Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Aankoop motor via Arjan Brouwer motoren Putten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een uitgestelde betaling voor een motor van 1250 euro? Die vervolgens niet eens goedgekeurd wordt... (BKR notering dus?)

Eigenlijk vind ik dat nog het meest vreemde aan dit verhaal

Laatst bewerkt:
Een uitgestelde betaling voor een motor van 1250 euro? Die vervolgens niet eens goedgekeurd wordt... (BKR notering dus?)

Eigenlijk vind ik dat nog het meest vreemde aan dit verhaal

Ja vind het niet zo raar, misschien heeft TSer ook wel zo gedaan tegen de bank

Wat een kneus joh !

ik ken Arjan al jaren ,en wist wel dat het verhaal niet klopte

Nou ken ik ABT niet direct, maar heb er goede verhalen over gehoord van bekenden. Vond het ook een vreemd verhaal.

Heb nou echt zo'n beeld van Danny Devito van de TS! Zie hem al zitten voor in die auto!

REACTIE van verkoper ARJAN BROUWER.

H.B kwam met zijn aardige en nette vrouw op een internet advertentie af....

Toen hij s,avonds de motor kwam brengen met zijn rustige nette vrouw.....

Zijn verstandige aardige vrouw bleef bij de motor......

Vrouwen....Pfff.

Zo'n kerel moet een stuk ijzer in z'n nek krijgen man. Jezus, wat een onbeschofte lul.

Daarom adviseer ik ook altijd mensen naar John vd Bunt te gaan in Nijkerk.

Voor de rest: foto's maken van olie lekkage. En rechtsbijstand inschakelen.

Zomaar 1 reactie, had er meerdere kunnen quoten.
Misschien eerst maar eens secondenlijm aan je vingers voor je een reactie geeft?? Verhaal van Brouwer lijkt me duidelijk.

Iedere gek kan hier een negatief verhaal over een zaak neerkalken en daar komen dan dit soort reacties op. Ik heb het al eerder geschreven dat ik 2 mensne direct ken die bij Brouwer een shadow gekocht hebben en over Brouwer heel goed te spreken zijn.

Maar goed, van de poster vernemen we denk ik niets meer.

Jawel hoor, hij is een ander topic gestart in het techniek forum. Hij wil namelijk zijn schade gerepareerd hebben.

... Bij deze transactie had naar mijn mening wel met iets meer uitleg gemogen. een 'rookie' weet nog niet zoveel over motoren/onderhoud als iemand die al aan zijn 2e derde motor toe is.
Juist een rookie die net met z'n rijbewijs bezig is, zit middenin de "BRAVOK", en weet dus prima dat-ie z'n banden, ketting, olie, lichten, etc. moet controleren.
Dit muisje krijgt een wel heel interessant staartje zo.
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om te vermelden dat exact dezelfde motor die ik van jou kocht met 60.000 km minder het nog steeds prima doet?
Gezien, thanks. Wat een mafkees.
Ik kijk nu al uit naar de Yamaha XJ600 & 900 Diversion Tourrit "Mei 2010"

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd welke motor henkie hierna gaat verkl*ten Stuur zn foto rond naar andere dealers

Laatst bewerkt:

Tuuurlijk mag je van de gelegenheid gebruik maken
Fijn om te horen dat ie nog lekker loopt

Heb jij niet ergens moeten beloven dat jij uitslagen van kredietwaardigheidchecks niet wereldkundig maakt? Erg jammer dat je dit toch op een forum plaatst. Daar hebben wij met zijn allen namelijk niets mee te maken.

Ik denk dat dit maar voor de kantonrechter moet komen en dat het gedrag van beide mensen de doorslag zal geven. Dat koper pas 3 maanden later op de gebreken stuit is natuurlijk makkelijk te verantwoorden gezien de datum waarop zijn rijbewijs afgegeven is.

Waarom geloven jullie nu ineens de verkoper en niet de kopende partij? Hier op het forum komt hij vrij normaal over op mij.

Laatst bewerkt:
Heb jij niet ergens moeten beloven dat jij uitslagen van kredietwaardigheidchecks niet wereldkundig maakt? Erg jammer dat je dit toch op een forum plaatst. Daar hebben wij met zijn allen namelijk niets mee te maken..

Mee eens... Dat vind ik toch wel heel erg niet netjes.

Waarom geloven jullie nu ineens de verkoper en niet de kopende partij? Hier op het forum komt hij vrij normaal over op mij.

Ik vond het verhaal van de TS al onredelijk klinken.

Dat koper pas 3 maanden later op de gebreken stuit is natuurlijk makkelijk te verantwoorden gezien de datum waarop zijn rijbewijs afgegeven is.
Nou nee...je kunt ook iets meer geduld hebben en wachten tot je daadwerkelijk geslaagd bent. Als je een hele goedkope 2de hands motor wilt kopen (wat altijd een inherent risico inhoudt), wees dan zo slim om een goede proefrit te maken en zet het ding niet zonder ook maar 1 inspectie 3 maanden onder een dekentje.

De resultaten van de toetsing bekend maken is niet zo netjes, maar ik kan met de frustratie van ABT heel goed voorstellen. Hij krijgt in de eerste plaats al te maken met een bijzonder nare klant en wordt dan ook nog een keer voor van alles en nog wat uitgemaakt op internet. En die ervaring blijft voorlopig nog wel een paar jaar staan. Gelukkig staat in de modbreak dat er een reactie van ABT zelf volgt. Er zijn anders zat mensen die alleen maar pagina 1 zien en denken dat het een ballentent is.

Hoewel we er geen van allen bij zijn geweest ben ik geneigd om het verhaal van ABT te geloven. Maar goed...dat is een kwestie van geloof natuurlijk. Ik heb wel vaker met consumenten te maken gehad en vooral hun selectieve geheugen voor gebeurtenissen.

(je zou als verkoper bijna met een camera rond gaan lopen)

Laatst bewerkt:
Heb jij niet ergens moeten beloven dat jij uitslagen van kredietwaardigheidchecks niet wereldkundig maakt? Erg jammer dat je dit toch op een forum plaatst. Daar hebben wij met zijn allen namelijk niets mee te maken.
Zonder de naam van de betreffende klant te vermelden is dit natuurlijk niet "wereldkundig maken". Een huisarts kan ook praten over "een patient met waterpokken die bij hem langs kwam", zonder daarmee z'n medisch beroepsgeheim te schenden.

in het begin d8 ik nog een hele domme enthousiaste beginner.

maar als je gaat rijden met een olie lekkende motor (welke oorzaak dan ook) dan zegt dat ook al weer genoeg.

hij kan beter zijn rijbewijs en motor aan zijn vrouw geven, die kan beter met motoren omgaan

Ben ik het wel mee eens, ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Om nu opeens ABT 100% te geloven en TS af te kraken(hoe gek zn verhaal ook is).

Toch zou ik het leuk vinden als TS nog even reageert op de post van de dealer.

*pakt popcorn en bier

*kijkt naar klok en zet bier terug

Zonder de naam van de betreffende klant te vermelden is dit natuurlijk niet "wereldkundig maken". Een huisarts kan ook praten over "een patient met waterpokken die bij hem langs kwam", zonder daarmee z'n medisch beroepsgeheim te schenden.

Wel als het als reactie is op uitspraken van een natuurlijk persoon op een forum. Met alleen de reactie van ABT kunnen we qua privacy niets, jammer is alleen dat dit een reactie is op de persoon xj600henkie. Die zal nu altijd bekend staan als wanbetaler hier op het forum. Beetje hetzelfde als (in jouw medische geval) zeggen dat je de dag later maar 1 patient hebt en dat die patient meneer A is. Kom je de dag later thuis en zeg je, tsjonge die patient van vandaag heeft een fiks probleem, die heeft namelijk ziekte XYZ.

Op dat moment zeg je niets belastends maar mensen met een IQ hoger dan een kievitsei zijn geneigd om verbanden te gaan leggen

Goed punt. Dan zal dat stukje in de hitte van het moment geschreven zijn denk ik.

Ben ik het wel mee eens, ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Om nu opeens ABT 100% te geloven en TS af te kraken(hoe gek zn verhaal ook is).
Het kan allemaal, echter, extremen zijn er altijd, zowel bij verkopers als kopers.

Het feit dat die lening aanvraag niet goedgekeurd werd zegt niets over wanbetaling of bkr notering. Het kan zijn dat hij geen inkomen had waarop een lening verantwoord geacht werd. Het kan zijn dat er al voldoende geleend is. Hypotheek?? PL? Studiefinanciering?
Misschien had Arjan dat niet moeten vermelden. Maar gezien de volledigheid van zijn verhaal vond ik het niet vreemd. Arjan heeft als service die aanvraag gedaan, zelfs nadat de poster was gaan zeiken.
Ik vind het al heel netjes dat de naam van de poster niet vermeld werd. Arjan zijn volledige naam en zaak werd heel expliciet genoemd. (en de grond in geboord)
Zelfs een aantal reacties waren nu niet bepaald reclame voor Arjan. Om maar niet te zeggen behoorlijk dom, gezien het verhaal van Arjan.

Status
Niet open voor verdere reacties.