Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ief morgen nuchter is repareert-ie zijn topicstart wel effeOp zondag 24 augustus 2003 02:02 schreef smokey_rs250 het volgende:
huh?
Ik heb wel een vraag die hier past. Een rgv250, is dat een beetje leuk? Ze zijn niet duur, zeker in Dld niet. De kosten van al dat spul, om het rijdend te houden dus, valt dat nog mee of loopt het de spuigaten uit? Ik dacht eigenlijk ff te stoppen als ik mijn NTV weet te slijten, maar stiekem lijkt dit me wel weer wat. Gewoon alleen voor de lol zo'n ding.
Is er geen goede rgv 250 site? Met google kwam ik niet ver.
Ik zat maar te broeien om een reaktie hier te verantwoorden Maar ik heb een VESPA. Volgens mij is dat ook een twee-takt.
(met expansie pijpie)
rob, je hebt weer een heldere kijk op de zaken
Loodvervanger kan geen kwaad, maar is AB-SO-LUUT niet nodig.. Dus zonder, voor de prijs.superbenzine, met of zonder loodvervanger?
Bougie met ingebouwde weerstand. Heb je een NGK Kap met weerstand moet je dus B8ESsen nemen, zonder weerstandwaar staat de r voor in br8es ?(ngk bougie)
Loop-ie mèn te dollûh. Daggie dat ik dat nie wis?ps: ik ben ief (kan dat volstaan rob?
Ah bedankt!
Dat het (motorisch) een rs is, of eigenlijk andersom, dat wist ik. Maar stel nou dat ik er één aan zou schaffen. Hoe zit dat met het 'beruchte' onderhoud? Duur of niet? Het valt denk ik wel mee, maar dingen als die zuigertjes en powervalves etc. Dure boel of niet? Ervan uitgaande dat ik dat zelf zou doen, ik heb het meer over onderdelenprijzen.
valt mee... mits je erop tijd bij bent
powervalves kun je beter meteen laten versterken omdat ze nog weleens problemen willen geven.
exacte prijzen weet ik niet zo, maar zuigertjes zijn nu ook weer niet zo duur. die blokjes zijn best betrouwbaar en elke fiets heeft toch onderhoud nodig? (blok is van suzuki... geen italiaanse onbetrouwbaarheid in dit geval )
Ohja... Denk niet dat je hier véél meer wijzer wordt dan bij ons op de site...
We zijn hier eenoog in het land der blinden Ief..
dat was ook niet de opzet maar misschien dat mensen hier eerder naar toe komen als ze een alternatieve fiets rijden en geen rd
daarbij kan ik me ook nog voorstellen dat er hier wel enige 4-takters rondschuimen die know-how hebben wat 2-takt betreft (al zij het in een grijs verleden)
en tot slot, baad het niet schaat het niet toch?
heb je trouwens nog een visie op mijn uitlaat idee?
19 september in assen, én een uiterst zeldzame RG 400PFdA, alsie klaar is die NS400 dan moet je dat ff melden, wil ik nog wel eens zien zo'n ding, is lang geleden !!
19 september in assen, én een uiterst zeldzame RG 400
Ik heb wel een vraag die hier past. Een rgv250, is dat een beetje leuk? Ze zijn niet duur, zeker in Dld niet. De kosten van al dat spul, om het rijdend te houden dus, valt dat nog mee of loopt het de spuigaten uit? Ik dacht eigenlijk ff te stoppen als ik mijn NTV weet te slijten, maar stiekem lijkt dit me wel weer wat. Gewoon alleen voor de lol zo'n ding.
Is er geen goede rgv 250 site? Met google kwam ik niet ver.
Erwin O?
Misschien weet ik nog een nette RGV voor je omgeving Goes..