a gs500 special is born

mugybo

MF'er
18 mei 2006
128
0
Amsterdam
Hallo!

Ik ben Mugybo, een 27 jarige student die eindelijk een motor (suzuki gs500e) heeft gekocht :] :Y . D.w.z.: een schade motor waar veel aan moet en gaat gebeuren!!

Ik ben al ff bezig en heb daar wat plaatjes van dus: bij dezen! *O* *O*

Gr. Mug

p.s. hebben jullie ideeën, shoot!
 
full
 
leuk project :Y

kan jij eens wat foto's posten van je originele achtervelg? ik zit er aan te denken om 17" wielen in mijn GPX te plaatsen, en ben op zoek naar passende velgen. het gaat met name om de remschijf en tandwiel bevestigingen.
 
Wordt steeds leuker! Heb vroeger ook een GS gehad, maar die was alleen zwart overgespoten en voorzien van een Laser systeem. Heb nog wel een plaatje. Deze heeft zo te zien een aardige voorkant, GSX-600F vork+wiel/remmelarij. Is er in ieder geval iets instelbaar. En zal wel aardig remmen vergeleken met de GS remmen.
full
 
leuk project :Y

kan jij eens wat foto's posten van je originele achtervelg? ik zit er aan te denken om 17" wielen in mijn GPX te plaatsen, en ben op zoek naar passende velgen. het gaat met name om de remschijf en tandwiel bevestigingen.
Als je interesse hebt in wielen van een CBR600 (pc25 model) dan heb ik nog wel een achterwiel liggen.
Mail me maar ff als je interesse hebt.
 
Mugybo!

Leuk project man!
Zo gauw ik een gaatje in mijn studentenbudget vindt lijkt het mij ook geweldig om aan zo'n klus te beginnen.
Eerst mijn eigen motor even lekvrij maken..... :N

Vraagje: Met wat voor lijm heb jij die R6-kont weer aan mekaar gelijmt?

Veel succes,
Ik hou deze topic zeker in de gaten.

Zattara
 
mijn 2e motor was ook een gsje,wel kant en klaar gekocht!maar ook wel strak gemaakt!maar jou creatie wordt echt wel gaaf!ik heb helaas geen foto's meer van mijn gs!maar ik ga zeker kijken,wat het wordt!have fun,wat ze ook zeggen over een gs 500!tis een fijn machientje!
 
Hallo!

Even heel erg druk gehad en vandaar niet gereageerd. Bedankt voor de leuke reacties! Projectje heeft helaas wat vertraging moeten ondergaan, maar ik pak 't zo langzamerhand weer op (erg druk met studie en werk). Heb inmiddels een nieuwe koplamp besteld en ook een remus demper is onderweg (binnenkort foto's hiervan). Zo zoetjes aan begint het wel wat t worden.

@ Stork: foto's van achterwiel komen eraan. Ben even niet in de gelegenheid om ze te maken, maar begin volgende week moet dat wel lukken. Zal dan ook de maten er voor je bij zetten.

@ Zattara: heb de R6-kont inderdaad met glasvezelmatjes aan elkaar geplakt. de twee componentenlijm die daar bij hoort heb ik alleen gebruikt. Geen plamuur, dit zou minder stevig zijn, heb ik me laten vertellen.

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties en ik post snel weer wat vervolgpiccies

Gr. Mugybo
 
Terug
Bovenaan Onderaan