemloze kilometers er op zitten.
Om eerlijk te zijn, heb ik er daarom wat moeite mee om de TS te geloven. Daar komt bij dat ik afvraag waarom dit soort geschillen altijd 'en plain public' op internet moeten worden geslingert.
Ik woon zelf in de buurt van Gouda en had toen net mijn rijbewijs. Daarom zag ik er een beetje tegenop om de motor naar huis te rijden, vooral ook omdat de herfst al lang en breed was aangebroken. Tot mijn grote verrassing belde Arjan, nadat de motor rijklaar was gemaakt, op met het aanbod om hem "even te komen brengen, want hij was toch in de buurt..."
Inmiddels heb ik al heel wat probleemloze kilometers er op zitten.
Om eerlijk te zijn, heb ik er daarom wat moeite mee om de TS te geloven. Daar komt bij dat ik afvraag waarom dit soort geschillen altijd 'en plain public' op internet moeten worden geslingert.