Hier komt alle info betreffende de 3e zx-6 meet/rit 2007.
Wanneer:
7 Oktober 2007
Waar:
Luxemburg
We starten en eindigen in Weiswampach
Heenreisroute Utrecht over de snelweg >>> Weiswampach:Klikerdeklik
Voor uitpakken bestand: www.winrar.nl
Update:
Vanaf Belgie >>> Afrit St. Vith >>> Weiswambach
Eerste rotonde links, BP station verzamelen
Vanaf Utrecht is het ongeveer 280 km naar de startlocatie van de route.
Ook plaatsen van waar je gezamelijk naar de startlocatie kan gaan volgen ook nog.
Er is een mogelijkheid om zaterdag op zondag te overnachten
Zie: leduke in "3e ZX-6 meeting 2007"
Update:
Info voor degene die blijven overnachten >>>
Verzamelen bij afslag ijsselstein (Total) aan de A2 A'dam ri Den Bosch/Eindhoven iid dezelfde locatie als Zondag !!!
Om 12:00uur 06 Oktober !!!
Tijden:
Ga er maar van uit dat je 's ochtends vroeg van huis gaat en laat thuis bent
Aankomsttijd: zo vroeg als je wil
Vertrektijd : 9.00
Meer info wat betreft dagindeling: Svijf in "3e ZX-6 meeting 2007"
Wat gaan we doen:
Eerst ff posen/ slap ouwehoeren/ enz/ enz
Daarna een mooie rit rijden
Route:
We gaan de 1000 of 1001 bochten route gaan rijden in Luxemburg
Route is een andere geworden, maar zeker zo leuk
Alvast een voorproefje gemaakt door leduke
Meer info volgt zsm...
Ongeveer 300 km. Gaan dus een keer tanken
De route (nog niet gecontroleerd) Klikerdeklik
Voor uitpakken bestand: www.winrar.nl
Tanken:
Zorg VOOR vertrek voor een volle tank.
We gaan onderweg ook nog een keer tanken
Is ook nog eens goedkoop daar
LET OP: Extra info!!!
Je mag/ moet dan even mijn telefoonnummer vragen
Je weet maar nooit
Zorg dat je een briefje bij je hebt met daarop het volgende:
Spelregels:
Om te beginnen is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten.
Er is geen organisatie aanwezig
Dit topic is enkel en alleen een communicatie middel om motorrijders met elkaar in contact te brengen
Aangezien we snelle en minder snelle rijders hebben, zijn er een paar "regels" die we allemaal moeten accepteren.
Hieronder wat algemene info over het rijden met (grote) groepen:
Baksteenformatie rijden.
Voor wie dat niet kent
Verreweg het belangrijkste dat je geacht wordt te doen tijdens een toerritje, is je spiegels in de gaten houden, en kijken of degenen die achter je zitten, daar nog steeds zitten.
Is dat niet meer het geval, stop dan! Dat kun je doen zodra je een daarvoor geschikte plek ziet, maar doe het in ieder geval bij de eerstvolgende afslag in de route.
Hou voor de zekerheid altijd drie of vier mensen achter je in de gaten.
Als je weet dat iedereen dit doet, hoef je nooit bang te zijn dat je de rest kwijtraakt (en kun je dus ook met een gerust hart stoppen om op de achterblijvers te wachten, want je weet dat je voorligger weer op jou heeft gewacht, en je de juiste route zal wijzen zodra jij en de achterblijvers er weer aankomen).
De voorste rijder moet, als hij zijn achterliggers kwijt is, op een gegeven moment (zo lang gewacht dat hij zeker weet dat er iets gebeurd moet zijn) besluiten terug te rijden langs de route, om te kijken wat er aan de hand is daar achterin. Staat er iemand met pech stil, dan moet de hele wachtende meute even geinformeerd worden.
Op lange rechte stukken is het handig om in de zogenaamde baksteenformatie te rijden.
De voorste rijdt rechts op de rijstrook; degene daar achter links; degene daar weer achter rechts, enzovoort. Op die manier heeft iedereen het best zicht op de weg voor zich
In bochten trek je je niets van die hele baksteenformatie aan, en rij je je eigen lijn! Hou er dan dus ook rekening mee dat je voorligger voor de bocht naar de buitenkant van de bocht zal uitwijken!
Niemand haalt de voorrijder in, tenzij dit bij een stop is overlegd.
