2025 - Motorbeurs 20 feb t/m 23 feb in Utrecht

Ja wij gaan toch ook maar weer, kaarten al in bezit en hoe we er naartoe gaan zie ik nog wel. Beetje nieuwe modellen kijken en mijn zoon gaat even langs een sponsor.

Ik begin alvast met geld opzij leggen voor een broodje beenham
Misschien dan ook maar een magnetron meenemen, voor geval het broodje nog half bevroren is ;)

De horeca daar hoeft op mij niet te rekenen (vind die prijzen al jaren te zot voor woorden).
Paar broodjes van de AH in mn rugzak, flesje water of fris erbij en klaar is kees.

Als ik zou gaan was dat om 1 motor te zien,maar die is er niet.💁‍♀️
Was reeds bij intermot daar stond de rest,grotendeels..
Generated with Atomic power?
Ethereal, spiritual image of a modern atomic-powered Superbike, glowing with bioluminescent c...webp

Ga ook weer gezellig dit jaar, samen met zoonlief, gezellig dagje uit
Yep, incl te duur eten ter plaatse,…. >>>> dagje uit mag wat kosten👍

Planning is samen op de motor te gaan (moet zelf zorgen dat hij rijdt, hij nog ff zijn rijbewijs halen _O- )
Zelfde hier, morgen zijn avb 🤞

Ik twijfel nog. Ik ben vorig jaar voor de eerste keer geweest. Ik ben alleen geïnteresseerd in nieuwe motoren. Die vullen 1 hall.
Alleen daarvoor zou ik niet gaan. Dan zoek ik de dealers die ik wel zien wel op.

Twijfel nog een beetje , afgelopen jaar was het wel weer wat beter omdat alle importeurs er zo een beetje waren en daar was het toen wij er op vrijdag waren mega druk maar al bij al vond ik het toch tegen vallen de gehele beurs.
Was minder te zien in het totaal vond ik , volgens mij ook een hal minder had ik het idee en er waren wel meer eet en drink gelegen heden en daar ga ik niet speciaal voor naar Utrecht.
Volgens mij is het al jaren hetzelfde aantal hallen. 2024 vond ik hem weer "als vanouds" 2023 was idd nogal gericht op hal kwantiteit itt kwaliteit.

Hier precies het zelfde , al jaren het dagje uit voor ons op de vrijdag van begin tot eind maar in 2024 liepen we toch iets na 6 naar buiten terwijl we de voorgaande jaren tot sluitings tijd rond liepen.
Ook al waren de importeurs weer aanwezig maar het was toch minder vonden we alles bij elkaar en meer eet tentjes om het op te vullen in verschillende hallen.
En ik snap het aan de ene kant ook wel dat er mensen afhaken om daar een plek te huren want de kosten die ze hebben zullen ook niet weinig zijn denk ik voor 4 dagen.
Dag was wel gezellig en daar gaat het natuurlijk om maar voor dit jaar twijfelen we.

Laatst bewerkt:
Zou er tentje staan waar je met een losse ecu langs kan voor een andere mapping dat iemand weet?

Heb nieuwe oordopjes nodig, dus twijfel nog of ik naar de beurs ga of gewoon naar de orenboer in het dorp. Voor de prijs is het om het even, geld wat de aanbieding zou besparen ben ik weer kwijt aan de kaartjes en reis , dus zou het broodje beenham de doorslag geven😁
Denk dat er dit jaar wel veel KTM motoren in de aanbieding staan daar🙈

Hier precies het zelfde , al jaren het dagje uit voor ons op de vrijdag van begin tot eind maar in 2024 liepen we toch iets na 6 naar buiten terwijl we de voorgaande jaren tot sluitings tijd rond liepen.
Ook al waren de importeurs weer aanwezig maar het was toch minder vonden we alles bij elkaar en meer eet tentjes om het op te vullen in verschillende hallen.
En ik snap het aan de ene kant ook wel dat er mensen afhaken om daar een plek te huren want de kosten die ze hebben zullen ook niet weinig zijn denk ik voor 4 dagen.
Dag was wel gezellig en daar gaat het natuurlijk om maar voor dit jaar twijfelen we.
Vind dat opvallend. Ik vond juist 2023 zwáár onder de maat en 2024 weer redelijk richting het oude.
Niet optimaal, dat is het zelden maar stukken beter dan eerst.

Zou er tentje staan waar je met een losse ecu langs kan voor een andere mapping dat iemand weet?
Als ze een dynobank hebben staan dan kun je de nieuwe mapping ook checken, anders weet je nog niks of het goed is.

Vroeger kon je spelen met de naalden en een rondje rijden gas geven en voelen…tegenwoordig….. :?

denk dat ik dit jaar maar eens een keer ga. Ben er nog nooit geweest ben toch wel benieuwd naar dat te dure broodje half bevroren beenham
Ik zie wel of ik tijd en zin heb…..vooralsnog heb ik niets nodig, tis meer een dagje uit.

Vind dat opvallend. Ik vond juist 2023 zwáár onder de maat en 2024 weer redelijk richting het oude.
Niet optimaal, dat is het zelden maar stukken beter dan eerst.
Absoluut beter dan 2023 maar toch , tja weet het niet .
We gaan altijd met zijn 4-tjes al jaren en we lopen eigenlijk ook altijd ongeveer het zelfde door de hallen , autistisch 🤔zou je bijna denken.
Maar nu liepen we eigenlijk al heel vroeg terug naar buiten wat normaal om 22 uur is volgens mij op vrijdag en we dachten toch allen het zelfde , is weer beter maar net of we een hal misten en dat er minder stond en dat dit met food stands waren op gevuld.

Heeft KTM nog geld in kas om een stand af te huren?
Of zijn die te bewonderen op een dealerstand?

Terug
Bovenaan Onderaan