...oh..., je bent later nog een keer opnieuw geboren...Jeroen1969 over het bouwjaar, en nickname wijzigingen...:
1969 is ook niet meer zo actueel
Misschien moet ik die procedure ook eens gaan doorlopen
Welgeteld 1 iPhone 5/6 oplader ontvreemd. De radio (Kenwood met kleurenschermpie) was ze te min.
Peregrinus weet nog niet dat MF ook andere topics heeft:
Wie weet hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen? Heropstap na twee jaar is niet echt actueel
[afbeelding]
Na nog eens gekeken te hebben lijkt het qua customisation wel mee te vallen, hoog uit het stuur wat hoger, maar jij bent de expert op dit vlak Patrick!
...sorry..., ik kom even terug on topic...
...om te onthouden..., een linkje naar het meest actuele, en te verwachten weer in Andreasberg...
...om naar uit te kijken, of om van te gruwelen...
...weerlink...
...Ron... focust zich op een jaartal in een Nickname...@ 18:05:
[...]
...oh..., je bent later nog een keer opnieuw geboren...
...Jeroen1971...?
...Jeroen 1984...??
......
...kijk ; 'n beetje vent had natuurlijk vroeger al een 'meer-wieler'...
...ja..., 't weer ziet er niet uit in het Sauerland...Boxertall over het weer in Andreasberg...:
Hmm..... ziet er niet best uit, hoop dat het voor die tijd opklaart....
Ik denk deze, mandje met Olvarit, Liga en schone luiers mee achterop......scenario 3 : Monique en ik hebben het ontzettend gezellig samen, en wij maken ons op voor een toertje naar Heinde & Verre...; iets met ontluikende liefde, en het Grote Romantische Samenzijn(...terwijl onze moeders ons braaf in de gaten houden...)
...kijk ; 'n beetje vent had natuurlijk vroeger al een 'meer-wieler'...
...en als bewijs daarvan even in het album van vroeger gedoken...
...we zien hier de zomer van 1965...
...het broekventje in kwestie is dan iets meer dan 1 jaar jong, en heeft al wel haar...
...ikke dus, in de gepofte korte broek, brave witte sokjes, en een soort van bruine sandalen...
...op mijn keurig gepoetste Rode Toerfiets met spik-en-span wieltjes (het zat er al vroeg in, dat ziet U...) zit buurmeisje van 3 huizen verderop ; Monique Verhoeven (kent iemand haar ?)...
...en dan zijn er verschillende scenario's mogelijk...
scenario 1 : het fragiele meisje is nog wat onzekertjes, en behoed- en behulpzaam zoals ik ben, leg ik een klein handje op haar rug, en een ander handje op haar linker heupje, en geef voorzichtig en zorgvuldig aanwijzingen hoe zo'n fijne rode driewieler rijdt en stuurt...
scenario 2 : gloeiende, gloeiende..., dat vreselijke wicht zit verdorie op MIJN driewieler, en ik probeer haar hier nu nog voorzichtig, maar straks (omdat ze verdorie niet wil luisteren !) met harde hand, van dat ding af te duwen, terwijl ik hard in haar linkeroor schreeuw dat ze 'the hell' op moet tieften...!!
scenario 3 : Monique en ik hebben het ontzettend gezellig samen, en wij maken ons op voor een toertje naar Heinde & Verre...; iets met ontluikende liefde, en het Grote Romantische Samenzijn(...terwijl onze moeders ons braaf in de gaten houden...)
[afbeelding]
...en tjust voor de rekord : met Monique en mij is het verder nooit wat geworden...
...en dan vraag ik mij altijd af wat mensen toch allemaal zitten te doen achter het stuur, als je zo de bekleding van de bestuurdersstoel ziet...