De staartrijder blijft de staartrijder. Dus is altijd de laatste van de hele stoet.
De kop of voor rijder en de staartrijder zullen herkenbaar zijn aan hesjes.
Als er mensen zijn die willen filmen onderweg
Maar doe dit wel met je verstand erbij
Ga als je gefilmt wordt dan ook geen wheelies maken in de groep
Er zal mss best wat harder gereden worden dan toegestaan
Maar respecteer ook de andere weggebruikers.
Moet dat echt? Ja dus
Wie "mogen" er mee
De opzet is een zx-6 meeting
Als het een niet al te grote groep wordt, kan/ mag je mss ook op een andere motor mee
Wie gaan er mee
001 Svijf
002 DanielV (in koekblik)
003 MarcoZ (in hetzelfde koekblik)
004 Maddox
005 Hengel
006 SuperKawa
007Mutsje
008 leduke
009 Dawg
010 sawk86
0114honderd
012 Racekip #1
013 motorfreakje ( moet gewoon komen )
014 Zx6r-Meanduck
015GijsV
016 Joyride
017NinjaNoob kan eea helaas niet combineren
018kawaWAKIzaki motor niet op tijd klaar
019 Nils89 (als hij slaagt)
020 Tiburon
021 636Rowan
022 Ruudw
023 greenmeany
024langeswa (als het weer goed is)
025 kawamenneke (als het weer goed is)
026 maat van kawamenneke (als het weer goed is)
027TrAcer ZX6-R (als hij zijn stageverslag af krijgt) (tijd zat voor)
028 H8TER (als het weer goed is) gek he
029 ZX-10R-Ztevan (als het kan ivm werk)
030 The Specialist 34
031 Maat van The Specialist 34
032 Tjaps
033BaasC (neemt de Garmin weer mee dan) Gaat helaas niet mee
034Noto (R6)
035
036
037
038
039
040
Niemand vergeten
!!! LEES AUB ALLE INFO IN DEZE OP !!!
!!! Editie Luxemburg !!!
!!! Start van de route is 280 km van Utrecht !!!
Wanneer:
7 Oktober 2007
Waar:
Luxemburg
We starten en eindigen in Weiswampach
Heenreisroute Utrecht over de snelweg >>> Weiswampach:Klikerdeklik
Voor uitpakken bestand: www.winrar.nl
Update:
Vanaf Belgie >>> Afrit St. Vith >>> Weiswambach
Eerste rotonde links, BP station verzamelen
Vanaf Utrecht is het ongeveer 280 km naar de startlocatie van de route.
Ook plaatsen van waar je gezamelijk naar de startlocatie kan gaan volgen ook nog.
Er is een mogelijkheid om zaterdag op zondag te overnachten
Zie: leduke in "3e ZX-6 meeting 2007"
Update:
Info voor degene die blijven overnachten >>>
Verzamelen bij afslag ijsselstein (Total) aan de A2 A'dam ri Den Bosch/Eindhoven iid dezelfde locatie als Zondag !!!
Om 12:00uur 06 Oktober !!!
Tijden:
Ga er maar van uit dat je 's ochtends vroeg van huis gaat en laat thuis bent
Aankomsttijd: zo vroeg als je wil
Vertrektijd : 9.00
Meer info wat betreft dagindeling: Svijf in "3e ZX-6 meeting 2007"
Wat gaan we doen:
Eerst ff posen/ slap ouwehoeren/ enz/ enz
Daarna een mooie rit rijden
Route:
Route is een andere geworden, maar zeker zo leuk
Alvast een voorproefje gemaakt door leduke
Ongeveer 300 km. Gaan dus een keer tanken
De route (nog niet gecontroleerd) Klikerdeklik
Voor uitpakken bestand: www.winrar.nl
Tanken:
Zorg VOOR vertrek voor een volle tank.
We gaan onderweg ook nog een keer tanken
Is ook nog eens goedkoop daar
LET OP: Extra info!!!
- Zorg ervoor dat je verzekering in orde is.
- Pechhulp in het buitenland kan handig zijn. ANWB/ KNMV/ Routemobiel oid.
- Neem legitimatie mee. id-kaart of paspoort.
- Neem belgische, duitse en luxemburgse euro's mee.
- Neem je zorgverzekeringspas mee. ( je weet maar nooit )
- Hou er rekening mee dat er controle's kunnen staan voor geluid. E-keur e.d.
