realxation
Die hard MF'er
- 22 apr 2009
- 383
- 0
REACTIE van verkoper ARJAN BROUWER.
Toen ik zei dat de rammel onder het rijden misschien van de ketting afkwam liep hij gefrusteerd als een een klein ontevreden kind naar zijn auto en ging alleen voorin zitten.
Een uitgestelde betaling voor een motor van 1250 euro? Die vervolgens niet eens goedgekeurd wordt... (BKR notering dus?)
Eigenlijk vind ik dat nog het meest vreemde aan dit verhaal
De bijdrage van Brouwer werpt wel een ander licht op de zaak.
ik ken Arjan al jaren ,en wist wel dat het verhaal niet klopte
H.B kwam met zijn aardige en nette vrouw op een internet advertentie af....
Toen hij s,avonds de motor kwam brengen met zijn rustige nette vrouw.....
Zijn verstandige aardige vrouw bleef bij de motor......
Zo'n kerel moet een stuk ijzer in z'n nek krijgen man. Jezus, wat een onbeschofte lul.
Daarom adviseer ik ook altijd mensen naar John vd Bunt te gaan in Nijkerk.
Voor de rest: foto's maken van olie lekkage. En rechtsbijstand inschakelen.
Juist een rookie die net met z'n rijbewijs bezig is, zit middenin de "BRAVOK", en weet dus prima dat-ie z'n banden, ketting, olie, lichten, etc. moet controleren.... Bij deze transactie had naar mijn mening wel met iets meer uitleg gemogen. een 'rookie' weet nog niet zoveel over motoren/onderhoud als iemand die al aan zijn 2e derde motor toe is.
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om te vermelden dat exact dezelfde motor die ik van jou kocht met 60.000 km minder het nog steeds prima doet?Dit muisje krijgt een wel heel interessant staartje zo.
Ik kijk nu al uit naar de Yamaha XJ600 & 900 Diversion Tourrit "Mei 2010"Gezien, thanks. Wat een mafkees.
Juist een rookie die net met z'n rijbewijs bezig is, zit middenin de "BRAVOK", en weet dus prima dat-ie z'n banden, ketting, olie, lichten, etc. moet controleren.Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om te vermelden dat exact dezelfde motor die ik van jou kocht met 60.000 km minder het nog steeds prima doet?Ik kijk nu al uit naar de Yamaha XJ600 & 900 Diversion Tourrit "Mei 2010"
Hierna begon deel drie: hij wou een uitgestelde betaling via laser service. Nadat ik deze had aangevraagd werd deze afgewezen en zou hij ergens anders geld gaan lenen.(service) En dat alles samen voor 1250 euro !!
Heb jij niet ergens moeten beloven dat jij uitslagen van kredietwaardigheidchecks niet wereldkundig maakt? Erg jammer dat je dit toch op een forum plaatst. Daar hebben wij met zijn allen namelijk niets mee te maken..
Waarom geloven jullie nu ineens de verkoper en niet de kopende partij? Hier op het forum komt hij vrij normaal over op mij.
Nou nee...je kunt ook iets meer geduld hebben en wachten tot je daadwerkelijk geslaagd bent. Als je een hele goedkope 2de hands motor wilt kopen (wat altijd een inherent risico inhoudt), wees dan zo slim om een goede proefrit te maken en zet het ding niet zonder ook maar 1 inspectie 3 maanden onder een dekentje.Dat koper pas 3 maanden later op de gebreken stuit is natuurlijk makkelijk te verantwoorden gezien de datum waarop zijn rijbewijs afgegeven is.
Zonder de naam van de betreffende klant te vermelden is dit natuurlijk niet "wereldkundig maken". Een huisarts kan ook praten over "een patient met waterpokken die bij hem langs kwam", zonder daarmee z'n medisch beroepsgeheim te schenden.Heb jij niet ergens moeten beloven dat jij uitslagen van kredietwaardigheidchecks niet wereldkundig maakt? Erg jammer dat je dit toch op een forum plaatst. Daar hebben wij met zijn allen namelijk niets mee te maken.
Heb jij niet ergens moeten beloven dat jij uitslagen van kredietwaardigheidchecks niet wereldkundig maakt? Erg jammer dat je dit toch op een forum plaatst. Daar hebben wij met zijn allen namelijk niets mee te maken.
Ik denk dat dit maar voor de kantonrechter moet komen en dat het gedrag van beide mensen de doorslag zal geven. Dat koper pas 3 maanden later op de gebreken stuit is natuurlijk makkelijk te verantwoorden gezien de datum waarop zijn rijbewijs afgegeven is.
Waarom geloven jullie nu ineens de verkoper en niet de kopende partij? Hier op het forum komt hij vrij normaal over op mij.
Zonder de naam van de betreffende klant te vermelden is dit natuurlijk niet "wereldkundig maken". Een huisarts kan ook praten over "een patient met waterpokken die bij hem langs kwam", zonder daarmee z'n medisch beroepsgeheim te schenden.
Toch zou ik het leuk vinden als TS nog even reageert op de post van de dealer.
*pakt popcorn en bier
*kijkt naar klok en zet bier terug
Goed punt. Dan zal dat stukje in de hitte van het moment geschreven zijn denk ik.Wel als het als reactie is op uitspraken van een natuurlijk persoon op een forum. Met alleen de reactie van ABT kunnen we qua privacy niets, jammer is alleen dat dit een reactie is op de persoon xj600henkie. Die zal nu altijd bekend staan als wanbetaler hier op het forum. Beetje hetzelfde als (in jouw medische geval) zeggen dat je de dag later maar 1 patient hebt en dat die patient meneer A is. Kom je de dag later thuis en zeg je, tsjonge die patient van vandaag heeft een fiks probleem, die heeft namelijk ziekte XYZ.
Op dat moment zeg je niets belastends maar mensen met een IQ hoger dan een kievitsei zijn geneigd om verbanden te gaan leggen
Het kan allemaal, echter, extremen zijn er altijd, zowel bij verkopers als kopers.Ben ik het wel mee eens, ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Om nu opeens ABT 100% te geloven en TS af te kraken(hoe gek zn verhaal ook is).
Wel als het als reactie is op uitspraken van een natuurlijk persoon op een forum. Met alleen de reactie van ABT kunnen we qua privacy niets, jammer is alleen dat dit een reactie is op de persoon xj600henkie. Die zal nu altijd bekend staan als wanbetaler hier op het forum. Beetje hetzelfde als (in jouw medische geval) zeggen dat je de dag later maar 1 patient hebt en dat die patient meneer A is. Kom je de dag later thuis en zeg je, tsjonge die patient van vandaag heeft een fiks probleem, die heeft namelijk ziekte XYZ.
Op dat moment zeg je niets belastends maar mensen met een IQ hoger dan een kievitsei zijn geneigd om verbanden te gaan leggen