a gs500 special is born

mugybo

MF'er
18 mei 2006
128
0
Amsterdam
Hallo!

Ik ben Mugybo, een 27 jarige student die eindelijk een motor (suzuki gs500e) heeft gekocht :] :Y . D.w.z.: een schade motor waar veel aan moet en gaat gebeuren!!

Ik ben al ff bezig en heb daar wat plaatjes van dus: bij dezen! *O* *O*

Gr. Mug

p.s. hebben jullie ideeën, shoot!
 
Nou mensen,

Gister was het dan zover, al het nodige was aangesloten en dus ook dat stukje demper :Y . De accu die ik had was inmiddels overleden, dus daar moest eerst een nieuwe voor komen, maar toen die binnen was, kon de pret beginnen. Ik had er dus nog nooit op gereden. Gekocht als schademotor met een lekker carterkap, dus kon bij aankoop ook niets horen/checken/voelen/etc. Heb na de reparatie van de carterkap wel ff motor laten lopen, maar meer dan dat ook niet... ik had haast! Ondertussen een heleboel verbouwd, voornamelijk optisch, maar ook een dinojetkitje stage III eronder en K&N luchtfilter. Ik kon dus bijna niet wachten om daadwerkelijk met dat apparaat de weg op te gaan. En dat was dus gister....

Heerlijk geluidje! *O* Accelereert prima! *O* En zit heerlijk sportief! *O* Ook trekt íe lekker door in de hoge toeren!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
full
 
idd stukje flexibele pijp, dit is zo'n onderdeel van de motor wat nog niet helemaal af is. uiteindelijk moet dit gewoon vaste pijp worden... maar tot die tijd rijdt dit prima. ook de middenbok gaat er nog onderuit
 
Terug
Bovenaan Onderaan