Je mag/ moet dan even mijn telefoonnummer vragen
Je weet maar nooit
Zorg dat je een briefje bij je hebt met daarop het volgende:
- Je echte naam.
- Kenteken van je motor.
- Jou mobiele nummer.
- Namen en nummers van mensen die we kunnen bellen in geval van nood.
Spelregels:
Om te beginnen is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten.
Er is geen organisatie aanwezig
Dit topic is enkel en alleen een communicatie middel om motorrijders met elkaar in contact te brengen
Aangezien we snelle en minder snelle rijders hebben, zijn er een paar "regels" die we allemaal moeten accepteren.
- De snellere zullen vooraan rijden
- De langzamere dus achteraan
- Er wordt ALTIJD gewacht op degene die achter je rijd.
- Staat er dus niemand bij een kruising, dan ga je rechtdoor
- Haal alleen je voorganger in, als die aangeeft dat het kan/mag.
Hieronder wat algemene info over het rijden met (grote) groepen:
Baksteenformatie rijden.
Voor wie dat niet kent
Verreweg het belangrijkste dat je geacht wordt te doen tijdens een toerritje, is je spiegels in de gaten houden, en kijken of degenen die achter je zitten, daar nog steeds zitten.
Is dat niet meer het geval, stop dan! Dat kun je doen zodra je een daarvoor geschikte plek ziet, maar doe het in ieder geval bij de eerstvolgende afslag in de route.
Hou voor de zekerheid altijd drie of vier mensen achter je in de gaten.
Als je weet dat iedereen dit doet, hoef je nooit bang te zijn dat je de rest kwijtraakt (en kun je dus ook met een gerust hart stoppen om op de achterblijvers te wachten, want je weet dat je voorligger weer op jou heeft gewacht, en je de juiste route zal wijzen zodra jij en de achterblijvers er weer aankomen).
De voorste rijder moet, als hij zijn achterliggers kwijt is, op een gegeven moment (zo lang gewacht dat hij zeker weet dat er iets gebeurd moet zijn) besluiten terug te rijden langs de route, om te kijken wat er aan de hand is daar achterin. Staat er iemand met pech stil, dan moet de hele wachtende meute even geinformeerd worden.
Op lange rechte stukken is het handig om in de zogenaamde baksteenformatie te rijden.
De voorste rijdt rechts op de rijstrook; degene daar achter links; degene daar weer achter rechts, enzovoort. Op die manier heeft iedereen het best zicht op de weg voor zich
In bochten trek je je niets van die hele baksteenformatie aan, en rij je je eigen lijn! Hou er dan dus ook rekening mee dat je voorligger voor de bocht naar de buitenkant van de bocht zal uitwijken!
Niemand haalt de voorrijder in, tenzij dit bij een stop is overlegd.
De staartrijder blijft de staartrijder. Dus is altijd de laatste van de hele stoet.
De kop of voor rijder en de staartrijder zullen herkenbaar zijn aan hesjes.
Als er mensen zijn die willen filmen onderweg
Maar doe dit wel met je verstand erbij
Ga als je gefilmt wordt dan ook geen wheelies maken in de groep
Er zal mss best wat harder gereden worden dan toegestaan
Maar respecteer ook de andere weggebruikers.
Moet dat echt? Ja dus
Wie "mogen" er mee
De opzet is een zx-6 meeting
Als het een niet al te grote groep wordt, kan/ mag je mss ook op een andere motor mee
Wie gaan er mee
001 Svijf
002 DanielV (in koekblik)
003 MarcoZ (in hetzelfde koekblik)
004 Maddox
005 Hengel
006 SuperKawa
007
008 leduke
009 Dawg
010 sawk86
011
012 Racekip #1
013 motorfreakje ( moet gewoon komen )
014 Zx6r-Meanduck
015
016 Joyride
017
018
019 Nils89 (als hij slaagt)
020 Tiburon
021 636Rowan
022 Ruudw
023 greenmeany
024
025 kawamenneke (als het weer goed is)
026 maat van kawamenneke (als het weer goed is)
027
028 H8TER (als het weer goed is) gek he
029 ZX-10R-Ztevan (als het kan ivm werk)
030 The Specialist 34
031 Maat van The Specialist 34
032 Tjaps
033
034
035
036
037
038
039
040
Niemand vergeten
Laatst bewerkt: