2025 - Motorbeurs 20 feb t/m 23 feb in Utrecht

Wij gaan op donderdag en nemen dan avondkaarten. Het is de eerste dag en meestal lekker rustig.
Gewoon de ruimte om motoren te bekijken en lekker rond te lopen. (uit ervaring)
Heb jij ervaring met avondkaarten? Qua drukte?

Heb jij ervaring met avondkaarten? Qua drukte?
Zeker. Doen we al jaren. Je mag binnen vanaf 16.30 uur, maar we zijn meestal vroeger en mogen dan ook gewoon binnen. Ook een wat lagere prijs voor de kaart.

Verder geen pitbull peuters of krijsende kinderen. Dat vinden wij wel fijn.☺️

Vorig jaar 1ste keer, met dagticket. Rond 16 u terug naar huis. Eerst tram richting P+R Westraven. En dan file rijden terug richting België.

Zojuist op website motorbeurs gekeken en nergens een deelnemer gevonden die o.a. tracker verkoopt.
Jammer, heb er een gevonden die ik graag wil aanschaffen, uiteraard met korting, maar helaas.

Ikzelf ga óf op donderdag óf vrijdag naar de motorbeurs.

Laatst bewerkt:
Zeker. Doen we al jaren. Je mag binnen vanaf 16.30 uur, maar we zijn meestal vroeger en mogen dan ook gewoon binnen. Ook een wat lagere prijs voor de kaart.

Verder geen pitbull peuters of krijsende kinderen. Dat vinden wij wel fijn.☺️

Vind ik wel knap als je die kinderen kan horen over het geluid van iedereen. Lijkt wel een kippenhok. Overdags ook weinig kinderen hoor op in elk geval de donderdag en vrijdag. Vooral veel grijze koppen is wat je ziet.

Wij staan er weer met een grotere stand dan voorgaande jaren.
Ik neem geen motorbanden mee, maar we staan alleen met ABBA Superbikestands en Roadlok schrijfremsloten.
Ik kom ook (op vrijdag). Loop graag even langs om kennis te maken met de persoon die mij (en anderen) het hele jaar bandenadvies geeft😀.

Misschien is een vreetkeet op wieltjes erbij doen niet eens zo'n gek idee (alhoewel er denk ik al genoeg zullen staan).
Een super-black-burger met knoflooksaus klinkt an sich goed, maar als de burger op het broodje als bandenrubber is.... :+

Maar alle gekheid op een stokje: de cateringkarren daar zullen vermoed ik zulke hoge prijzen móéten rekenen omdat ze meer moeten betalen voor hun plek.
En dat alleen maar om de "cantine" van de Jaarbeurs er niet uit te concurreren...

Terug
Bovenaan Onderaan